13 Reacties

5 maanden geleden

Bedankt voor het delen 🙏

5 maanden geleden

Ik heb hier glazenflessen gehad. Mijn kleine meid gooit haar flessen rustig op de grond, er is er eentje uiteindelijk uit elkaar geknald.

5 maanden geleden

Ik vond het zelf altijd een vies idee dat die flesjes tussen het vieze bestek/servies stonden dus ik was ze altijd al af op de hand 🙈 Blij dat ik dat altijd gedaan heb

5 maanden geleden

Reactie op Felimba

Ik vond het zelf altijd een vies idee dat die flesjes tussen het vieze best ...
Hier hetzelfde, het idee dat die flesjes tussen de vieze pannen/borden/bestek staan vind ik vervelend. Dus altijd alles op de hand blijven wassen. Blij toe!

5 maanden geleden

Maar wat is nou een goede veilige drinkbeker a la munchkin 360 dan.. daar kijk ik nu naar

5 maanden geleden

Reactie op ebast

Maar wat is nou een goede veilige drinkbeker a la munchkin 360 dan.. daar k ...
Wij hebben een rvs Munchkin rietjesbeker en 360 graden beker!

5 maanden geleden

Voor melk heb ik rvs flesjes van Pura en glazen flesjes gebruikt. Ik zoek nog een goede rvs 360 beker. Iemand tips?

5 maanden geleden

Reactie op Kevers

Oh is die rietjesbeker gewoon bij kruidvat of etos te koop???

5 maanden geleden

En hoe zit dit met de plastic flessen van dr brown?

5 maanden geleden

Reactie op Kevers

Die klep die erop zit is van siliconen zie ik. Is dat dan wel goed? Hoe zit het eigenlijk met uitkoken. Dat is dan helemaal gevaarlijk toch? 😟

5 maanden geleden

Reactie op HetSteenbokje

En hoe zit dit met de plastic flessen van dr brown?
Die worden wereldwijd in ziekenhuizen gebruikt, dus zou me niet al te druk maken.

5 maanden geleden

Geldt dit ook voor bijv. Medela-flesjes om afgekolfde melk in te bewaren? Die knikker ik altijd in de vaatwasser 🫣

5 maanden geleden

Reactie op ZoZ0nd4g

Geldt dit ook voor bijv. Medela-flesjes om afgekolfde melk in te bewaren? D ...
We zijn allemaal oud geworden met flesjes, erop letten kan vast geen kwaad, maar maak jezelf ajb niet gek ❤️