12 Reacties

8 maanden geleden

Weet je wanneer je ovuleert? Zolang je daar ver uit de buurt zit is er wrs niks aan de hand namelijk.

8 maanden geleden

Er zijn dacht ik 2 soort MAP, 1 kan je 72 uur geen bv geven en de andere een week niet. Met kolven zou 72 uur wellicht een optie zijn? Ik heb het ook moeten nemen want voor mij woog opnieuw zwanger worden zwaarder mee dan een paar dagen voorraad moedermelk uit vriezer opmaken en/of kunstvoeding een paar dagen. Mijn kindje ging destijds prima op kunst een paar dagen gelukkig 😅. Snap je twijfel wel heel erg over MAP want dat is en blijft natuurlijk niet iets wat je wilt slikken :( succes met je overweging xo

8 maanden geleden

Reactie op Baby_2324

Weet je wanneer je ovuleert? Zolang je daar ver uit de buurt zit is er wrs ...
Hmm nee... ben pas 4x ongesteld geweest en er zat 2x echt meer dan 40 dagen tussen en de laatste keer maar 26 dagen...

8 maanden geleden

Reactie op rosalie567

Er zijn dacht ik 2 soort MAP, 1 kan je 72 uur geen bv geven en de andere ee ...
Voor 72 uur heb ik niet genoeg voorraad in de vriezer en ik wil eigenlijk geen kv geven.. vind het lastig. Wilden sowieso met een halfjaartje wel weer gaan proberen, dus dan de vraag of t nu evt al een 'probleem' zou zijn...

8 maanden geleden

Maar hoe bedoel je met 6 maanden weer proberen? Wanneer ben je bevallen?

8 maanden geleden

Maar hoe bedoel je met 6 maanden weer proberen? Wanneer ben je bevallen?
9,5 maand terug.

8 maanden geleden

Reactie op AnoniemSR

Hmm nee... ben pas 4x ongesteld geweest en er zat 2x echt meer dan 40 dagen ...
Wanneer was je laatste ongesteldheid?

8 maanden geleden

Reactie op AnoniemSR

Hmm nee... ben pas 4x ongesteld geweest en er zat 2x echt meer dan 40 dagen ...
Wanneer was de laatste? Ik zou gewoon het gokje nemen heel eerlijk gezegd. Hoe groot is de kans dat het raak is met 1x? Plus hoe groot is de kans dat je precies toen ovuleerde of er rond om zat. En stel het is wel raak, dan zou ik het zien als “het had zo moeten zijn” zeker omdat jullie wel de wens voor een tweede hebben.

8 maanden geleden

Reactie op EsAaEn

Wanneer was je laatste ongesteldheid?
12 maart begon de laatste keer

8 maanden geleden

Reactie op Baby_2324

Wanneer was de laatste? Ik zou gewoon het gokje nemen heel eerlijk gezegd. ...
Ja zo denk ik ook een beetje, maar ik twijfel wat handig is... 12 maart was de laatste keer🙈

8 maanden geleden

Reactie op AnoniemSR

Ja zo denk ik ook een beetje, maar ik twijfel wat handig is... 12 maart was ...
Als je van een gemiddelde cyclus uit gaat, zit je redelijk save dan denk ik. Ik zou het mooi op z’n beloop laten gaan. Ik ben nu in verwachting van de tweede en de eerste is 9 maanden. Totaal gepland en vind het super leuk!

8 maanden geleden

Reactie op Baby_2324

Als je van een gemiddelde cyclus uit gaat, zit je redelijk save dan denk ik ...
Is ook zo! Gefeliciteerd met je zwangerschap!