577 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op Noah1988

Mijn zoon is op 6-6 geboren d.m.v. een keizersnede. Ik heb geen controle af ...
Ik kreeg hem toen ik uit het ziekenhuis werd ontslagen voor 6 weken later. Dit werd automatisch ingepland via het online systeem.

6 maanden geleden

Reactie op Lisa1001

Zijn er meer vrouwen die zich met momenten verdrietig voelt dat het een ks ...
Nee heb ik gelukkig geen last van. Ik heb twee keizersnedes gehad inmiddels en had ook geen behoefte aan een vaginale bevalling. Vind dit net zo goed een bevalling namelijk

6 maanden geleden

Dank jullie wel, ik ga inderdaad maar even bellen 😊

6 maanden geleden

Reactie op Noah1988

Ik heb een afspraak bij de verloskundige... niet in het ziekenhuis

6 maanden geleden

Reactie op denies95

Hoe was uiteindelijk de telefonische controle?
Ja het was prima. Ze vragen hoe je het hebt ervaren en hoe het nu gaat qua herstel en met de baby. En ik mag weer alles gaan opbouwen en als ik een derde kindjes zou willen krijg ik automatisch een geplande keizersnede en ik moet een jaar wachten om weer zwanger te worden maar er zit geen derde baby in de toekomst😅😀

6 maanden geleden

Ik kan me goed indenken dat als je geen keuze hebt het lastig is te accepteren en omarmen dat je een keizersnede nodig had. ik vind onze allemaal dappere dames en naast het gevoel van rouw wens ik ons allemaal ook trots toe. We hebben de keizersnede bevalling en het herstel maar wel mooi geflikt en een prachtbaby gekregen

6 maanden geleden

Reactie op Valleryvvu

Absoluut. Ik heb nu m'n derde keizersnede gehad en ben er nog steeds verdri ...
Dank voor het delen van je verhaal. In de kraamweek had ik het er heel moeilijk mee. Ik voelde me ‘gefaald’ en ik vond het vreselijk dat ik 15 uur pijn had geleden zonder pijnstilling en dat het toen alsnog een ks moest worden. Gelukkig gaat het wel een stuk beter met mij in vergelijking met de kraamweek. Sta er nu veel positiever in, maar heb momenten dat ik het dan wel lastig vind.

6 maanden geleden

Reactie op nyske24

Ik kan me goed indenken dat als je geen keuze hebt het lastig is te accepte ...
Mee eens ♥️

6 maanden geleden

Reactie op Noah1988

Bij mij hebben ze die gewoon ingepland, zonder aan mij door te geven. Het stond uiteindelijk wel in de overdrachtsbrief, die de kraamhulp las. Je kunt het eventueel ook lezen op je account, in de app van je ziekenhuis.

6 maanden geleden

Reactie op Lisa1001

Zijn er meer vrouwen die zich met momenten verdrietig voelt dat het een ks ...
De eerste keer wel ja, echt maanden last van gehad omdat het spoed was en in wilde zo graag thuis bevallen. Ben tot 9 cm gekomen maar ze bleek dwars te liggen en ze kon de draai niet maken. De tweede keer( 6 weken geleden) niet, hier heb ik zelf voor gekozen en alles is heel fijn gegaan. Ik hoef ook geen derde kindje (althans dat is niet de planning) maar dan zou er dus weer een keizersnede komen

6 maanden geleden

Reactie op Noelleanne95

De eerste keer wel ja, echt maanden last van gehad omdat het spoed was en i ...
Was er een reden waarom je de tweede keer voor een geplande ks hebt gekozen?

6 maanden geleden

Reactie op Lisa1001

Was er een reden waarom je de tweede keer voor een geplande ks hebt gekozen ...
Omdat onze tweede dochter vrij groot werd geschat( p85-p95) en ik zelf maar 1,65 groot ben en vrij smal. Daardoor durfde ik het niet aan om weer op de spoed te belanden omdat het niet lukt. Daar was de angst te groot voor.

6 maanden geleden

Reactie op Noelleanne95

Omdat onze tweede dochter vrij groot werd geschat( p85-p95) en ik zelf maar ...
Oh ja snap ik! Dat zou ik ook zeker niet doen. Fijn dat je de tweede keer wel goed op terug kijkt :)

6 maanden geleden

Zijn er al mensen die weer auto rijden? En zo ja wanneer gingen jullie dat weer doen?🙌🏻

6 maanden geleden

Reactie op xoxolvh

Zijn er al mensen die weer auto rijden? En zo ja wanneer gingen jullie dat ...
Yes! Ik heb woensdag voor het eerst auto gereden, en toen was het 3 weken geleden. Was goed te doen!

6 maanden geleden

Reactie op xoxolvh

Ik heb afgelopen dinsdag weer auto gereden bij 3.5 week. Was heel goed te doen. Geen klachten.

6 maanden geleden

Reactie op xoxolvh

Jaa met 3 weken gedaan en ging als vanouds 😎

6 maanden geleden

Reactie op xoxolvh

Ja hoor, na twee weken weer. Ik heb weinig keuze, wil toch ergens heen haha

6 maanden geleden

Reactie op xoxolvh

Mij was gezegd dat ik 6 weken niet mocht rijden omdat je niet verzekerd bent. Zo jammer want ik voel me goed genoeg om zelf te rijden.

6 maanden geleden

Reactie op Baby Van Pijkeren

Mij was gezegd dat ik 6 weken niet mocht rijden omdat je niet verzekerd ben ...
Ik heb toevallig vandaag gebeld met de verzekering en mijn verzekering (allianz) zegt dat ze daar geen regels over hebben. Zij geven aan dat de arts beslist. Het verschilt wel echt per verzekering hoor, maar Allianz laat het dus afhangen van je arts. Mijn arts zegt nu twee weken maar toen ik drie jaar geleden met een ongeplande keizersnede beviel zeiden ze zes 🤷🏼‍♀️ dus ook dat veranderd?