49 Reacties
3 maanden geleden
Wij hebben een ikea keukentje, gekocht toen de oudste 1,5 jaar was. Die heeft er veel mee gespeeld. De jongste van 13 maanden speelt er ook mee, maar idd deurtje open en dicht doen, zich eraan optrekken. Ze spelen er alledrie mee. De oudste(2&4) "koken" er allerlei gerechtjes mee.
3 maanden geleden
Keukentje wordt hier uitgebreid gebruikt. Roeren, deksels op en af. Deurtjes open en dicht. Hebben er nu een stoeltje bij staan, dan kan ze er ook bij gaan zitten, vind ze geweldig. (Stevige) Boekjes op haar hoogte zodat ze ze kan pakken.
En een pop knuffel vind ze ineens ook geweldig en moet overal in, op en mee
3 maanden geleden
https://www.etos.nl/producten/mushie-stacking-cups-original-120605768.html?&src=baby&utm_source=google&utm_medium=cpc_btl&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwk8e1BhALEiwAc8MHiDicSHgrpZZqJfsO_cY3UABRPmUoq6i8QjRJbqF_AltQifPoWFoE-xoCKEsQAvD_BwE
Dit vinden mn dochters heel leuk!
3 maanden geleden
Keukentje
Een grote 1,5 l waterfles (wel leeg) om alles mee te meppen
Boekjes momenteel!
Watertafel
3 maanden geleden
Smartmax magneetjes
Blokken
Ballenbak ballen(en dan vooral om vast te houden en mee rond te kruipen/wandelen)
Toettoet auto's
3 maanden geleden
Reactie op elinlag
Schoenlepel, hij gebruikt hem als een zwaard😂
Whahah hier moet ik even hardop om lachen 😂
3 maanden geleden
Hier zeer weinig interesse in speelgoed zelf, op boekjes/bakjes/ heel af en toe puzzels na. Ik overwoog t keukentje ook wel maar sinds zij los loopt, kan mij niet echt voorstellen dat zij daar langer dan 1 minuut stil zou staan. Alles wat niet speelgoed is, is buitengewoon interessant hier haha!
3 maanden geleden
Keukentje is een mega hit bij ons, word elke dag meerdere malen mee gespeeld. Er word geroerd in pannetjes, ze trekt alles eruit en trekt het houten fruit en groente met klittenband uit elkaar. Deurtjes open en dicht idd, er bij staan, er naast zitten, krijg een hapje als ik dat vraag. Beste verjaardags cadeau ever, samen met haar water tafel voor buiten. Hopelijk heb je er wat aan!