5 Reacties

4 maanden geleden

Haha hier wel! Stop het wel niet in z'n mond, of wel en als ik nee zeg niet meer. Ze moeten toch ontdekken dus als het gebeurd is het zo, moet natuurlijk niet een paar happen naar binnen snacken 🤣.

4 maanden geleden

Hier laten we hem ook gewoon in de zandbak zitten, spelen en rommelen. Onze man kan wel lopen al. Hij heeft in het begin 2 of 3x wat zand in zijn mond gedaan, maar had snel in de gaten dat dat niet lekker is. Daarna nooit meer gedaan. We hebben wel zakken met schoon speelzand in de zandbak gedaan en zorgen dat deze afgedekt is als er niet mee wordt gespeeld (tegen vogel- en kattenpoep enzo)

4 maanden geleden

Hier ook eentje die alles in z'n mond stopt maar buiten is hij zo overdonderd door alles dat hij dat eigenlijk niet doet... tenzij er weinig ligt en hij ziet 1 blaadje ofzoiets dan wil hij t nog wel proberen, maar bij nee zeggen laat hij het meestal vallen of ik pak het af 🫠

4 maanden geleden

Jaa hoor hier wel. Hij stopt van alles in zijn mond. Ik probeer het natuurlijk wel enigszins te beperken maar zit er niet mee als tie een paar hapjes zand eet🤣

4 maanden geleden

Ik gooi hem overal neer en zeg zovaak mogelijk iejjj bahhh jakkie bij stenen en bladeren enzo… 🤣