11 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb de elektrische tandenborstel van Luvion gekocht, laat hem eerst even zelf klieren en dan maak ik er een grapje van alsof ik doe dat ik m'n eigen tanden poets en dan mag ik nog even snel die van hem doen

3 maanden geleden

Ik geef hem de tube tandpasta en leid hem af, helpt kortdurend.

3 maanden geleden

Hier is het drama... tenminste, meer drama bij mij als bij mijn vriend. Hij heeft een hele routine met de konijntjes op de muur (mama konijn, papa konijn, baby konijn) die moeten allemaal ook poetsen en dan mag hij in redelijke rust haar tanden poetsen. Bij mij is het niet zo vredig helaas en werkt de konijnenroutine niet. Ook afleiden, liedjes, filmpjes, dingen vasthouden werken niet structureel. Ik doe dus een houdgreep en daarna mag ze zelf poetsen. Ze is wel dol op haar tandenborstel van Nijntje, dus is dan ook blij als ik hem aan haar geef. Dan is het ook direct weer klaar. Maar leuk is anders 🥲.

3 maanden geleden

Van mij vind het ook drama. Als je samen bent, papa of mama tegelijk met de kleine tanden poetsen. Dat werkt hier heel goed. En als je alleen bent, houdgreep.

3 maanden geleden

2 tandenborstels gebruiken? 1 die je kindje kan vasthouden en gebruiken en 1 voor jezelf om bij hem/haar te kunnen poetsen?

3 maanden geleden

Wij doen eerst mama snel haar tandjes poetsen ( hoeft ja geen 2 minuten) en daarna mag ze erop kauwen🤷

3 maanden geleden

Liggend tandenpoetsen helpt bij mij enorm

3 maanden geleden

Mijn vriend poetst de tandjes en ik sta ervoor dom te dansen om haar maar af te leiden 😂😂😂😂 daarna mag ze zelf idd even kauwen

3 maanden geleden

Hier vindt hij het geweldig als hij mama's tanden mag poetsen 😂 Dan mag ik die van hem ook even doen 😇

3 maanden geleden

Hier helpt liggen tanden poetsen en eerst de tandjes van mama poetsen (soort van haha) en dan doe ik het bij hem. Vaak vind die het max 10 sec goed maar dat is voor mij net genoeg tijd om die paar tanden te poetsen en daarna mag die er zelf op kauwen. Als ik hem het eerst zelf laat doen dan likt die de tandpasta eraf

3 maanden geleden

Ik tel hardop van 1 tot 15 voor de bovenste standen en dan nog eens voor de onderste. Des te meer tanden hoe langer ik tel 😂