24 Reacties

vor 4 Monaten

Joolz Aer. Die is 6 kg. Klein inklapbaar met schouderband en tas. Kindje kan er in slapen. Je kunt de rugleuning verstellen. Hij os zodanig klein dat hij in het handbagagevak van het vliegtuig past. Kortom ik ben tevreden

vor 4 Monaten

Wij hebben er een gehuurd bij reisbaby, als je ze volgt op Instagram krijg je 10% korting op de wagens en alle andere spullen die ze verhuren. Daardoor zijn wij uiteindelijk voor de cybex coya gegaan

vor 4 Monaten

Wij zijn op reis met de Joolz Aer en zijn heel tevreden!

vor 4 Monaten

Joolz Aer! Super blij mee. Mag vaak mee in de vliegtuig.

vor 4 Monaten

Jacky xl

vor 4 Monaten

Joolz aer vonden wij juist niet handig ivm de rits aan de achterkant, zou dat voor jezelf even gaan testen

vor 4 Monaten

Joolz aer vonden wij juist niet handig ivm de rits aan de achterkant, zou d ...
Wat voor rits?

vor 4 Monaten

Wij hebben deze en die is top voor in de auto. Met een druk op de knop klapt die zelf in. Handig met een kind op de arm. En hij is betaalbaar.

vor 4 Monaten

Cybex Libelle, ideaal!

vor 3 Monaten

Wij hebben de dubatti smart buggy. Zijn nu op vakantie en nog steeds heel blij met deze aankoop! Hij klapt soepel en klein in en rijdt eigenlijk op alle ondergronden goed. Ook wel gekeken naar de joolz aer en de easywalker jacky maar vonden we toch te duur. Thuis gebruiken we nog de wandelwagen

vor 3 Monaten

Reactie op Rox18636627

Wij hebben deze en die is top voor in de auto. Met een druk op de knop klap ...
Deal verlopen helaas bij de action. Dat was wel een mooie prijs geweest. Wij zoeken er ook een voor de vakantie.

vor 3 Monaten

Reactie op Emmily23

Deal verlopen helaas bij de action. Dat was wel een mooie prijs geweest. Wi ...
Des tijds hadden wij m van de kruitvat online. Ff in de gaten houden mischien

vor 3 Monaten

Heeft iemand ervaring met cybex beezy?

vor 3 Monaten

Reactie op rawrpris

Heeft iemand ervaring met cybex beezy?
Ik heb deze !! speciaal ook gekocht omdat die iets grotere wielen heeft en praktisch in klabbaar enige nadeel nu in t gebruik vind ik dat t zonnescherm niet groot genoeg is maar daar is nu mee te leven haha! hij mag trouwens niet mee in t vliegtuig

vor 3 Monaten

De Bugaboo butterfly🫶🏼 kwam als beste uit de test bij de consumentenbond 😬 en tevreden over!

vor 3 Monaten

Reactie op Dantell

Ik heb deze !! speciaal ook gekocht omdat die iets grotere wielen heeft en ...
Dankjewel voor je mening!! Jammer dat hij niet in het vliegtuig mag. Vind het echt z’n mooie buggy 🥹 maar goed om te weten thanks !!🥰

vor 3 Monaten

Wij kochten de buggy van Thule, niet de meest compacte of lichte maar vind die nog vrij compact vergeleken met de joolz day die we daarvoor nog gebruiken en de thule is zaaaaalig als je weg wil van de effen paden.

vor 3 Monaten

Wij zijn voor de easy walker gegaan! We hebben hem ook voor de vakantie gekocht, in het vliegtuig ideaal en in Spanje (incl hobbelige wegen) gaat het top! Kan goed plat dus onze kleine slaapt er heerlijk in en kan veel open dus lekker door luchten. Nog geen moment spijt van! Ik vond de joolz ear ook echt super fijn lijken alleen ik vond hem echt ontzettend duur.

vor 3 Monaten

Reactie op isabellenova

Wij zijn voor de easy walker gegaan! We hebben hem ook voor de vakantie gek ...
Welke easy walker heb je gekocht?

vor 3 Monaten

Joolz aer echt topding, past zelfs in mn fietskrat