18 Reacties

19 dagen geleden

Je betaalt voor het merk.. net als de opvolgmelk.. kruidvat druppels zijn net zo goed 😅

19 dagen geleden

Wij hebben ze nu van Davitamon maar gaan hierna ook die van de kruidvat halen, zit inderdaad precies hetzelfde in ☺️

19 dagen geleden

Alleen even opletten hoeveel druppels je moet geven. Davitamon is bijv. 10druppels, en Kruidvat is 4 druppels. Consistentie is hierin gelijk.

19 dagen geleden

Ah zo zie je maar! 🫠 Bedankt!

VRIEND

19 dagen geleden

Er zit wel verschil in hoor! Volgens mij zit er bij die van de kruidvat suiker in. Ik gebruik die van Davitamon. Olie zonder suiker. De prijs is te doen

19 dagen geleden

Ook belangrijk om op te letten dat je olie haalt. Vit D wordt in het lichaam opgenomen met vetten. Dan is het dus belangrijk dat je een olie kiest of de druppels combineert met iets anders vets.

19 dagen geleden

Reactie op Beaudine1

Er zit wel verschil in hoor! Volgens mij zit er bij die van de kruidvat sui ...
Nee hoor, kruidvat heeft er een met olie waar geen suiker in zit

19 dagen geleden

Ik had laatst die Kruidvat bekeken en zag echt shit ingrediënten, maar wellicht hebben ze het aangepast of het was obv water ofzo - voor mij was dit de reden om bij Davitamon te blijven. Ik zou vooral opletten dat het olie is zonder onnodige toevoegingen ongeacht merk 😊

19 dagen geleden

Reactie op Annaa90

Alleen even opletten hoeveel druppels je moet geven. Davitamon is bijv. 10d ...
Waarom zit er zo groot verschil in tussen het aantal druppels? Je zou zeggen hoe minder hoe beter.

19 dagen geleden

Wij hebben multivitamine druppels gelijk alles in 1. Hoeven niet apart nog vitamine D druppels te geven en krijgt gelijk andere vitamines binnen.

19 dagen geleden

Geen suiker, wel olie. 4 druppels per keer, 4 euro per flesje. En je doet er door het lage druppel aantal heel lang mee. Niks mis met deze goedkope vitaminde D!

19 dagen geleden

Reactie op KIM19983

Wij hebben multivitamine druppels gelijk alles in 1. Hoeven niet apart nog ...
Is dit nodig? Zit dit nu ook niet in flesvoeding?

19 dagen geleden

Reactie op Emmily23

Is dit nodig? Zit dit nu ook niet in flesvoeding?
Het is niet persee nodig. Er zit echt maar een hele kleine hoeveelheid in flesvoeding. Daarom geven wij dit. En wij zijn er erg tevreden over.

19 dagen geleden

Reactie op KIM19983

Het is niet persee nodig. Er zit echt maar een hele kleine hoeveelheid in f ...
Top en interessant. Ik ken in mijn omgeving niemand die het doet, dus daarom mijn vraag.

19 dagen geleden

Reactie op Emmily23

Top en interessant. Ik ken in mijn omgeving niemand die het doet, dus daaro ...
Nee ik ken eigk ook niemand die dit doet maar kwam dit toevallig tegen. En las er goede dingen over. Dus dachten proberen we dit😊

19 dagen geleden

Reactie op Esje22

Geen suiker, wel olie. 4 druppels per keer, 4 euro per flesje. En je doet e ...
Aaaa super!! Dankjewel!! 🦋🩵

18 dagen geleden

Heb eerst davits on gebruikt zowel de water als olie basis en een baby met altijd maar buikpijn dit hebben we uit getest door een paar te stoppen en dan was het over en als we weer starten begon het weer nu de druppels van kruitvat met sinaasappel smaak en hij heeft nergens last van

18 dagen geleden

Heb eerst davits on gebruikt zowel de water als olie basis en een baby met ...
Ja! Ik heb dit ook gehoord van moeders die het merk Laveen hebben gebruikt. Is per kindje zo verschillend.