577 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op xoxolvh

Ik vind dat in en uit bed gaan mega pijnlijk heb daar ook hulp bij nodig. H ...
Ja zeker. Dat was elke keer pijnlijk. Ik had t 'voordeel' dat ik nog langer in t ziekenhuis bleef omdat onze dochter prematuur geboren werd. Ik had dus een bed die verstelbaar was. En zelfs dan vond ik het de eerste vier dagen een opgave. Daarna werd het echt snel makkelijker en beter

6 maanden geleden

Reactie op denies95

Ik had via medipoint een rug steun voor in bed besteld (wordt vergoed door ...
Omg duurt dat zo lang?😢 ik heb gelukkig een electrisch verstelbaar bed. Merk dat ik behoorlijk opzie tegen alles en enorm gefrustreerd en verdrietig ben van de situatie 🥹

6 maanden geleden

Reactie op xoxolvh

Omg duurt dat zo lang?😢 ik heb gelukkig een electrisch verstelbaar bed. Me ...
Dat hoeft niet hoor, ik ging in de kraamweek al bijna pijnloos uit bed. Nu hadden ze wel pijnstillers in m’n wond gespoten voordat ze ging hechten. Bij m’n eerste ks hadden ze dat niet gedaan omdat ik toen spoed was. Het is echt per persoon verschillend hoeveel pijn je ervaart. Ik snap je frustraties erg goed

6 maanden geleden

Reactie op Noelleanne95

Dat hoeft niet hoor, ik ging in de kraamweek al bijna pijnloos uit bed. Nu ...
Volgens mij hebben ze dat bij mij ook gedaan nu. Ja het is totaal niet volgens “plan”’ gegaan. En merk gewoon dat ik verdrietig ben omdat ik weinig kan met m’n baby.

6 maanden geleden

Reactie op xoxolvh

Nee hoor dat hoeft niet maar was bij mij helaas wel t geval. Na twee weken kon ik vrijwel alles weer dus dat viel me dan weer heel erg mee

6 maanden geleden

Reactie op xoxolvh

Volgens mij hebben ze dat bij mij ook gedaan nu. Ja het is totaal niet volg ...
Dat is heel begrijpelijk idd! Dat is ook een stukje rouw en dat mag er echt zijn. Het is ook heel erg frustrerend en verdrietig. Elke week ga je meer kunnen en verbaas je je ineens wat je weer kunt. En die zes weken gaan voorbij vliegen beloofd❤️. Het is pittige operatie en helemaal als je er niet op ingesteld bent. Dikke knuffel !

6 maanden geleden

Ik heb een papegaai geleend (en heb een verstelbaar bed) om in en uit bed te komen. Dat is wel echt een heel fijn hulpmiddel voor die eerste weken! Ik vind het herstel ook best pittig en moet echt op mijn grenzen letten. Ik doe snel teveel, maar merk wel echt vooruitgang en kan elke dag iets meer (7-6 ks gehad) ☺️

6 maanden geleden

Hebben jullie ook zo’n gigantisch opgeblazen buik.. ik lijk na 4 dagen PO nog steeds wel 30 weken zwanger..

6 maanden geleden

Reactie op xoxolvh

Hebben jullie ook zo’n gigantisch opgeblazen buik.. ik lijk na 4 dagen PO n ...
Ja nog wel een beetje. Ben morgen 4 weken pp. Heeft nog wel eventjes tijd nodig. Negen maanden op negen maanden zeggen ze altijd😅

6 maanden geleden

Reactie op xoxolvh

Het herstel ik echt onwijs verschillend per persoon hoor. Ik ben 6-6 bevallen, derde keer keizersnede, en had vanaf dag 5 al geen pijnstilling meer nodig en ben zelfs afgelopen weekend, weekend weg geweest met t gezin naar een vakantiepark 😅. Ik kon helaas nog niet zwemmen natuurlijk, maar heb er wel al een aantal kilometers lopen op zitten hoor. Bij de vorige twee ging het herstel ook vlot, maar deze gaat echt als een speer. Ik leen ook een papegaai en dit is natuurlijk wel echt een heel fijn hulpmiddel 😊.

