7 Reacties

8 maanden geleden

Ik denk zijn jas, en dan de voetenzak omslaan dat die alleen over zijn benen zit

8 maanden geleden

Ik heb de gastouder vandaag een dunner vestje meegegeven voor in de voetenzak, zijn dikke vest is denk ik te warm. Maar vind het ook lastig nu hoor 🤣

8 maanden geleden

Ik haal vandaag de voetenzak eraf. Hij heeft altijd een warm joggingbroek van de Hema aan. Die zijn al wat gevoerd. Hij heeft altijd slofjes aan en z'n winterjasje. Dat vind ik genoeg. Ze zitten en die zo'n warmt de voetenzak denk ik erg op.

8 maanden geleden

Reactie op esb99

Ik denk zijn jas, en dan de voetenzak omslaan dat die alleen over zijn bene ...
Dit zou ik ook doen inderdaad

8 maanden geleden

Hier hebben wij geen voetenzak. Als het echt koud was of vroor deden we een dik dekentje over hem heen. Ons zoontje heeft het snel warm en zit de afgelopen dagen rond de 10 graden gewoon in zijn jas met broek en sokjes en hij heeft het zo prima! Ik zou persoonlijk met deze temperatuur een voetenzak overbodig vinden. Ben zelf net terug van wandelen en hier( Gouda) is het echt heeeerlijk, geen wind, vol zonnetje.

8 maanden geleden

We hebben net gefietst met n legging en dun truitje met lange mouwen en n dun jasje. Ze vond t heerlijk en heeft t niet koud gehad

8 maanden geleden

Voetenzak? Veel te warm joh! 🤣 hier was het 17 graden lag die met blote voetjes in zn wagen hihi 🌞