19 Reacties

5 maanden geleden

wentelteefjes met wat kaneel zijn hier een hit. Misschien het brood roosteren? Of eibakken met het brood erop zodat het erin bakt misschien (als ze ei lekker vindt). En anders kun je tussen de middag misschien wat yoghurt geven? Wij doen vaak 1 broodje (meer wil hier niet echt) en dan wat happen volle yoghurt nog erbij aanbieden

5 maanden geleden

Reactie op Adb13

wentelteefjes met wat kaneel zijn hier een hit. Misschien het brood rooster ...
Dankje dat ga ik is proberen!

5 maanden geleden

Hier ook geen broodeter, maar havermout gaat er ruimschoots in

5 maanden geleden

Hier ook een slechte broodeter. Bij de opvang eet ze warm, maar thuis bied ik haar brood aan tussen de middag maar vrijwel alles belandt op de grond. Het enige wat helpt is haar de boterham aanbieden net als ik het zelf eet. Dus doormidden gesneden op elkaar. Dan kan ze afhappen, dat vindt ze erg interessant. Ook alleen een broodkorst eet ze wel redelijk. Misschien nog het proberen waard als je dat nog niet gedaan hebt. Daarnaast denk ik ook aan roosteren. Dan is het brood minder plakkerig als ze het eten.

5 maanden geleden

Reactie op Adb13

wentelteefjes met wat kaneel zijn hier een hit. Misschien het brood rooster ...
Ja wentelteefjes of roosteren met boter

5 maanden geleden

En een soort tosti maken ? Of ander brood proberen .. bijvoorbeeld Turks brood of vers afgebakken zodat ze de geur ruikt en dan misschien gaat eten

5 maanden geleden

Hier ook weinig brood... Hij krijgt ipv brood dan een warme hap, of een bordje havermout. Ik ben allang blij dat hij dat wel goed eet ook omdat hij al aan de onderste curve zit bij het CB. Zij vonden het ook geen enkel probleem dat hij regelmatig wat anders krijgt of 2x warm ipv brood.

5 maanden geleden

Hier hetzelfde qua brood. Ik geef haar pap fles ipv brood. Omdat ze het echt niet wilt. Verder qua ander soort eten was het ook drama, maar sinds ik haar mee laat eten met de pot vind ze dat heel interessant en vooral als ze mag eten (alles zit er onder haha maar goed 😛) . Dus dat gaat al stukken beter. Verder geef ik haar vaak een bordje met yoghurt!

5 maanden geleden

Reactie op rawrpris

Hier hetzelfde qua brood. Ik geef haar pap fles ipv brood. Omdat ze het ech ...
Als ze het zelf mag eten****

5 maanden geleden

Fruithap uit een potje en daar kleine stukjes brood in dopen. Heeft bij ons maanden geduurd en nu eet hij brood. Verder dol op kwark. Niet iedereen is gek op brood :)

5 maanden geleden

Wat voor beleg doe je op het brood? Hier grote brood eter ( 3 broodjes tussen de middag) maar als ik er smeerkaas of smeerworst op doe beland alles op de grond en weigert ze.

5 maanden geleden

Op het kdv zou je kunnen vragen of ze een potje groente willen geven. Scheelt strijd voor beide kanten. Misschien is ze brood eten als iets negatiefs gaan zien, doordat er strijd om is. Misschien eens ook iets dat ze lekker vind ernaast op het bord leggen bijvoorbeeld fruit. Geen strijd er om maken en zelf de keuze laten door zelf van het bord te laten pakken. Misschien gaat ze dan toch eens proberen en proeven. Of haar favoriete fruit pureren en op het broodje smeren.

5 maanden geleden

Reactie op Mom Of Stars

Wat voor beleg doe je op het brood? Hier grote brood eter ( 3 broodjes tuss ...
Wat is bij jouw kleine een hit dan? :)

5 maanden geleden

Reactie op mmmarissaaa

Wat is bij jouw kleine een hit dan? :)
Ja ik ben loeder moeder. Dus mijn kind krijgt jam, appelstroop en sinds kort is hagelslag echt een mega hit. ( Overal wel boter onder)

5 maanden geleden

Reactie op Mom Of Stars

Wat voor beleg doe je op het brood? Hier grote brood eter ( 3 broodjes tuss ...
Begonnen met alleen een laagje boter, toen 100% pindakaas, appelstroop, smeerkaas, knijpfruit gesmeerd op brood, smeerkaas, Philadelphia, kipfilet, etc.

5 maanden geleden

Reactie op Mom Of Stars

Ja ik ben loeder moeder. Dus mijn kind krijgt jam, appelstroop en sinds kor ...
Nutella hoort ook bij het loederen 😂.. dat krijgt die van mij .. die chocopasta voor baby’s van kleintje keuken is nog slechter 😂

5 maanden geleden

Reactie op Thamara80

Nutella hoort ook bij het loederen 😂.. dat krijgt die van mij .. die choco ...
Chocolade pasta hebben we gisteren voor het eerst gedaan. Paar weken terug die voor babies maar die vond ze niet te haggelen😂 de duo pasta daar in tegen ging er met een rap tempo in

5 maanden geleden

Reactie op Thamara80

Nutella hoort ook bij het loederen 😂.. dat krijgt die van mij .. die choco ...
Hier krijgt tie van mij ook wel is nutella op brood.. hij eet al slecht brood en soms is dit het enige wat dan wek gaat. Ik vind het helemaal primaa!💁‍♀️

5 maanden geleden

Ow en broodbeleg mango & pompoen van de kleine keuken gooi ik er een dikke laag van op. Vind ze ook geweldig.