577 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op Baby Van Pijkeren

Mij was gezegd dat ik 6 weken niet mocht rijden omdat je niet verzekerd ben ...
Verschilt per verzekering! Ik heb mijn leasemaatschappij gevraagd wat zij hanteren en zij gaven aan als ik mij goed genoeg voelde ik gewoon mag rijden! Is niet wettelijk bepaald namelijk!

6 maanden geleden

Had van een aantal dames gelezen dat ze rond 5 weken extra last weer kregen bij de buik/wond. Momenteel ben is mijn keizersnede 4weken geleden. Bloed verlies was vorige week gestopt. En sinds deze week helderrood bloedverlies, om de paar uur moeten berechtingen en extra last in mijn buik. Het gevoel wat je in de eerste week had is weer terug .Zou dit dan de menstruatie zijn? 😧 Of nu ik weer meer kan en meer wandel buiten een reactie erop.

6 maanden geleden

Reactie op Herriëtte

Had van een aantal dames gelezen dat ze rond 5 weken extra last weer kregen ...
Verschonen* autocorrectie 😅

6 maanden geleden

Reactie op xoxolvh

Zijn er al mensen die weer auto rijden? En zo ja wanneer gingen jullie dat ...
Jaaa hier al de eerste week van keizersnede op dag 6 🙈

6 maanden geleden

Reactie op xoxolvh

Ja! Na 1 week heb ik weer gereden. Onze zoon moest naar het ziekenhuis om z’n tongriempje te laten klieven. Ik voelde me goed en ik had geen pijn tijdens het rijden.

6 maanden geleden

Hi dames! Op 23-06 ben ik bevallen met een spoed ks. De wond ziet er super goed uit en ben ook wel weer goed mobiel. Alleen is het nog wat opgezwollen.. weet iemand hoelang het ongeveer duurt tot die zwelling weg trekt?

6 maanden geleden

Reactie op Doxxx

Hi dames! Op 23-06 ben ik bevallen met een spoed ks. De wond ziet er super ...
Mij werd woensdag verteld bij de controle dat er 9 maanden duurt voor je buik weer plat is. Het zal steeds dunner worden en anders na 9 maanden kan je litteken massages doen

6 maanden geleden

Reactie op Doxxx

Hi dames! Op 23-06 ben ik bevallen met een spoed ks. De wond ziet er super ...
Ik heb ook een soort vochtophoping/zwelling rondom de wond. Volgens mijn kraamzorg omdat ik te snel te veel deed. Inmiddels nog niet weggezakt 🙈 ik ben 8 juni eerst vaginaal van baby a en toen met een spoed keizersnede van baby b bevallen 😅

6 maanden geleden

Reactie op twinklewinkle

Ik heb ook een soort vochtophoping/zwelling rondom de wond. Volgens mijn kr ...
Hoe zag dat eruit bij jou dan? Waarin deed je teveel volgens haar?

6 maanden geleden

Reactie op Lisa1001

Hoe zag dat eruit bij jou dan? Waarin deed je teveel volgens haar?
Een soort smal bandje boven de hechting wat asymmetrisch gevuld is met vocht. Ziet er heel gek uit. Ik was op dag 5 te ver wezen wandelen. Had ook extra pijn..Wou even kaartjes op de post doen. En op dag 6 had ik opeens een vochtophoping.

VRIEND

6 maanden geleden

Reactie op xoxolvh

Jaa ik na 1 week, 1ste keer voelde gek. Rijdt niet super verder, af en toe naar de winkel of ergens op bezoek. Denk max ritjes van 15 min

6 maanden geleden

Gister voor t eerst een broek aangehad, zo’n stoffen pantalon ding, nouuu die was snel weer uit, vond het echt nog geen fijn gevoel op mijn buik, niet eens door het litteken maar meer het stuk tussen het litteken en mijn navel wat nog gevoelig is. Gelukkig draag ik sws veeeel liever jurkjes. Morgen is mijn keizersnede 6 weken geleden. Had dit ook niet verwacht! Andere ook nog waarbij dat stuk gevoelig is?

6 maanden geleden

Reactie op denies95

Gister voor t eerst een broek aangehad, zo’n stoffen pantalon ding, nouuu d ...
Ja zeker maar ik heb een paar zachte broeken die ik wel aan kan die wat hogere zitten. Van Costes, h&m en Guts&Gusto

6 maanden geleden

Reactie op denies95

Ik heb 4 weken geleden een keizersnede gehad. En draag mijn gewone spijkerbroeken weer. Ik heb er geen last meer van.

6 maanden geleden

Reactie op denies95

Ik draag eigenlijk alleen nog maar zachte seamless sportleggings. Verder nog niks anders geprobeerd😂 Ik heb ook dat het gedeelte tussen mijn litteken en navel nog gevoelig is. Beetje licht branderig, alsof er iets langs schuurt. Mijn keizersnede is nu 3 weken geleden.

6 maanden geleden

Reactie op twinklewinkle

Ik heb ook een soort vochtophoping/zwelling rondom de wond. Volgens mijn kr ...
Oei dit heb ik ook. Heb ook wel de indruk teveel te doen, maar moeilijk om met een peuter van 2 jaar gezellig stil te zitten op de bank..

6 maanden geleden

Reactie op denies95

Ja ik heb dit ook! Ik vind bijvoorbeeld ook mijn Mady onderbroeken vervelend zitten, want dat randje irriteert op t stuk tussen mn navel en de wond. Verder kan ik mijn eigen broeken op 10cm nog steeds niet aan :( mijn buik is nog steeds dikkig. Heb nu t idee dat het gewoon een vetrand is want het is ook helemaal slap geworden :( komende zomer kan ik dus geen broeken aan nog helaas

6 maanden geleden

Ik heb vorige week mn KS gehad. En heb sinds gisteren regelmatig kramp in mn kringspier. Is dat iets dat meer van jullie herkennen?

6 maanden geleden

Reactie op Bianca020

Ik heb vorige week mn KS gehad. En heb sinds gisteren regelmatig kramp in m ...
Ja zeker gehad. Volgens mij zijn het je bekken. Die hebben ook een klap gehad van de operatie. Volgens mij mag je vanaf twee weken langzaam bekkenbodem oefeningen doen

6 maanden geleden

Hoi! 5 weken geleden keizersnede gehad. Nou heb ik sinds gisteren onwijs veel last van krampen, zou dit al een menstruatie kunnen gaan zijn? Heb (nog) geen bloedverlies. Zou ik hiervoor de verloskundige of huisarts moeten bellen?