14 Reacties

18 dagen geleden

Ligt eraan hoe warm het is in het kamertje

18 dagen geleden

Ik heb nu tog 2,5 slaapzak zonder mouw met een romper zonder mouw en een lange mouw shirt Het is 21 graden in zijn kamer maar snachts zakt dit vaal wel. Volgens de boekjes te warm, volgens mijn zoontje lekker 😅🙈

18 dagen geleden

Ik heb vanaf vandaag de dunnere slaapzak gepakt, wij hebben de puckababy 4 seizoenen slaapzak. Dus die tog waarden zeiden bij een kamertemperatuur tussen de 18-20 graden dunne slaapzak met mouwen + romper + pyjama. En bij 20-22 graden romper + dunne slaapzak met mouwen. Dus dat heb ik braaf gedaan. Maar een dikkere slaapzak met alleen romper eronder kan denk ik ook wel hoor, het koelt toch ook weer af straks. Dat heb ik ook meegenomen in mn keuze net.

18 dagen geleden

Lastig hè.. is ook maar gewoon doen en uitproberen denk ik. Ene kindje is een koukleum en de ander niet natuurlijk. Wij hebben van Jollein die met mouwen ook TOG 3 aangegeven is. Nu alleen rompertje met lange mouwen aan hier in. Kamertemperatuur is 19 graden.

18 dagen geleden

Hoeveel graden op de kamer? Hier 20, 21 graden en ligt in puckababy 4 seizoenen en dan het Lente deel met mouwen en een korte mouw romper. Geen sokjes of broekje.

18 dagen geleden

Wol!

18 dagen geleden

Hier tog 3 nog steeds Pyjama shirt lange mouwen en een rompertje Temp kamer is 20-21 graden Wij volgend de tog waardes niet meer, slaapt sindsdien beter. Ik was hier echt gigantisch op gefocust, maar onze kinderarts zei dat het richtlijnen waren en je alleen echt moet uitkijken met oververhitting maar het enkele graden altijd wel kan schelen met de adviezen

18 dagen geleden

Reactie op Doenjaah

Ik heb nu tog 2,5 slaapzak zonder mouw met een romper zonder mouw en een la ...
Hier nog warmer dan hihi

18 dagen geleden

Wij gebruiken nog de newborn bag van Puckababy tog 2.0 🤣 Daaronder een boxpakje van katoen zonder voetjes. Is 18/19 graden in zijn kamertje

18 dagen geleden

Reactie op JuliaL

Hoeveel graden op de kamer? Hier 20, 21 graden en ligt in puckababy 4 seiz ...
Oooh hier ligt hij nog in de herfst zak (teddy deel) incl feetje pyjama. 🫣 te warm?😅

17 dagen geleden

Hier lag onze mini tot een paar dagen geleden nog in volle bepakking pukka baby incl pyjama 😆 slaapt top! Denk dat het erg aan je kindje ligt in combinatie met de temperatuur in de kamer ☺️ wij volwassenen slapen ook niet allemaal onder dezelfde deken of dezelfde pyjama

17 dagen geleden

Reactie op 00me00

Oooh hier ligt hij nog in de herfst zak (teddy deel) incl feetje pyjama. 🫣 ...
Ons zoontje heeft het snel warm hoor dus vandaar😅 Hij slaapt met ongeveer 18, 19 graden in zn Lente slaapzak en soms nog wel eens sokjes als het in de nacht erg afkoeld. Maar ik dacht nu koelt het maar af tot ongeveer 13, 14 graden hier dus denk dit is wel prima voor hm! Ik zou kijken naar je kindje;)

17 dagen geleden

Reactie op MartineL88

Hier lag onze mini tot een paar dagen geleden nog in volle bepakking pukka ...
Jaaa hier dus ook😅 echt een paar dagen terug pas het herfst deel gedaan😅 lente zak lijkt me nog wat te koud.. maar wil m natuurlijk ook niet laten koken😜

17 dagen geleden

Reactie op 00me00

Oooh hier ligt hij nog in de herfst zak (teddy deel) incl feetje pyjama. 🫣 ...
Same here! 😂 ik kijk naast de tog waarde ook naar mijn zoon. Zolang hij het niet te warm/koud heeft en lekker slaapt vind ik het prima.