12 Reacties

8 maanden geleden

Hier precies hetzelfde. Onze zoon is ook ruim 8 maanden en heeft dit sinds een week ook. Slaapt het liefst alleen maar met mij in de buurt. Hopelijk snel beter…

8 maanden geleden

Heel herkenbaar, hij is ook ziek geweest dus dat zal ook niet helpen. Maar hij sliep altijd makkelijk in fijn in zijn eigen bedje wel regelmatig terug voor zijn speentje. Nu is het krijsen en draaien op zijn buik, helemaal overstuur en gaat niet alleen slapen. Heeft vannacht weer tussen ons gelegen en dan slaapt hij goed en op zijn rug. Ik hoop dat hij snel weer zijn rust kan vinden..

8 maanden geleden

Bij ons zoontje van nu 9,5 maanden is het ook al een week of 2 zo. We laten hem nu in slaap vallen in ons bed en verleggen hem naar zijn eigen bed als wij gaan slapen. We proberen wel altijd eerst om hem in z'n eigen bedje te leggen. Sommige dagen lukt dat, andere dagen niet.

8 maanden geleden

Een flesje willen kan ook zijn omdat hij in een groeispurtje zit. Gewoon aanbieden, gaat vanzelf weer over 😊

8 maanden geleden

En onze kleintjes zijn zich meeeeega aan het ontwikkelen momenteel. Er is van alles gaande in die koppies en dat komt er snachts uit. Ze hebben ons even extra hard nodig ❤️

8 maanden geleden

Heel herkenbaar hier. Hier was (het enige) blok wat ze altijd goed sliep 's avonds van bedtijd tot ergens 00-02uur. Nu idd gisteravond ook uren met haar bezig geweest.. Sliep alleen als ik mijn hand op haar buikje hield (bij ons in bed werkte niet dan was het party haha). We zullen er maar ff door moeten. Vind deze fase nog pittiger dan de newborn fase waarin ze ook slecht sliep eerste weken.

8 maanden geleden

Reactie op Adb13

Heel herkenbaar hier. Hier was (het enige) blok wat ze altijd goed sliep 's ...
Ja dat vind ik ook, hier is het echt krijsen in zijn bedje en dan pak je hem op en gaat ie lekker rustig rondkijken. Hier is het denk ik echt verlatingsangst,maar hoop dat t snel over is

8 maanden geleden

Mijn zoontje is 9,5 maand en heeft het ook sinds kort hoor. Niet alleen ‘s nachts maar ook overdag. Hoort er beetje bij, gewoon lekker aan toegeven. Gaat wel weer voorbij

8 maanden geleden

Fijn dat jullie dit ook hebben.. Nja fijn, ik bedoel herkenning haha. Soms dan denk ik zou ik een slaapcoach moeten contacten maar het is elke x wat anders ivm iets.. Ook weer ziek geweest vorige week en merk altijd dat dat oom een nasleep heeft in de nachten.. Maar zo in de avonden onrustig was nooit!

8 maanden geleden

Mijn zoontje is 9,5 maand en heeft het ook sinds kort hoor. Niet alleen ‘s ...
Gaat je zoontje naar de opvang? Hoe gaat het daar?

8 maanden geleden

Reactie op Esje22

Gaat je zoontje naar de opvang? Hoe gaat het daar?
Ja hij gaat 4 dagen in de week naar gastouder. Daar gaat supergoed! Maar als zij ff weg is bijvoorbeeld dan gaat die ook huilen haha. Dus mag geen vervanger komen nu 🤣

8 maanden geleden

Ja hij gaat 4 dagen in de week naar gastouder. Daar gaat supergoed! Maar al ...
Hmm ben benieuwd, maandag gaat hij weer naar het kdv, hoop dat hij daar wel kan slapen. Voor nu is het thuis alleen met iemand erbij in ons bed😅.