Hoi dames,
Heb jullie hulp nodig! Welke buggy raden jullie aan? Moet stevig zijn, inklapbaar en niet veel ruimte in beslag nemen zodat we het makkelijk mee kunnen nemen op vakantie….graag jullie advies ☺️
Joolz Aer. Die is 6 kg. Klein inklapbaar met schouderband en tas. Kindje kan er in slapen. Je kunt de rugleuning verstellen. Hij os zodanig klein dat hij in het handbagagevak van het vliegtuig past. Kortom ik ben tevreden
Wij hebben er een gehuurd bij reisbaby, als je ze volgt op Instagram krijg je 10% korting op de wagens en alle andere spullen die ze verhuren. Daardoor zijn wij uiteindelijk voor de cybex coya gegaan
Wij hebben de dubatti smart buggy. Zijn nu op vakantie en nog steeds heel blij met deze aankoop! Hij klapt soepel en klein in en rijdt eigenlijk op alle ondergronden goed. Ook wel gekeken naar de joolz aer en de easywalker jacky maar vonden we toch te duur. Thuis gebruiken we nog de wandelwagen
Ik heb deze !! speciaal ook gekocht omdat die iets grotere wielen heeft en praktisch in klabbaar enige nadeel nu in t gebruik vind ik dat t zonnescherm niet groot genoeg is maar daar is nu mee te leven haha! hij mag trouwens niet mee in t vliegtuig
Wij kochten de buggy van Thule, niet de meest compacte of lichte maar vind die nog vrij compact vergeleken met de joolz day die we daarvoor nog gebruiken en de thule is zaaaaalig als je weg wil van de effen paden.
Wij zijn voor de easy walker gegaan! We hebben hem ook voor de vakantie gekocht, in het vliegtuig ideaal en in Spanje (incl hobbelige wegen) gaat het top! Kan goed plat dus onze kleine slaapt er heerlijk in en kan veel open dus lekker door luchten. Nog geen moment spijt van! Ik vond de joolz ear ook echt super fijn lijken alleen ik vond hem echt ontzettend duur.