577 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op xoxolvh
Ik rij ook alweer! Na 8 weken begonnen, daar eigenlijk geen last van gehad. ...
Leuk! Ik ben begonnen met 13 weken. Ik heb eerst eens bij een vriendin uitgestapt en stukje gedraafd om te kijken hoe het voelde & dat voelde goed dus toen opgepakt. Ik rij op een manege en had aangegeven op welk paard ik wilde dus totaal geen spanning omdat ik daar alle vertrouwen in heb. Vind het heeeerlijk dat dit weer kan! Lekker avondje voor mezelf 😅
3 maanden geleden
Reactie op Lisa1001
Hoi dames, hoe gaat het met jullie? Hebben jullie ook nog een buik die nog ...
Bij mij ook nog steeds en nu 12 weken pp. Blij dat ik niet de enige ben! Komt goed vrouwen 🙏🏽
3 maanden geleden
Reactie op Lisa1001
Thanks voor de tips! Waar komt het door eigenlijk? Misschien omdat het voch ...
Graag gedaan. Ja klopt. Omdat het soms niet heel goed kan ademen de wond, blijft t vochtig en dat stinkt zo erg 🫣.
Is bij baby's ook wel eens het geval met hun nekje en tussen hun vingertjes 😅. Ook niet de allermakkelijkste klus om te wassen, maar erg noodzakelijk wel haha.
3 maanden geleden
Hoi hoi, hebben jullie nog last/ongemak van het litteken?
Ik heb 15wk geleden een keizersnede gehad maar ik merk nog steeds ongemak met bewegen. Kan al wel spijkerbroeken aan maar het zit niet lekker, net als andere strak zittende kleding. Ook jeukt mijn litteken vaak. Hoe ervaren jullie het?
3 maanden geleden
Reactie op ShanH
Hoi hoi, hebben jullie nog last/ongemak van het litteken?
Ik heb 15wk geled ...
Hoi! Wat vervelend dat je nog last hebt van je litteken! Heb je een trekkend gevoel met bewegen? Ik vind mijn litteken met name erg dik geworden, en heb zowel 3 a 4 cm er boven en er onder totaal geen gevoel, kan zelfs hard krabben en ik voel er niks van. Jeuk heb ik af en toe.
3 maanden geleden
Gisteren na bijna 18 wkn keizersnede massage gehad! Ik vond het een beleving opzich, maar ook het litteken voelde nadien al een stuk losser. Ik ga nog een paar keer terug want er leken toch wat verklevingen te zitten. (Goeie tip voor mensen uit de buurt van Eindhoven)
3 maanden geleden
Reactie op Sterrenmama21
Gisteren na bijna 18 wkn keizersnede massage gehad! Ik vond het een belevin ...
Masseerde je zelf ook regelmatig je litteken? Of was dit de eerste keer masseren? Merk zelf dat het vrij soepel voelt als ik dagelijks masseer, en dat het pijnlijk en stug wordt als ik een paar dagen oversla en wel actief ben geweest.
3 maanden geleden
Reactie op Bianca020
Masseerde je zelf ook regelmatig je litteken? Of was dit de eerste keer mas ...
Zelf nooit gemasseerd, kom er niet graag aan, maar echt stuk soepeler nu. Moet nog wel 1 of 2 keer terug. En de beleving opzich was erg fijn. Met een gesprekje over hoe de bevalling is gegaan enz en hoe je je nu voelt en over de keizersnede al die dingen. Echt een aanrader!
2 maanden geleden
Reactie op Lisa1001
Hi iedereen, hoe gaat het bij jullie? Ik heb soms last van prikkende pijn r ...
Ik heb meer dat t blauw aanvoelt van binnnen uit en t steekt ook regelmatigg. Vooral bij ongesteldheud
2 maanden geleden
Ik vind het vooral vervelend als er iets leund oid op het litteken. Parner die arm er op legt om te knuffelen, kind die je vast pakt om je middel... Doet gewoon nog pijn 😩
één maand geleden
Reactie op Laurax
Ik heb na mijn eerste keizersnede 4j geleden nooit meer een broek kunnen a ...
Mij helpt keizersnede massage heel erg!! Als je in de buurt van Eindhoven woont kan ik je wel de naam delen. Echt heel fijn!
21 dagen geleden
Reactie op Lisa1001
Hi allemaal, voelt jullie litteken ook hard en stug aan? Dus echt alleen he ...
Ja zeker en helemaal als ik m’n menstruatie heb… wil in het nieuwe jaar toch voor een behandeling gaan kijken want het doet echt zeer rond die periode.
21 dagen geleden
Hoyi in Eindhoven is echt een topper voor nabehandeling vd keizersnede, veel baat bij! https://hoyi.nl/