577 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op Noelleanne95

Misschien een persoonlijke vraag: hoe scheren bij/op/rond het litteken? Mij ...
Haha ik heb geen keizersnede gehad maar ben daaronder wel uitgescheurd... is gehecht... maar ook daar durf ik nog niet te scheren... scheer tot waar ze gehecht hebben en derest wacht ik rustig mee :/ haha, is een andere locatie dat begrijp ik

6 maanden geleden

Reactie op Noelleanne95

Misschien een persoonlijke vraag: hoe scheren bij/op/rond het litteken? Mij ...
Ik heb expres een dag voor m’n KS alles geschoren (zo goed en kwaad als t ging haha) zodat ik even vooruit kon. Begin me nu hetzelfde af te vragen maar denk dat ik idd er maar omheen ga scheren en dan over 2 weken de rest. Je kan er op gegeven moment gewoon overheen scheren weet ik uit ervaring

6 maanden geleden

Reactie op Madamewijnen

Ik heb expres een dag voor m’n KS alles geschoren (zo goed en kwaad als t g ...
Ik heb m’n man dat laten doen😂. Ik ga wel kijken of ik er een beetje over heen kan scheren, het is nu 5 weken geleden

6 maanden geleden

Hoihoi, nu 2 weken na de keizersnede ineens veel bloedverlies. Terwijl het leek te stoppen eerst, heb ik nu volle maandverbanden. Zijn er anderen die dit ook hebben?

6 maanden geleden

Reactie op esmeen

Hoihoi, nu 2 weken na de keizersnede ineens veel bloedverlies. Terwijl het ...
Ja hier is het ook nog steeds niet gestopt helaas. Vorige keer was het na 5 dagen wel klaar, maar hier ook nog steeds maandverband. Hoop dat het snel stopt want ik vind het zo’n gedoe en zo vies!

6 maanden geleden

Ik ben bijna 5 weken verder en heb ineens een terug val, spierpijn in buik en zij. Moeilijk draaien in bed en uit bed komen. Daarnaast het stuk boven de de snede weer meer pijnlijk. Snap er echt niks van.. ik tilde ook af en toe een wasmand, had even kort licht gedweild en wandel nog maar 15min. Daarnaast flinke vermoeidheid. Ik heb dit weekend een stapje terug gedaan, maar hoop dat het weer bij trekt. Hoop dat iemand ook dit herkent?

6 maanden geleden

Reactie op Nouk09

Ik ben bijna 5 weken verder en heb ineens een terug val, spierpijn in buik ...
Ja ik heb dit ook.. Baal er enorm van maar denk dat het is van teveel doen.. Tillen, lopen, stofzuigen en. Dus doe weer rustiger aan maar... Hopelijk gaat het snel beter.

6 maanden geleden

Hoe zit het met jullie bloedverlies? Na de vorige keizersnede had ik na 5 dagen al niks meer en nu 2 weken later nog steeds. Elke keer denk ik dat het opgehouden is en zodra ik het maandverband weggooi begint het weer. Heel irritant want nu heb ik een (sorry details) schimmelinfectie doordat het zo broeit

6 maanden geleden

Reactie op Madamewijnen

Hoe zit het met jullie bloedverlies? Na de vorige keizersnede had ik na 5 d ...
K ben inmiddels 3.5 week verder en heb zo nu en dan nog wat bloed verlies in het maand verband. Het is oud bloed en t is wel beperkt. Ik kan bewijs van spreken wel de hele dag en nacht met 1 maand verbanden doen. Maar dit had ik de 1e keer allang niet meer. Ik ben na 2 weken weer gestart met mijn pil op aanraden van de verloskundige. Hopelijk stopt het na mijn 1e menstruatie weer. Ben er wel klaar mee.🫡

6 maanden geleden

Reactie op Zeb

Ja ik heb dit ook.. Baal er enorm van maar denk dat het is van teveel doen ...
Hoe lang geleden is jouw ks?

6 maanden geleden

Reactie op Nouk09

Ik ben bijna 5 weken verder en heb ineens een terug val, spierpijn in buik ...
Ik heb 2 weken geleden ks gehad en nog heb sinds 2/3 dagen spierpijn terwijl ik heel weinig doe.

6 maanden geleden

Reactie op Lisa1001

Hoe lang geleden is jouw ks?
Mijn keizersnede is 5 weken geleden

6 maanden geleden

Ik heb vandaag op me zij kunnen slapennnnn joehoeeee 😬😬😬 vandaag precies 2 weekjes geleden 🥳🥳

6 maanden geleden

Goedemiddag, Hier zaterdag een spoedkeizersnede gehad. Ik hield al veel vocht vast met de zwangerschap maar na deze keizersnede is alles 3x zo dik, de verloskundige zegt dat dit wel even kan duren en er niks aan gedaan kan worden. Mijn buik is ook nog helemaal bol hoe is dat bij jullie? Wat kan ik verwachten ? Trekt dit voorlopig nog niet weg ? Lijkt me zo balen om er over een paar weken nog zwanger uit te zien😪

6 maanden geleden

Reactie op Ties77

Goedemiddag, Hier zaterdag een spoedkeizersnede gehad. Ik hield al veel vo ...
Mijn vocht ging wel bijna direct na de zwangerschap weg, maar die buik is nu na 2 weken nog steeds niet terug in model hoor. Leek eerst 20 weken zwanger en nu 15 haha. Het wordt langzaam wat minder

6 maanden geleden

Reactie op Ties77

Bij mij duurde het een week. Daarna pieste ik me helemaal leeg binnen een dag, was helemaal verbaasd toen ik mijn eigen dunne enkels ineens weer terug had.

VRIEND

6 maanden geleden

Reactie op Ties77

Ik hield enorm veel vocht vast, verdween na 4/5 dagen. Inmiddels 3 weken verder en denk dat ik na 10dagen weer mijn oude kleding aan kon. Ongeveer 18kg aangekomen en nu zit er nog 4 aan.

6 maanden geleden

Reactie op MiniMeVB

Haha ik ben blij dat je hier terecht bent gekomen. Nogmaals bedankt 🙏 Ben ...
Geen probleem. Hoe is het nu met je litteken? Mijn herstel was niet soepel, was na 6mnd pas redelijk pijnvrij. Kwam ook doordat mijn kindje onverwachts naar de NICU moest na 2dgn, dus was toen gelijk kraamvrouw af en in de regelmodus geschoten. Dus goed voorbeeld van wat je niet moet doen. 😅 Gelukkig is alles goed gekomen met ons allebei.

6 maanden geleden

Ik heb zo de nabespreking van m’n keizersnede, alleen is deze telefonisch. Meer mensen telefonisch of altijd op locatie?

6 maanden geleden

Reactie op Noelleanne95

Ik heb zo de nabespreking van m’n keizersnede, alleen is deze telefonisch. ...
Ik heb hem maandag ook telefonisch.