577 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Lisa1001
*doe inmiddels
En wilde er nog aan toevoegen dat ik het lastig inschatten ...
Ik ben ook bang dat ik teveel doe. Niet alleen in huis, maar ook veel wandelen buiten. Nu al twee dagen wat meer lage buikpijn, dus toch maar wat rustiger aan. Zo lastig! 1 maand geleden nu.
5 maanden geleden
Ik begin ook lage buikpijn te krijgen. Maar geef volledig borstvoeding en pas 4 weken geleden bevallen. Lijkt me dat ik nog niet ongesteld kan worden?
Ik doe trouwens (behalve sporten) alles weer, stofzuigen, huishouden, lange wandelingen maken van 6
Km etc. Ik denk niet dat ik teveel doe, voel me wel weer de oude
5 maanden geleden
Ik wil binnenkort weer gaan starten met sporten. Denken jullie dat pilates een goede sport is na een keizersnede? Ik twijfel een beetje maar kijk er erg naar uit
5 maanden geleden
Reactie op Noelleanne95
Ik wil binnenkort weer gaan starten met sporten. Denken jullie dat pilates ...
Tegen mij zeiden ze dat je alles mag doen, maar wel met mate. Luister vooral naar je eigen lichaam en forceer niets 🙂
5 maanden geleden
Reactie op Noelleanne95
Ik wil binnenkort weer gaan starten met sporten. Denken jullie dat pilates ...
Misschien eerst een check laten doen bij bekkenfysio of je nog een diastase hebt en dat hij kijkt of je juist je buikspieren aan kunt spannen? Je traint veel buikspieren met Pilates. Misschien tips halen bij bekkenfysio hoe dat op te bouwen, en zorgen dat je echt de oefeningen op de juiste manier uitvoert en ook je diepe buikspieren aanspant.
5 maanden geleden
Reactie op Madamewijnen
Ik begin ook lage buikpijn te krijgen. Maar geef volledig borstvoeding en p ...
Oh wauw je doet dan inderdaad heel veel al! Fijn dat je het kan en het ook goed voelt. Ik doe echt nog echt minimaal in huis. Probeer het echt nog te beperken ondanks dat ik het graag wil. Ik heb trouwens vaker last van lage rugpijn waardoor ik bijna niet kan bewegen. Hebben anderen hier ook last van?
5 maanden geleden
Reactie op Lisa1001
Oh wauw je doet dan inderdaad heel veel al! Fijn dat je het kan en het ook ...
Klopt, maar ik heb wel een man die helaas niets in het huishouden doet en een schoonmaakster die een maand op vakantie was dus ik had weinig keuze haha. Ik voel me lichamelijk wel weer de oude, alleen die vetrollen vind ik zeer storend haha
5 maanden geleden
Meiden mag ik jullie twee vragen stellen:
-wanneer stopte jullie met pcm?
-voor de mama’s met meerdere kids wanneer (hoeveel weken) bracht je die weer naar bed?
5 maanden geleden
Reactie op Zomerbaby2
- ...
Hier was het op dag 2 al dat ik gestopt was met paracetamol , en me andere kids bracht ik al in de eerste week na bed 🙈 ben nu bijna 5 weken geleden bevallen maar deed echt al na een week eigenlijk alles je moet vooral na je eige lichaam luisteren wanneer je teveel gedaan hebt voel je het ook wel en dan weetje dat je even stapje terug moet doen
5 maanden geleden
Reactie op Zomerbaby2
- ...
Ik stopte na 1,5 week met alles. En onze oudste bracht ik na 4 weken weer naar bed, we doen het eigenlijk altijd samen maar ik tilde haar pas met 5?5 weken. Ben nu 7,5 week postpartum
5 maanden geleden
Reactie op Zomerbaby2
- ...
In de kraamweek stopte ik met paracetamol.
En na 3 dagen bracht ik mijn oudste (3 jaar) weer zelf naar bed. Ik tilde haar toen natuurlijk niet. Maar dat is ook niet nodig..
5 maanden geleden
Reactie op Zomerbaby2
- ...
Ik heb onze oudste dochter weer naar bed gebracht toen ik weer thuis waS uit t ziekenhuis met onze prematuur geboren dochtertje. Dat was de tweede week. Ik vond alle trappen op en het fysieke gedeelte van verzorgen wel een hel maar ik wilde zo graag er ook weer voor haar zijn. Middagslaapje deed mn man maar avondritueel deed ik weer. Alhoewel mn man beneden al haar luier had verschoond zodat dat niet meer hoefde.
5 maanden geleden
Reactie op Zomerbaby2
- ...
Ik stopte na een week met pcm, toen geen pijn meer. M’n oudste brengen mn man en ik altijd samen naar bed dus dat is niet zo’n ding. Denk ook na een weekje?
5 maanden geleden
Reactie op Zomerbaby2
- ...
Het stoppen met pcm kon deze keer vanaf dag 4. Ik had totaal geen pijn aan de wond, meer van andere dingen waarbij beweging juist nodig was. Bij de andere bevallingen kon ik pas na ruim 7 dagen stoppen. Toen had ik echt last van de wond.
Mijn kids hoeven niet meer gedragen te worden (soms de jongste nog als die in ons bed in slaap valt, maar dat doet manlief altijd), dus die bracht ik weer naar bed zodra ik thuis was.
5 maanden geleden
Reactie op Zomerbaby2
- ...
Ik stopte met pcm denk een weekje na de operatie, maar de laatste dagen nam ik het al onregelmatig. Oudste kind til ik nog steeds niet en ks is 4 weken geleden. Vandaag wel 3/4 treden hem opgetild.
5 maanden geleden
Reactie op Zomerbaby2
- ...
Stoppen met pcm op dag 4, kind naar bed na de eerste week, liet m zelf lopen.
Nu 6,5 week na de geboorte en vandaag voor het eerst weer ruim 2 uur gespeeld en geklauwterd met de oudste in monkeytown. Wat heb ik t gemist om alles te kunnen doen zeg.