23 Reacties

3 maanden geleden

Hier is het los lopen begonnen. Praten valt nog mee Nee lievelings word 😂 Mama Papa Die Ja Oke

3 maanden geleden

Mama Papa Nana (Nala de hond) Die Koe - Boe Aap Mau Cock (Sok) Bal Op Niet doen Auto Hij is van 03-06-2023

3 maanden geleden

Zijn eigen naam Mama Papa/dada Die Ja Nee (die heeft hij helaas laatst ontdekt 🤣) Bal Slapen Oh-oh als er iets valt Water Hapje Vast wel meer maar kom er nu even niet op ☺️

3 maanden geleden

Taart, dat had ie wonderbaarlijk snel door 😂 En natuurlijk nog veel meer woordjes

3 maanden geleden

Amp - lamp Brrrrm - auto scooter motor Oehoehoe - duif(die zit elke keer voor der raam)/vliegtuig, ook een duif?🤣 Blazen - warm Brrr - koud Tuttie - speen Nee nee Ja Ete Teeuw - leeuw Hoog Eeeendje Hi Ben je - waar ben je? Papa Mama Die Auw - wauw Moooooo - koe

3 maanden geleden

Papa/pappie Die Nee Uit (overal waar hij uit wil stoel,auto, bedje,fiets etc 😅) Geittie (onze kleine man is dol op diertjes) Mauw Waf Ijs Tet tet (auto) Thee Tante

3 maanden geleden

Reactie op Felimba

Zijn eigen naam Mama Papa/dada Die Ja Nee (die heeft hij helaas laatst ontd ...
Oh ooh doet Mauren ook! Dan steekt hij zijn handje uit met zijn speen, zegt oh-ooh! En dan laat hij de speen vallen 🤣

3 maanden geleden

Hier ook kletskous🤣 Die Kijk mama Papa Daar Bah Yummm (eten) Nee (heeeeel vaak haha) Ja Iets van tuig, als hij vliegtuig ziet Bal ( vast nog veel meer maar andere vertaling🤣)

3 maanden geleden

Wat super leuk om te lezen! Zo gezellig hè zo’n kletskous?! De oh oh is hier ook favoriet inderdaad! En toetje… hij kijkt dan ook gelijk heel blij🤣

3 maanden geleden

Mama Papa Boe = koe Woef = hond Ish = Hans (haar knuffel gansje) Triken = drinken (inclusief gebaar) Bal Aap Coco (van boekje Coco kan het) Nee Oh oh Hap Opa Oma Bumba Poeh = poes Aai (aaien) Meer (inclusief gebaar) Ei Baby Oooooo = hallo als ze gaat "bellen" met haar speelgoed telefoontje Die Daar Uit Oor il = bril Kekker = cracker

3 maanden geleden

Reactie op Ils186

Mama Papa Boe = koe Woef = hond Ish = Hans (haar knuffel gansje) Triken = d ...
Ohja en de luier noemt ze "bah" haha!

3 maanden geleden

Reactie op Suzie_o

Taart, dat had ie wonderbaarlijk snel door 😂 En natuurlijk nog veel meer ...
Het is overigens echt een eeenorme kletskous en kletst je de hele Tijd na met alles 😂

3 maanden geleden

Ohh wat zeggen jullie kindjes al veel. Die van mij is gek op dieren en zegt dus alleen nog maar 'aai' als ze een dier ziet😅Verder lijk ik af en toe een papa of mama te horen, maar het is vooral een hoop gebrabbel nog waar ik niks van kan maken haha🙈

3 maanden geleden

Mama Papa Oma Opa Bal Die Ja Nee Eten (‘ten) Melk (miel) Oh (als er iets valt) Nijntje (Neen) Baby Wawwaw (hond, ze kan inmiddels 10 andere dieren nadoen, maar ze denkt volgens mij bij hond ook dat ‘wawwaw’ het zelfstandig naamwoord voor hond is 🤣) Mimi (van het boekje ‘Heksje Mimi. Ze denkt volgens mij dat ‘Mimi’ boekje betekent, hoewel ze soms ook ‘boe’ zegt) Ze is van 28-6-23!

3 maanden geleden

Hier nog geen woordje 😅 Oops lopen we echt zo achter!?

3 maanden geleden

Hier ook alleen nog maar mama, maar dat is alleen als hij niet lekker is of verdrietig is

3 maanden geleden

Hier is het nog vrij beperkt 😁 Mama Papa (tete of baba) Poes (poe) Zwembad (e-ah) Bumba (mmmmba) Ja

3 maanden geleden

Hier ook vooral gebrabbel waar geen touw aan vast te knopen is. Maar ze loopt al vanaf 11 maanden, klimt overal op en af… dat praten komt nog wel denk ik dan maar…

3 maanden geleden

Reactie op LizzyMcguire

Hier ook vooral gebrabbel waar geen touw aan vast te knopen is. Maar ze loo ...
Ja hier ook hele verhalen maar zonder woorden 😂

3 maanden geleden

Ja hier ook hele verhalen maar zonder woorden 😂
Ohh hier ook! Vooral de laatste dagen veel verschillende 'woorden' als in verschillende klanken na elkaar, maar geen idee wat hij zegt of bedoelt. Hij zegt verder alleen papa, mama (soms) en poes (vooral tegen honden haha).