Hoi allemaal,
Ik gebruik de vitamine D3-druppels van Orthica. Een flesje kost €17,99. Kruidvat huismerk kost dacht ik €4. Hebben jullie enig idee waar het grote prijsverschil inzit? Als ik de ingrediënten lees zie ik dat beide merken dezelfde hoeveelheid bevatten.
🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Er zit wel verschil in hoor! Volgens mij zit er bij die van de kruidvat suiker in. Ik gebruik die van Davitamon. Olie zonder suiker. De prijs is te doen
Ook belangrijk om op te letten dat je olie haalt. Vit D wordt in het lichaam opgenomen met vetten. Dan is het dus belangrijk dat je een olie kiest of de druppels combineert met iets anders vets.
Ik had laatst die Kruidvat bekeken en zag echt shit ingrediënten, maar wellicht hebben ze het aangepast of het was obv water ofzo - voor mij was dit de reden om bij Davitamon te blijven.
Ik zou vooral opletten dat het olie is zonder onnodige toevoegingen ongeacht merk 😊
Geen suiker, wel olie. 4 druppels per keer, 4 euro per flesje. En je doet er door het lage druppel aantal heel lang mee. Niks mis met deze goedkope vitaminde D!
Heb eerst davits on gebruikt zowel de water als olie basis en een baby met altijd maar buikpijn dit hebben we uit getest door een paar te stoppen en dan was het over en als we weer starten begon het weer nu de druppels van kruitvat met sinaasappel smaak en hij heeft nergens last van