65 Reacties

één maand geleden

Mijn dochter is morgen 6 weken. Ze draagt maat 56. Rond de 4,4 kilo nu (3640 bij geboorte). Vorige week was ze 54,3 cm.

één maand geleden

Ons meisje is 7 weken en draagt nu 50/56. Bovenkant kan ze soms 50 nog aan, maar is nu bijna altijd 56!

één maand geleden

Mijn zoon van 6 weken zit in maat 62, maat 50 en 56 hebben ieder maar zo'n 3 weken gepast. Hij groeit goed😅 Nou is het wel zo dat de maten van winkels echt verschillen, maat 56 van de C&A was eerder een maat 50, prenatal en zeeman zijn redelijk goed met de maten, h&m valt ietsie groter en daar past hij maat 56 bijvoorbeeld nog wel van

één maand geleden

Bijna 5 weken maatje 44 draagt soms ook 50/56 maar dan omgeslagen

één maand geleden

Zoontje van 4.5 week, woog gister al 5630, maatje 56 zit nu goed, sommige dingen al te krap.

één maand geleden

Ik vind dat de maten heel erg verschillen per winkel, mijn dochtertje is nu bijna vier weken en weegt 4590 gram de ene keer heb ik iets in maatje 56 wat perfect zit en soms van een andere winkel dan weer maatje 62

één maand geleden

62 met wasbare luier en 56 met wegwerp luier. Hij is nu 4700 gram en 56 cm.

één maand geleden

Reactie op Madamewijnen

Wow! Hoeveel weegt je zoontje? Want mijn zoontje is bijna 6000 gram (dinsda ...
Mijn zoontje woog bij de 4 weken controle 6000 gram, wij gebruiken de AH merk zachte luiers of beregoed luiers. Soms ook die van de Dekamarkt bonbon bebe heten die luiers geloof ik. Maar maat 3 zit echt strak bij de benen Vindt je kruidvat luiers fijn? Zowel mijn dochter als zoontje lekken ze standaard door en vind dat die van kruidvat sws wat kleiner vallen ook

één maand geleden

Reactie op melson

Mijn zoontje woog bij de 4 weken controle 6000 gram, wij gebruiken de AH me ...
Jemig nog een grotere boy dan de mijne! Met welk gewicht is hij geboren? Ik vind juist de luiers van AH heel erg doorlekken. Alleen pampers en Kruidvat werkt hier, alleen vind ik pampers te duur.

één maand geleden

Zoontje 4 weken bijna 5 maatje 62

één maand geleden

Hier nu vandaag 6 weken en net in maatje 50 😂😂

één maand geleden

dochter van 9 weken en zit tussen 56 en 62

één maand geleden

Reactie op Madamewijnen

Jemig nog een grotere boy dan de mijne! Met welk gewicht is hij geboren? Ik ...
Hij was 3652 gram bij geboorte. Is echt heel snel gegaan. Krijgt alleen borstvoeding 😊 Mijn dochter groeide niet zo snel hoor, dus ben zelf bij mn zoon ook echt verrast. Pampers vind ik ook echt duur en ook aan de strakke kant.

één maand geleden

Dochter van 5 weken met maatje 50

één maand geleden

Dochter van 6 weken en al een tijdje maat 62😅 andere meiden die zo snel gaan lees alleen over jongens hier

één maand geleden

Reactie op tess275

Dochter van 6 weken en al een tijdje maat 62😅 andere meiden die zo snel ga ...
Onze dochter van 7 weken heeft nu maat 62.

één maand geleden

Zoontje sinds week 4 in maat 62. Nu 5 weken

één maand geleden

Mijn meisje van 11 weken zit nu in maat 56/62🩷

één maand geleden

Zoontje 4 1/2 week maatje 50 maar word te kort dus langzaamaan over naar maatje 56. Hij weegt 4,4 kilo en 57 cm

één maand geleden

Dochter 6 weken maat 50/56