27 Reacties

één maand geleden

Hee hallo. Ik geef nu 4.5maand bv maar ook nog niet ongesteld. Wij hadden hier ook iemand die de fles niet wou maar de nieuwe van difrax lovi mammafeel fles pakt ze zonder problemen.

één maand geleden

Ook borstvoeding en niet ongesteld. Bij mijn eerste werd ik ongeveer een halfjaar na de bevalling voor het eerst weer ongesteld.

één maand geleden

4.5 maand bevallen geef fkes voeding en ook nog niet ongesteld

één maand geleden

4 mnd bv en niet ongesteld. Bij mijn eerste tot 9 mnd gegeven en met 10mnd was ik ongesteld. Heel lichtjes. Viel alles mee!

één maand geleden

Hier borstvoeding, heb een spiraal laten zetten voor ik ongesteld werdt dus ook niet ongesteld geweest! Onze dochter pakte ook niet graag de fles , maar als we de borstvoeding licht verwarmen pakt ze het wel! We hebben de mamafeel van difrax Lovi :)

één maand geleden

Ik ben ook nog niet ongesteld geworden, nu 5 maanden pp en geef bv

één maand geleden

Hier ook nog geen menstruatie. Bij mn eerste duurde het 9 maanden voor ik weer ongesteld werd. Ik ken wel iemand die zwanger is geworden, die nog bv gaf en geen menstruatie had gehad. Logisch dat het kan natuurlijk, eerst heb je een eisprong en dan een menstruatie.

één maand geleden

Ook nog niet ongesteld hier.. 17,5 week geleden bevallen en ik geef flesvoeding.

één maand geleden

Ik ben bijna 5 maanden geleden bevallen en heb 2x keer een kleine bloeding gehad van een paar milliliter in de menstruatiecup. En ik kolf de helft (en de andere helft geef ik opvolg geitenmelk van kruidvat) Ik gebruik verder geen anticonceptie.

één maand geleden

Ik had graag gewild dat mijn menstruatie uitbleef, maar mijn kleine is nu bijna 5 maanden en ben al voor de 2e keer ongesteld 😭 en ik geef ook borstvoeding

één maand geleden

Nou heel toevallig ben ik ineens eergisteren ongesteld geworden. Het begon heel licht na de seks een kleine bloeding. Dag erna een paar druppels en vandaag ietsje meer. En nu begin ik ook wat buik en rugpijn te krijgen.

één maand geleden

Ik ben 30 mei bevallen en nog niet ongesteld geweest

één maand geleden

Hoi, hier ook borstvoeding en 4,5 mnd geleden bevallen. Ook nog niet ongesteld, duurde bij mijn andere kinderen ook lang. Wij gebruiken de fles van Lansinoh, die wil hij alleen🫣.

één maand geleden

Hier ook nog niet. 5 maand geleden bevallen, nu precies een maand gestopt met kolven/bv en daarvoor dus ook al weken afgebouwd. Zou juist graag wel weer ongesteld willen worden haha!

één maand geleden

Bij mijn eerste duurde het 2 jaar toen hij nooit meer om een nachtvoeding vroeg.

één maand geleden

hier borstvoeding, ik werd ineens 6 weken na de bevalling weer ongesteld maar sindsdien ook niet nog weer geweest. is nu alweer bijna 3 maanden geleden

één maand geleden

Ik geef ook borstvoeding en ik werd na 3 maanden weer ongesteld. Maar mijn cyclus is niet regelmatig. Nu al dag 30 en ik heb nog geen eisprong gehad. Ik hoop dat het weg blijft. Wat betreft je vraag over zwanger worden met borstvoeding. Mijn schoonzus werd zwanger na 7 maanden, had nog geen menstruatie gehad en mijn schoonmaakster werd ook zwanger tijdens het geven van borstvoeding, terwijl ze dacht dat het niet kon.

één maand geleden

Bij mijn eerste na stoppen bv (met 8 weken) paar weken later ongesteld. Bij mijn tweede lang bv gegeven, kwam denk ik rond de 9 maanden, gewoon regelmatig. Jongste is 4,5 maand, krijgt nog bv en ik ben nog niet ongesteld. Heerlijk! Ik kan niks nuttigs zeggen over wel/niet zwanger worden, wij hebben al onze wondertjes via ICSI.

15 dagen geleden

Hoe is het nu bij de rest? Nu ruim 6mnd pp (2mnd gestopt met bv) en nog geen menstruatie.

15 dagen geleden

Tot 10 weken bv gegeven, hij is nu 5 maanden en mijn eerste mestruatie duurt nu al 7 WEKEN 😖 ik ben nu aan de progesteron pilletjes in de hoop dat het overgaat 😵‍💫