34 Reacties

één maand geleden

Als ik overdag douche dan tijdens het slaapje, in de avond als de kids in bed liggen na 18.30/19.00. Ik heb ze laatst allebei op de badkamer erbij gehad en dat ging verassend goed 🤣❤️ Eentje van 16 maanden en eentje van 4 jaar.

één maand geleden

Ik geef ‘s ochtends zodra mn zoontje wakker word zijn flesje melk in bed en speelgoed dan zeg ik mama gaat even douchen ik kom zo terug. En dan drinkt hij z’n melk en speelt even. (10 a 15 min) ongeveer hij maakt er nooit wat van eigenlijk. En daarna gaan we aankleden en lekker naar beneden broodje eten.

één maand geleden

Hier staat vaak een baby badje in de douche. Daar wordt vrolijk is gespeeld terwijl ik kan douchen.

één maand geleden

Ik ken de struggle! Ik zet hem vaak in de badkamer met speelgoed en dan ga ik douchen. Wij hebben we een glazen deur voor de douche dat scheelt! Het is dan wel echt een turbo douche van max 2 minuten 😅

één maand geleden

Mijn dochter is vaak in de badkamer aanwezig, soms spelen we door het glas van de cabine heen en soms loopt ze door het huis heen en weer of neemt speelgoed mee. Ik kan op mijn gemak douchen en haren wassen en zij staat klaar met de handdoek haha. Samen met haar douchen is dan weer een heel ander verhaal want dat vindt ze vreselijk 😜

één maand geleden

Mijn zoontje gaat in bad terwijl ik douche.. zet zn badje ong naast me en dan zit hij lekker in bad te spelen terwijl ik eerst mezelf douche.. en als ik dan klaar ben doe ik zijn haren enz. Dan droog ik eerst mezelf af en laat hem spelen.. en dan gaat hij uit bad😁 Voordat hij zelf in bad kon zitten, ging ij altijd douchen als ie in bed lag.

één maand geleden

Na het ontbijt gaat ze even in de box spelen en dan douche ik

één maand geleden

Ik douche 's avonds als ze op bed liggen. Hier gaan ze rond 19:00 erin. De jongste soms wat eerder en de oudste soms iets later maar rondom die tijd. Ik douche dan rond 21:00 vlak voor ik naar bed ga. Als ik mijn haren ga wassen dan douche ik gelijk als ze naar bed zijn. In het weekend laat ik ze dan beneden bij mijn man. Douchen is voor mij ook ff een rustmoment. Daar hoef ik de kids niet bij te hebben. Soms voor het praktische douchen we wel eens samen. Dan zitten de kids in bad terwijl ik douche, kleed ik mij snel aan en was ze daarna.

één maand geleden

Mijn zoontje doucht/baddert altijd om de avond maar ik douch in de ochtend. Ik zet hem met wat speeltjes jn ons lege bad en ik douche. Maar als je geen losstaand bad heb dan evt opsluiten in de badkamer met wat speeltjes/boekjes.

één maand geleden

Ik douche savonds als mn man thuis komt. En als ik echt nood heb met haren wassen dan ga ik die wassen terwijl zij in de woonkamer tv kijkt/speelt. ( Ik was dan alleen mn haren en blijf dus aangekleed, wij hebben de badkamer beneden dus ze kan me zien als ze bij traphekje staat)

één maand geleden

Mn dochter 15 maanden vindt het super eng als ik ‘verdwijn’ in de douchecabine, dus met haar in de badkamer is echt geen pretje. Anders douche ik het liefst sochtends Maar meestal wordt het dus tijdens het middagdutje of s avonds meteen als ze in slaap is gevallen

één maand geleden

Alleenstaande moeder hier, dus ik douche iedere ochtend. Meestal zet ik haar in de triptrap stoel met haar ontbijt en de tv aan 🙈. Ik kan dan wel rustig douchen en klaarmaken. Toen ze kleiner was idd wipstoeltje.

één maand geleden

Altijd als mijn dochter naar bed is. (Die gaat tegenwoordig rond half 8). Heel soms vlak ervoor (dan chillt ze in de woonkamer bij mijn partner). Ik moet altijd douchen voor het slapen. Dat is een tik van mij 🤣

één maand geleden

Ik douche ‘s ochtends en zet haar bij me in de badkamer in de ikea stoel. Ook gaan we altijd samen make-uppen. Ze vindt het prachtig

één maand geleden

Douche vaak even snel als hij wakker aan het worden is. Dan ben ik max een kwartier bezig totaal en dan haal ik hem uit bed, soms zit hij even een beetje te piepen maarja ik moet ook aan mezelf denken 🤭

één maand geleden

Wij douchen vooral samen en ik laat hem eigenlijk in zijn blote poep rondlopen door de badkamer terwijl ik mijn haar droog 🫣

één maand geleden

Meestal savonds samen, dochtertje in het badje, ik ondertussen snel douchen. Op het moment vind ze badderen erg leuk dus kan ik me snel afdrogen en aankleden (in de badkamer uiteraard) voor ik haar uit bed haal. Daarna snel naar bed. Maar op badder avond hou ik vaak maar een half uurtje voor mijzelf over voor ik naar bed wil. Als mijn man vrij is douche ik weleens overdag en zorgt hij voor de kleine. Komt niet vaak voor want meestal hebben we dan ook dingen op de planning. En niet ideaal want vaak staan ze dan met zn tweeën in de badkamer naast de douche te kletsen en te spelen. Kan ik nog niet rustig douchen🤣

één maand geleden

'S avonds als de kleine op bed ligt en mijn vriend thuis is. Of anders wanneer hij op de opvang is en ik een tussendienst of late dienst heb. Dan kan ik in de ochtend douchen.

één maand geleden

Ik ga douchen als hij op bed is en zijn kamertje is naast de douche neemt hij niks van. En soms douchen we samen dan zit hij in een zit bad of komt er bij staan

één maand geleden

Wij gaan vaak samen in bad 😂 ben zelf ook gek op bad en plan altijd 1 badavond in als mijn man weg is ga ik lekker uitgebreid zitten. Douchen doe ik vaak s’ochtends als mijn man er nog is als die er niet is s’avonds als zij op bed ligt. Misschien kan je een ikea kinderstoel kopen voor in de badkamer? Die kan ook wel tegen vocht/water. Kan ze daar misschien wat eten of spelen. Klaar maken is elke dag weer dramatisch 😂 ik hoop vaak dat ze even boven rond gaat lopen maar vaak is dit aan m’n been hangen.