63 Reacties
één maand geleden
Mijn eerste dochter rolde pas met 6 maanden. Maar toen ging alles in een snelvaart, een week later ging ze zitten en een week daarop begon ze al te kruipen. En uiteindelijk liep ze al met 11 maanden.
Het zegt dus helemaal niks als ze “laat” beginnen met rollen of iets anders. Elk kindje ontwikkelt zich op zijn/haar eigen manier.
Geniet er nog lekker van dat ie niet rolt. Hier begint ze elke keer te krijsen als ze niet terug kan rollen 😜
één maand geleden
Same here, mijn meid is 20 weken en oefenen wel op een speelse manier op m'n bed met omrollen met geluidjes erbij en dat ik t eerst voordoe of een speeltje net iets verder weg leg, dat ze echt uitgedaagd wordt om wat moeite te doen om de grove motoriek te oefenen. Tummy time op t kleed ook geen fan, dus dat doen we gewoon op mij als ik op de bank of bed lig en dan kan je naar me kijken en praat of zing ik tegen haar, zo houdt ze t echt goed vol. Hopelijk werkt dit ook voor jou en anders komt t vanzelf.
één maand geleden
Reactie op Leilabbas
Dat is fijn om te lezen. Mijn mannetje is net 5 maanden en rolt met hulp op ...
Een update:
Gisteren begon hij opeens uit zichzelf te rollen van rug naar buik. En sindsdien rolt hij steeds zelf. Het Terugdraaien naar de rug moet nog.
Ze doen alles op eigen tempo en wanneer ze het zelf leuk vinden hahaha dus het komt goed dames geen zorgen
20 dagen geleden
Reactie op larissave22
En? Bij iemand al?😬
Dr wordt druk geoefend maar meer niet hahah wel proberen te kruipen en lopen ... maar rollen niet hahah ze heeft wel minder hekel aan tummytime hier hahah maar na een paar minuten is ze het nogsteeds beu
20 dagen geleden
Hier vindt hij het leuker worden en probeert het wel meestal blijft zn arm alleen achter waardoor hij net niet helemaal omrolt (van rug naar buik, andere kant op lukt nog helemaal niet haha)
20 dagen geleden
Reactie op Fromauntietomummy
Hier vindt hij het leuker worden en probeert het wel meestal blijft zn arm ...
Ja dit!
19 dagen geleden
Reactie op larissave22
En? Bij iemand al?😬
Ja, inmiddels wel.. alleen van rug naar buik.. en maar 1 kant op... Ze was toen 5,5 maand. Nu zijn we druk met haar weer terugrollen hehe
9 dagen geleden
Hier helaas bijna 6 maanden (kerstavond) en ze was er echt bijna maar nu doet ze niks meer. Wel druk met praten😅
9 dagen geleden
Reactie op luthienne
Mijn dochter precies hetzelfde en ook dezelfde leeftijd 😂 geen interesse n ...
Wat grappig zeg dat ze precies even oud zijn🥰🥰
9 dagen geleden
Hier rolt ze nog niet, ook een hekel aan tummytime. Is nog steeds aan het headbangen elke dag. (13/06)