577 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op Svw29

Vanaf wanneer zou je de maxicosie met baby erin kunnen tillen? Of echt mini ...
Ik heb werkelijk geen idee. Maar mijn dochter is van 7 juni en ik til de maxicosi al 1.5 week weer. Nu moet k wel zeggen dat het herstel heel snel ging en ik ook echt geen last meer heb.

6 maanden geleden

Reactie op Baby Van Pijkeren

Bij mij zeiden ze dat ik baby met maxi cosi mag tillen. Maar 6 weken geen ...
Waarom pas na 6 weken autorijden? Teveel belasting op de buikwond qua houding?

6 maanden geleden

Reactie op Lisa1001

Hi dames, ik heb de 16de een keizersnede gehad. Tot nu lig/zit ik vooral in ...
Ik loop wel gewoon rond in huis (gelijkvloers), en kleine rondjes buiten. Vind t heerlijk, maar merk wel dat ik ook echt mn rust momenten moet pakken tussendoor. Goed naar je lichaam luisteren. Spierpijn hoort er wel een beetje bij en kan geen kwaad. Veel sterkte met je herstel.

6 maanden geleden

Reactie op IkaMiMa

Waarom pas na 6 weken autorijden? Teveel belasting op de buikwond qua houdi ...
Bij mij hebben ze dat ook aangegeven en 3.5 jaar geleden bij mijn 1e ook. Je bent niet verzekerd anders.

6 maanden geleden

Bij mij hebben ze dat ook aangegeven en 3.5 jaar geleden bij mijn 1e ook. J ...
Klopt, dit heeft met de verzekering te maken omdat het een grote buik operatie is.

6 maanden geleden

Klopt, dit heeft met de verzekering te maken omdat het een grote buik opera ...
Dit is wel per verzekering anders. Ik heb namelijk mijn verzekering gebeld en zij zeiden dat ze hier geen ‘ regels’ in hanteren, is op eigen gevoel.

6 maanden geleden

Reactie op denies95

Dit is wel per verzekering anders. Ik heb namelijk mijn verzekering gebeld ...
Dit gaven ze bij mij ook aan. En stel er gebeurt iets binnen die 6weken en de arts zegt dat het door de keizersnede kan komen dan ben je niet verzekerd. Maar geen harde regels erin.

6 maanden geleden

Reactie op MiniMeVB

Dit gaven ze bij mij ook aan. En stel er gebeurt iets binnen die 6weken en ...
Mijn verzekering gaf aan dat als de gynaecoloog het goed vindt en het zwart op wit op papier zet het oke is. Ik heb dit echter niet gevraagd. Kan me namelijk voorstellen dat ze dit niet geven, ze adviseren het vast niet voor niets. 😊 Ik laat me nu gewoon rijden haha!

6 maanden geleden

Reactie op denies95

Dit is wel per verzekering anders. Ik heb namelijk mijn verzekering gebeld ...
Ow joh. Misschien moet ik dan maar overstappen 😅. Nee, maar wat je zegt, is inderdaad per verzekering anders. Ik doe het sowieso niet tot na de controle bij de gynaecoloog. Maar ik heb t geluk dat alles op loopafstand is en als ik verder wil, heb ik wel 8 mensen die ik dagelijks kan benaderen om mij ergens heen te brengen. Dus erg makkelijk allemaal voor mij en de andere kids

VRIEND

6 maanden geleden

Reactie op Lisa1001

Hier de 12de kleine geboren, doe best veel weer. Vandaag dagjes wasjes draaien, ophangen en opvouwen. Verzorging van de kleine. Opruimen end

6 maanden geleden

Reactie op IkaMiMa

Ik loop wel gewoon rond in huis (gelijkvloers), en kleine rondjes buiten. V ...
Na hoe lang ging je dat doen? Dus rondjes in huis en buiten? Ik vind het zo lastig.

VRIEND

6 maanden geleden

Bij mij zeiden ze dat ik baby met maxi cosi mag tillen. Maar 6 weken geen ...
Jaaa dat hoor ik vaker indd! Ik ben al wel naar de winkel gereden en morgen moet ik ook rijden naar de newbornshoot (man rijdt met peuter zodat hun eerder weg kunnen)

VRIEND

6 maanden geleden

Ik heb werkelijk geen idee. Maar mijn dochter is van 7 juni en ik til de ma ...
Jaa hier gaat het ook super met herstel, maar ben bang dat ik teveel doe

6 maanden geleden

Reactie op Lisa1001

Na hoe lang ging je dat doen? Dus rondjes in huis en buiten? Ik vind het zo ...
Al met een paar dagen. Elke dag een beetje meer. Maar is zo persoonlijk! Luister goed naar je eigen lichaam.

6 maanden geleden

Reactie op Lisa1001

Ik heb de 18e keizersnede gehad maar ben vandaag wel twee uurtjes van huis op terras geweest en naar de HEMA. Ik was het spuugzat thuis… muren kwamen op me af en mijn slaapkamer is op zolder dus nu 35 graden

6 maanden geleden

Reactie op IkaMiMa

Al met een paar dagen. Elke dag een beetje meer. Maar is zo persoonlijk! Lu ...
Ja, ik vind het zo lastig omdat je natuurlijk ook een wond vanbinnen hebt. Ik ben bang dat als ik te snel ik er later last van ga krijgen. Dus op oudere leeftijd etc.

6 maanden geleden

Reactie op Madamewijnen

Ik heb de 18e keizersnede gehad maar ben vandaag wel twee uurtjes van huis ...
Ja, ik snap je.. ik verveel me ook met momenten super erg

6 maanden geleden

Hey dames, hoe is het met jullie bloedverlies? Ik heb de 15e mijn keizersnede gehad. Uiteraard de eerste dagen een aantal stolsels gehad. Daarna werd het bloeden steeds minder tot het wat meer bruin werd van kleur. Alleen nu sinds gisteren is het bloeden weer wat meer geworden.. Weer rood van kleur en wat wateriger. Ook voelt het af en toe een beetje branderig aan. Hoe is dit bij jullie?

6 maanden geleden

Reactie op Bloom ♡

Hey dames, hoe is het met jullie bloedverlies? Ik heb de 15e mijn keizersne ...
Kan het niet komen omdat je de laatste dagen misschien meer doet? Vaak zodra je weer meer gaat bewegen komt er ook weer bloed. Een branderig gevoel herken ik niet? Misschien even goed op dit bij de verloskundige/ziekenhuis/huisarts te checken?

6 maanden geleden

Reactie op Bloom ♡

Hey dames, hoe is het met jullie bloedverlies? Ik heb de 15e mijn keizersne ...
Ik heb de 11de mijn keizersnede gehad, maar heb 1 week bloedverlies gehad, daarna 1 week niks, en nu sinds gister heb ik ook weer rood bloedverlies. Ik denk misschien omdat ik toch weer wat meer ben gaan doen.. Dat branderige herken ik niet..