6 maanden geleden

Reactie op Valleryvvu

Het herstel ik echt onwijs verschillend per persoon hoor. Ik ben 6-6 bevall ...
Dit doet mij goed om te lezen 🙈, hier ook een 3e keizersnede gehad en ik vind dit herstel zo snel gaan. Heb hem de 13e gehad en loop nu al rond alsof er niks gebeurt is, wat ik wel lastig vind omdat je toch een buikoperatie hebt gehad en niet te veel eigenijk mag doen

6 maanden geleden

Reactie op MamaLars

Dit doet mij goed om te lezen 🙈, hier ook een 3e keizersnede gehad en ik v ...
Hier precies het zelfde. Onze dochter is de 7e geboren. En ook mijn herstel gaat snel. Zo zijn we al heerlijk gaan winkelen in de stad en wandel ik elke dag een stuk door de polder! De eerste keer ging het herstel ook heel vlot. Nu alleen nog de laatste kilo's, dat gaat minder vlot. 😅

6 maanden geleden

Hier precies het zelfde. Onze dochter is de 7e geboren. En ook mijn herste ...
Ja hahaha jammer van die kilo's he 😅. Maar dat komt ook wel weer goed. Fijn dat bij jou het herstel ook zo lekker vlot gaat 😁

6 maanden geleden

Reactie op Valleryvvu

Het herstel ik echt onwijs verschillend per persoon hoor. Ik ben 6-6 bevall ...
Grappig.. ik ben ook 6/6 bevallen en 3e keizersnede en ik was ook super snel weer super fit en ik was binnen 10 dagen alweer helemaal pijnvrij...Het komt echt wel goed, bij iedereen... Neem vooral de tijd..♡

VRIEND

6 maanden geleden

Vanaf wanneer zou je de maxicosie met baby erin kunnen tillen? Of echt minimaal doe 6 weken... tis zo onhandig je kan geen kant op zonder hulp 😅🤣

6 maanden geleden

Reactie op corin88

Grappig.. ik ben ook 6/6 bevallen en 3e keizersnede en ik was ook super sn ...
Ow hoe toevallig haha.

6 maanden geleden

Reactie op Svw29

Vanaf wanneer zou je de maxicosie met baby erin kunnen tillen? Of echt mini ...
Doe niet veel dingen sjouwen en tillen. Maar de maxi cosi durf ik nog wel 🫣. Ik draag m dan wel met 2 handen zodat t gewicht wat verdeeld is 😅. En t gaat om misschien 4 meter... maar geen idee wat daarvoor betere richtlijnen zijn...

6 maanden geleden

Reactie op Svw29

Vanaf wanneer zou je de maxicosie met baby erin kunnen tillen? Of echt mini ...
Bij mijn ontslag gaven ze aan na 6 weken ook pas.. ze gaf bij mij specifiek aan, alleen gewicht baby, dus dat betekend zonder Maxicosi… Afzien hè 😅

6 maanden geleden

Hi dames, ik heb de 16de een keizersnede gehad. Tot nu lig/zit ik vooral in bed en 1x per dag naar beneden. Maar ik vraag me af of ik al wat meer kan doen? Wat doen jullie zoal per dag? Ik verveel me ook wel, maar ik merk dat zodra ik iets meer doe al spierpijn krijg etc.

6 maanden geleden

Reactie op AnBoys

Bij mijn ontslag gaven ze aan na 6 weken ook pas.. ze gaf bij mij specifiek ...
Bij mij zeiden ze dat ik baby met maxi cosi mag tillen. Maar 6 weken geen auto mag rijden. Maar ja, als ik geen auto mag rijden hoef ik maxicosi ook niet te tillen