26 Reacties

3 maanden geleden

Ik gebruik nu die van bonusan. Hiervoor van vitakruid baby gebruikt, maar bonusan heeft net wat meer stammen erin zitten. Ben hier wel blij mee! Icm cinnababy en komijnenthee gebruik ik het. Probeer de stofzuiger aan te zetten tijdens het heftige huilen. Doet hier wonderen, bij me vorige kindje ook馃槀

3 maanden geleden

Bij ons eerste kindje enorm geholpen. Heb het nu voor de baby straks ook in huis gehaald 鈽猴笍

3 maanden geleden

Ik ben er mee begonnen op 11 of 12 dagen, orthiflor start door de fles. 7.00 fles kv met een half schepje erdoor, en bij de fles van 13.30 een half schepje erdoor. Geen idee of het hierdoor komt maar hij lijkt rustiger en zn stoelgang was na 2 dagen soepeler. We gaan ermee door hij is nu 17 dagen oud

3 maanden geleden

Ja wij gebruiken van vitakruid. Sinds we 1 zakje toevoegen aan de voeding zijn de krampjes echt sterk verminderd

3 maanden geleden

Ben nu twee dagen gestart en heeft heel rustig geslapen na de fles waar het in zat. Zal vast toeval zijn 馃槢 Wel veel scheetjes nu hoort hoop dat het wat doet!

3 maanden geleden

Hoe doe je dit als je bv geeft? Moet ik dan afkolven en dat mengen met een (half) zakje?

3 maanden geleden

Onze baby krijgt ook elke dag een zakje van vitakruid. Ik heb wel het idee dat het helpt. Nog steeds wel krampjes maar van kortere duur.

3 maanden geleden

Reactie op cloverrainbow

Hoe doe je dit als je bv geeft? Moet ik dan afkolven en dat mengen met een ...
Van vitakruid weet ik dat je het ook rond je tepels kan aanbrengen! Van vitakruid in flesje doen anders en dan 10 min laten staan en dan aanbieden. Of zelf drinken, dan geef je het door via je moedermelk. Bij bonusan moet ik een kwartier wachten (kom ik net achter)馃槀

3 maanden geleden

Reactie op cloverrainbow

Hoe doe je dit als je bv geeft? Moet ik dan afkolven en dat mengen met een ...
Sorry die van vitakruid 1 min laten staan!

3 maanden geleden

Reactie op cloverrainbow

Hoe doe je dit als je bv geeft? Moet ik dan afkolven en dat mengen met een ...
Ligt er aan van welk merk. Wij hebben die van Vitals, dat zijn druppels. We geven het gewoon op een lepeltje, net als de vitamines.

3 maanden geleden

Ik geef borstvoeding. Neem zelf probiotica zodat de kleine het via mij krijgt. 2e kindje, beide keren pro biotica geslikt en beide keren een relaxte baby zonder krampjes.

3 maanden geleden

Reactie op FemkeAB

Ik geef borstvoeding. Neem zelf probiotica zodat de kleine het via mij krij ...
Welke neem je dan? :)

3 maanden geleden

Reactie op OMky

Van vitakruid weet ik dat je het ook rond je tepels kan aanbrengen! Van vit ...
Kan je het dan puur geven voor de bv? Ik wil het ook bestellen.

3 maanden geleden

Reactie op kimbeerly1992

Kan je het dan puur geven voor de bv? Ik wil het ook bestellen.
Ja je kan het rond je tepels smeren. Zo staat het bij hun beschrijving weet ik uit mijn hoofd. Je kan ze altijd bellen, dan krijg je ook uitgebreid alles uitgelegd

3 maanden geleden

Reactie op OMky

Ja je kan het rond je tepels smeren. Zo staat het bij hun beschrijving weet ...
Hoe snel kan je het ongeveer merken?

3 maanden geleden

Reactie op kimbeerly1992

Hoe snel kan je het ongeveer merken?
Ik merk zelf niet supe rveel bij de baby. Bij me zoontje wel, ontlasting gaat beter. Die heeft 8 ab kuren achter de rug 馃槄

2 maanden geleden

Ik "schop" hem weer even omhoog. Ik gebruik die van vitakruid en daar staat in circa 10ml maken en laten staan 10a15 minuten. Moet je die 10ml dan in een flesje doen en mengen of kan je ook het poeder toevoegen aan de gehele fles mengen, laten staan en dan geven? 馃檲 En laat iedereen dit echt eerst 10min staan? Dan is de melk weer koud toch of..? 馃槄

2 maanden geleden

Reactie op Jaimy123

Ik "schop" hem weer even omhoog. Ik gebruik die van vitakruid en daar staat ...
Ik vond dat ook erg verwarrend, maar ik deed het in 10-30 ml koude melk, dat laten staan, dan meer melk toevoegen en dan opwarmen

2 maanden geleden

Hele fijne druppels de probotica! Mijn dochter had binnen een paar dagen amper last van haar krampjes. Ze laat veel scheetjes en poept goed. Ik raad de druppels iedereen aan.

2 maanden geleden

Reactie op Yvett2105

Hele fijne druppels de probotica! Mijn dochter had binnen een paar dagen am ...
Oja en ik geef de druppels op een plastic baby lepeltje net als vitamine K. Dan weet ik zeker dat ze ze binnen heeft.