18 Reacties

5 maanden geleden

Havermoutpap, met bosbessen erdoor of geprakte banaan of geraspte appel en wat kaneel. Valt hier erg in de smaak. Er zijn varianten met bijv chia zaad, die je overnight moet laten indikken. Maar je kunt ook gewoon wat havermout, kunstmelk in een pannetje laten indikken (bevroren bosbessen er vast doorheen doen) banaan later toevoegen bijv. En dan direct serveren! Succes!

5 maanden geleden

Wij geven pap van Albert Heijn eigen merk ( zit geen toegevoegde suiker in en ook geen smaak of honing). We geven vanaf een bordje. Mijn zoon wil liever niet ontbijten met een brood, daarom geven wij pap in de ochtend. Dr browns heeft een speen voor pap. Y speen

5 maanden geleden

Reactie op maima

Wij geven pap van Albert Heijn eigen merk ( zit geen toegevoegde suiker in ...
Oh joh, ik dacht dat maat 4 de grootste was! Thnx voor de tip! Die pap van de ah, is dat die bio 12+? Daar zat ik net ook al naar te kijken.

5 maanden geleden

Je kunt vanaf een jaar ook Brinta pap geven begreep ik, gewoon met normale melk uit pak

5 maanden geleden

Reactie op EsAaEn

Havermoutpap, met bosbessen erdoor of geprakte banaan of geraspte appel en ...
Is dat dan gewone havermout die je zelf ook gebruikt? Zijn die stukjes niet te groot/grof?

5 maanden geleden

Reactie op Rana4AA

Is dat dan gewone havermout die je zelf ook gebruikt? Zijn die stukjes niet ...
Wij gebruiken idd gewone havermout, maar dan wel de fijne vlokken variant.

5 maanden geleden

Weetabix

5 maanden geleden

Reactie op EsAaEn

Wij gebruiken idd gewone havermout, maar dan wel de fijne vlokken variant.
Nou, die hebben we standaard in huis, dat is lekker makkelijk! Morgen meteen maar proberen. En anders heb ik hier genoeg andere tips gekregen. Bedankt allemaal voor her reageren!

5 maanden geleden

Reactie op Rana4AA

Oh joh, ik dacht dat maat 4 de grootste was! Thnx voor de tip! Die pap va ...
Ja ik gebruik nu de 12+ indd

5 maanden geleden

Wij geven de pap van Olvarit in de ochtend omdat brood altijd een ramp is (ook met de lunch maar dan heb ik meer tijd🤣). We hebben nu nog de 8+ pap en heb net de 12+ besteld aangezien hij bijna 1 jaar is. Maar wil eigenlijk brinta of iets gaan geven, alleen geen idee welke ik dan moet kopen🙈 We hebben het nooit in een fles gegeven, altijd in een bakje met lepel 😊

5 maanden geleden

Deze

5 maanden geleden

Reactie op Felimba

Wij geven de pap van Olvarit in de ochtend omdat brood altijd een ramp is ( ...
Brinta havermout geven wij gewoon. Niet die 2 minuut doen want die krijgen ze niet weg 😂

5 maanden geleden

Reactie op Mom Of Stars

Brinta havermout geven wij gewoon. Niet die 2 minuut doen want die krijgen ...
Top! Dank je wel ☺️

5 maanden geleden

ik geef al langere tijd brinta met gewone melk, yoghurt, kwark sochtends uit een schaaltje.. onze zoon is niet echt een brood eter dus dan maar pap wat uiteraard helemaal prima is. doe het op gevoel qua hoeveelheid

5 maanden geleden

Wij hebben deze van de Kruidvat. Als ik dat meng met opvolgmelk word dat helemaal niet dik, wat ik verwacht bij een pap? Geven het in de fles maar moet hij niks van hebben. Is gewoon melk met stukjes erin. Is de pap waar jullie het over hebben die van de Ah, Weetabix, Brinta of havermout pap wel gewoon dik? Geven jullie dat in een fles of gewoon met lepel

5 maanden geleden

Reactie op Maes90

Wij hebben deze van de Kruidvat. Als ik dat meng met opvolgmelk word dat he ...
Havermoutpap zelf gemaakt is zeker dik!

5 maanden geleden

Reactie op Maes90

Die van de AH wordt wel dik. Wij geven het nu in een fles. 150ml melk en dan 3,5 schep pap erbij. Ik gebruik het schepje van de poedermelk om te meten. Met 3 schepjes vind ik het net te dun, bij 4 wordt het te dik.

5 maanden geleden

Reactie op Maes90

Wij doen de Brinta in een diep kinderbordje en dan met lepel. Wij voeren nog wel, anders word het zon bende 😂