39 Reacties

13 dagen geleden

Ik werk als international Marketing Director bij een Amerikaans vodka bedrijf 😁 super leuk werk! Ik werk 40 uur en reis internationaal, maar als ik in Nederland ben (75%) van de tijd dan werk ik thuis. Dan zorg ik dat ik overdag een paar uur de tijd heb met mijn zoontje en ik savonds wat werk doe. Ik vind dat een heerlijke balans, veel tijd met hem en ook een uitdagende baan waar ik mijzelf goed in kwijt kan.

13 dagen geleden

Reactie op LoLo27

Ik werk als international Marketing Director bij een Amerikaans vodka bedri ...
Wauw dat klinkt echt als een baan uit een Netflix serie 🤩 Heerlijk dat als je in Nederland bent je dan zoveel gewoon thuis kan werken. Hoe ben je daar terecht gekomen, want je woont wel in Nederland dus?

13 dagen geleden

Ik werk 32 uur in de retail als manager maar wil liever wat jaar 24 uur werken, helaas kan dit met mijn functie niet. Ik mis de kleine enorm en wil geen spijt krijgen van tijd missen met hem. Ik wil overigens nooit meer dan 32 uur meer gaan werken, denk ik. Heb vanaf m’n 15e veel gewerkt (toen naast school) en zelfs jaren van 50-70 uur per week gemaakt. De kleine heeft m’n rem ingetrapt, gelukkig. Ben nu pas 33 hoor, maar wil echt nooit meer 5 dagen werken! Tijd voor mezelf, met hem & de rest nu ❤️

13 dagen geleden

Ik werk 32 uur in de retail als manager maar wil liever wat jaar 24 uur wer ...
Ja precies heel herkenbaar wat je zegt! Ik werk nu ook 4 dagen, maar wil ook naar 3 toe. Met exact de reden die jij zegt, er zijn belangrijkere dingen in het leven en dat laten onze kindjes ons goed zien 🙌🏼😍

13 dagen geleden