20 Reacties

12 dagen geleden

Retail en lekker intern doorgroeien! Baanzekerheid, 7 dagen in de week inzetbaar dus veel vrije dagen en uren doordeweeks (lekker rustig overal), veel collega’s, geen dag hetzelfde.

11 dagen geleden

Reactie op ldgm

Retail en lekker intern doorgroeien! Baanzekerheid, 7 dagen in de week inz ...
Ze heeft 2 kinderen hoezo zou ze 7 dagen per week inzetbaar zijn?

11 dagen geleden

Dag lieve mama. Ik zit niet in hetzelfde schuitje, maar wellicht wel een tip: supermarktbaan (kassa, broodafdeling). Ik was manager bij de jumbo en ik kon bij het maken van het rooster rekening houden met de mama’s. Veel verschillende shifts mogelijk van maandag t/m zondag (weekend is vaak voor de part timers (studenten). Ik kan me goed voorstellen dat je er iets bin wil doen, hoewel ik als werkende mama van 2 kids (4 dagen werkend) ook stiekem jaloers op je ben 🥰💖

11 dagen geleden

Ik zou je het werk als audicien kunnen aanraden. Hiervoor kun je vaak een opleiding volgen met werken/leren die betaald wordt, als ik er zo op terug denk ik dat het goed te doen niet is 1,5 jaar studie en niet bijzonder zwaar/moeilijk. Het moet natuurlijk wel ergens je interesse hebben maar het geeft mij veel voldoening en er is onwijs veel vraag naar.

11 dagen geleden

Reactie op TD1823

Ze heeft 2 kinderen hoezo zou ze 7 dagen per week inzetbaar zijn?
Ik heb ook een kind en vind dat juist ideaal! 😄 voor de oppas (oma) ook fijn en m’n vriend werkt ook onregelmatig! Vaste vrije dagen, 2 dagen opvang en verder varieert het tussen mn vriend/mezelf en mn ma.

11 dagen geleden

Reactie op ldgm

Ik heb ook een kind en vind dat juist ideaal! 😄 voor de oppas (oma) ook fi ...
Wat grappig maar hoe ver van te voren weet je je rooster dan? En super lief van de oppas dat ze zo flexibel zijn.

11 dagen geleden

Reactie op TD1823

Wat grappig maar hoe ver van te voren weet je je rooster dan? En super lief ...
4-5 weken en m’n vriend een jaar vooruit. Plus na de zomer beginnen we met zelf roosters maken op ons werk en dit gaat nog meer vrijheid geven als het goed is ☺️ Stap 1 is zelf invullen Stap 2 is ruilen waar mogelijk en nodig Als er dan nog gaten zijn kan het wel voorkomen dat je moet werken dan mag je kiezen voor verlof en wordt de dienst bijvoorbeeld geopend voor oproepkrachten

11 dagen geleden

Mijn eigen ervaring is dat twee ouders die shiften werken ontzettend moeilijk te plannen valt. Ik zou daarom zeggen, zoek misschien iets wat van 9-16/17u kan. Eventueel starten als 80% zodat je maar 4 dagen in de week hoeft te werken. Ik zou de vacatures eens bekijken in jouw buurt en niet teveel afgaan op de vereisten. Je kan altijd je CV sturen en de inzet en verloop van de sollicitatie is vaak bepalend! You go girl!

11 dagen geleden

Reactie op Firsttimemom23x

Mijn eigen ervaring is dat twee ouders die shiften werken ontzettend moeili ...
O huh hier echt easy en eigenlijk om me heen stellen met gevarieerde dagen en tijden ook! Vaste vrije dagen Vaste opvang dag En de rest in overleg met een hele flexibele oma Werktijden tussen 0700&2000

11 dagen geleden

Reactie op ldgm

O huh hier echt easy en eigenlijk om me heen stellen met gevarieerde dagen ...
Goh ja. Ik werk in de zorg en mijn vriend in de retail. Mijn uren varieerden dus vroeger van 6u45-21u30 en die van hem 6-20u. Dat is dus te vroeg voor opvang/creche/school en eveneens te laat. Grootouders wonen ook niet heel dichtbij dus dat kan niet altijd. Ik heb me wel altijd afgevraagd hoe anderen dit dan geregeld krijgen, dus ik hoor het graag😅 Vaste vrije dagen zijn ook niet overal in de retail haalbaar/mogelijk, althans niet in België.

11 dagen geleden

Zou je geen studie willen doen? Dan heb je wat voor jezelf maar je ontmoet ook nog eens veel leeftijdsgenoten. En het geeft je wellicht meer opties tot een baan die misschien beter bij je past dan gewoon een willekeurige baan om maar buiten het huis te zijn

11 dagen geleden

Soms staan er vacatures open waarbij je intern een opleiding krijgt aangeboden. Je werkt dus en volgt ondertussen een opleiding maar krijgt wel gewoon loon. Voorbeelden zijn tandarts assistente, begeleider in de zorg. Wie weet is dit wat voor jou?

11 dagen geleden

Reactie op Firsttimemom23x

Goh ja. Ik werk in de zorg en mijn vriend in de retail. Mijn uren varieerde ...
Ja wij hebben wel 2 dagen opvang vanaf juli en m’n mama die vrij veel kan en wil oppassen indien nodig. Mijn vriend is 6 dagen aan het werk en dan 4 vrij en werkt 2 x 0630-1430, 2x1430-2230 en 2 x 2230-0630 dus ik probeer mijn rooster daaromheen te bouwen

10 dagen geleden

ankjewel iedereen voor het meedenken 😊 Vorig jaar had ik een thuis opleiding gevolgd als pm’r. Al mijn examens gemaakt en stage gelopen maar helaas is dat door de organisatie allemaal in het water gelopen en had ik alles voor niks gedaan… uiteindelijk gelukkig wel mijn geld terug gekregen maar alsnog niet verder gekomen. Nu hoop ik iets te vinden wat passend is. Eigenlijk iets vanuit huis wat ik flexibel kan indelen zou perfect zijn. Maar een interne opleiding klinkt ook interessant. Bedankt voor de tips💜

10 dagen geleden

Reactie op MaaikeSev

ankjewel iedereen voor het meedenken 😊 Vorig jaar had ik een thuis opleid ...
Voor je 30ste heb je nog recht op studiefinanciering als je die nog niet gebruikt hebt, dus dat kan ook nog helpen. Wellicht werken/leren studie of zo

10 dagen geleden

Reactie op EllaJ89

Voor je 30ste heb je nog recht op studiefinanciering als je die nog niet ge ...
Ook met een partner die genoeg verdiend? 🤔

10 dagen geleden

Mama van 2 zoontjes. 2,5 jaar en 10 maanden. De eerste 2,5 jaar dus fulltime mama geweest. Sinds 2 maanden weer aan het werk en super blij met deze keuze.

één dag geleden

Reactie op pregnantmommy2023

Mama van 2 zoontjes. 2,5 jaar en 10 maanden. De eerste 2,5 jaar dus fulltim ...
Wat fijn! Wat ben je weer gaan doen als ik vragen mag😊

13 uur geleden

Reactie op MaaikeSev

Wat fijn! Wat ben je weer gaan doen als ik vragen mag😊
Ik werk dit moment in een fabriek. Heb ik hier voor ook gedaan. Is gewoon simpel werk. Als mijn jongste jongen op school zit wil ik zelf ook weer een studie gaan doen. Heb ik wat meer tijd