11 Reacties

19 dagen geleden

Dokter Leenarts. Is nu in de aanbieding bij Kruidvat en Da

19 dagen geleden

Ik gebruik die van dr Leenarts factor 50+ . Deze vind ik wel erg fijn. Daarnaast een klein tubetje bij Action gehaald en die is ook erg fijn, beide niet vettig namelijk

19 dagen geleden

Ik ben heel erg van de natuurlijke producten. Mijn baby heeft een hele gevoelige huid en ik vertrouw niet snel alle producten, omdat ik niet goed weet wat er allemaal in zit. Ik gebruik daarom die van INCIA spf 50+. Echt een aanrader.

18 dagen geleden

Wij gebruiken ook factor 50 van Dr. Leenarts. Hier zit ook geen microplastic of andere troep in.

18 dagen geleden

Mocht je in buurt van Duitse grens wonen of een dagje op stap willen gaan. Deze vinden wij heel fijn! Onze oudste had/heeft flinke eczeem en reageert hier niet op op veel andere merken wel. Ook de prijs is erg fijn, smeert goed en geen witte waas. Wij zijn laatst geweest en meteen 5x meegenomen haha!! Zijn wel iets kleinere verpakkingen maar zo staat bij elke commode 1, luiertas 1, beneden bij de deur 1 en 1 voor op voorraad 🤣

18 dagen geleden

Wij hebben die van la roche posay

18 dagen geleden

Naïf!

18 dagen geleden

Eucerin halen we bij de apotheek

18 dagen geleden

Ik gebruik van het merk Incia. Voordeel is dat jij als ouder en je zoon/dochter hetzelfde kunnen gebruiken. Het is gemaakt van natuurlijke ingrediënten!

18 dagen geleden

https://shop.susanasugarwaxing.nl/products/body-cream-spf50-this-is-sun Wij gebruiken deze. Speciaal voor de gevoelige huid en voor het hele gezin te gebruiken vanwege de hoogwaardige ingrediënten.

17 dagen geleden

Reactie op babynummero2

Mocht je in buurt van Duitse grens wonen of een dagje op stap willen gaan. ...
Woon helaas in Den Haag🥲 maar mocht ik een keer in de buurt zijn ga ik zeker kijken 🙏🏽