5 Reacties
4 maanden geleden
Laatste dagen kan hij ineens huilen om niks even twee tellen en dan houd hij weer op
4 maanden geleden
Hier het tegenovergestelde, wil alles zelf doen. Ik mag niet helpen. Ik heb wel een meisje. Ze kan trouwens ook niet klappen, wel wijzen en boos worden als ze het niet krijgt/mag/lukt. Zo rond de eerste verjaardag zijn ze geloof ik wel wat humeuriger door slaapregressie/sprongen ed. Dus mogelijk dat dat meespeelt.
4 maanden geleden
Reactie op Mollie2021
Hier het tegenovergestelde, wil alles zelf doen. Ik mag niet helpen. Ik heb ...
Slaap regressie denk ik zelf niet omdat hij heel makkelijk slaapt en door slaapt.
Sprong zou idd nog kunnen het boos worden als het niet lukt herken ik inderdaad ook
4 maanden geleden
Waarschijnlijk gewoon een fase. Hier mag ik nergens meer mee helpen. Dus alles is 1 dikke bende. Vanochtend driftbui omdat ze een schilderij van de muur wou hebben en ik nee zei. Huilen en boos worden omdat ze haar loopauto niet door de muur kan duwen. Zwaait wel, wijst ook. Maar blokken stapelen? Is dat zo belangrijk dan? Gebeurt hier ook niet hoor. Eerder gooien, tegen voetbal aan trappen. Oefenen met sprongen. Ow en drinken alleen uit haar fles met rietje.
Heeeeeel temperamentvolle dochter van 13 maanden nu.
Lekker laten gaan. Elk kind doet dingen op zijn/haar eigen manier 🤷