8 Reacties
5 maanden geleden
Welke koel zalf heb je? Ik kon namelijk geen koel zalf vinden die geschikt was voor deze leeftijd?!
Mijn dochtertje van 11 maandjes heeft het nu ook namelijk, we hebben het ergste nu gehad denk.
Ik had een soort foam gekocht bij de Kruidvat, daar kun je lekker meerdere keren per dag de lichaam mee insmeren, en ik deed op de erg jeukende grote plekjes pure zinkzalf (sudocrem heeft bijv maar 15% pure zinkzalf erin) zinkzalf van Dato (Kruidvat) is 100% zinkzalf, dit helpt om de plekjes uit te drogen. Verder geen tips, het is helemaal ruk.
Wij deden wel 2 badjes met een havermout washandje per dag.
5 maanden geleden
Reactie op EsAaEn
Welke koel zalf heb je? Ik kon namelijk geen koel zalf vinden die geschikt ...
Ik heb deze gel dit is op basis van aloë vera en kom dus al wel bij babys. De meeste crèmes zijn met menthol en dat mag dus niet. Verder idd hier ook een zetpil en veel badjes met havermout. Ik denk ook dat we het ergste wel gehad hebben maar zn huid ziet er niet uit dus het lijkt me niet fijn
5 maanden geleden
Onze kleine man had het 3 weken terug. We hebben er zinkzalf opgesmeerd om het te laten uitdrogen op advies van het zh en andere mama’s en later niks meer. Heeft geen littekens en was binnen week allemaal weer weg.
5 maanden geleden
Reactie op maan25
Vanaf vandaag alweer een stuk beter dus nu alleen de huid nog behandelen ma ...
Zielig hè. Heel veel knuffelen ❤️