279 Reacties

één maand geleden

Reactie op Bianchi0707

Vorige week een mooie echo gehad, bij wat ik dacht 7 weken en 4 dagen. Hart ...
Heel veel sterkte ♥️

één maand geleden

Hallo dames, ik sluit me hierbij aan.. ik ben 37 en mama van 2 kinderen van 2,5 en 4,5… ik was eigenlijk meer bezig met onderzoek naar sterilisatie etc want ons gezin was compleet.. maar toen begonnen de twijfels en mijn man vond een 3e ook wel een goed plan :) Ik heb bij mijn eerste heel veel slapenloze nachten gehad dus ben nu wel bang of ik het wel aankan maar ben wel erg blij dat ik Nu 6 weken zwanger ben 😍

één maand geleden

Reactie op Bianchi0707

Veel sterkte 💫

één maand geleden

Reactie op Bianchi0707

Hier ook waarschijnlijk een miskraam sinds gisteren. Weken uitgekeken naar de echo morgenochtend. Het leven is keihard helaas😭😭😭 Heel veel sterkte met dit enorme verlies

één maand geleden

Reactie op MermaidmomOllie

Hier ook waarschijnlijk een miskraam sinds gisteren. Weken uitgekeken naar ...
Ah nee begonnen met bloeden? Hopelijk kunnen ze morgen bij de echo toch goed nieuws vertellen 🥺

één maand geleden

Heel veel sterkte! Ik heb voor mijn vorige zwangerschap een missed abortion gehad dus weet hoe jullie je voelen 😥

één maand geleden

Reactie op Bella00

Heel veel sterkte! Ik heb voor mijn vorige zwangerschap een missed abortion ...
Hier ook 😔

één maand geleden

Wat akelig! Veel sterkte! 🙏😘

één maand geleden

Reactie op Bianchi0707

Wat een schok moet dit zijn, vooral na een eerste goede echo. Ontzettend verdrietig. Heel veel sterkte ❤️

één maand geleden

Nog al zo’n verdrietig bericht. Heb je je echo gehad?

één maand geleden

Reactie op Isolde85

Lieve dames. Het is ongelooflijk maar ik heb zojuist een kleine embryo met ...
Hey Isolde, Wat een bijzonder verhaal. Ik maak momenteel hetzelfde mee: ik dacht dat mijn symptomen afnamen, maar blijf toch zwanger. Bij mij wel iets anders: Had afgelopen maandag een echo waarbij een kloppend hartje te zien was, maar klopte mijns inziens niet heel sterk, en werd 5 dagen teruggezet. In combinatie met die afnemende symptomen rekende ik de afgelopen dagen op een miskraam, maar nu heb ik weer twijfels. Ik had je een vriendschapsverzoek gestuurd omdat ik je iets wilde vragen over je naam, is het mogelijk om dat in een prive-bericht te doen? Alvast bedankt!

één maand geleden

O en hallo allemaal 🤗 - ik ben 38 en voor de vierde keer zwanger; heb één lief zoontje rondlopen van 2.5 jaar.

één maand geleden

Reactie op Wijkrijgeneenkindje

Hey Isolde, Wat een bijzonder verhaal. Ik maak momenteel hetzelfde mee: ik ...
Ik heb je verzoek goedgekeurd! Moest even zoeken maar heb het gevonden 😅

één maand geleden

Goedemorgen, ik heb deze ochtend helaas een minder goed verhaal en afloop. 2 weken geleden echo gehad (mijn berekening 8wkn) verloskundige constateerde 6 weken, wel met sterk kloppend hartje. Mijn eigen gevoel vanaf dat moment dit is heel gek, gaat gevoel was dit zit echt goed, no worries … geloof me het is een hele kundige dame. Vanaf dat moment ging ik dus wel wat twijfelen omdat mijn gevoel (intuïtie) in strijd lag met haar woorden. Gisteren wederom echo gehad en hartje was gestopt en de groei ook, wrs was het net na de eerste echo gestopt. Ik heb tot gisteren het geloof dus ook gehad dat het ook nog weleens goed zou kunnen zitten, ben heel erg in verbinding gebleven met mijn buik en heb dagelijks uitgesproken dat ik erop vertrouw dat dingen lopen zoals ze moeten lopen. Nu afwachten of mijn lichaam na het zien van deze feitelijke beelden aan het werk gaan. Tot nu geen enkel krampje of bloedspoor gehad. Mocht mijn lijf het niet oppakken dan ga ik volgende week donderdag naar de gynaecoloog voor medicatie.

één maand geleden

Goedemorgen heel veel sterkte❤

één maand geleden

Goedemorgen, ik heb deze ochtend helaas een minder goed verhaal en afloop. ...
Wat mega verdrietig 😔 heel veel sterkte

één maand geleden

Goedemorgen, Wat verdrietig Fem. Je probeert toch hoop te houden en dan toch een hartje dat niet meer klopt. Veel sterkte.

één maand geleden

Goedemorgen, ik heb deze ochtend helaas een minder goed verhaal en afloop. ...
Wat onwijs verdrietig. Ook ik heb een missed abortion meegemaakt en vond het extra moeilijk dat mijn lichaam de miskraam niet herkende. Ik heb toen ook een deadline voor mezelf gesteld en tot 12 weken gewacht en uiteindelijk de medicatie ingenomen om de boel op gang te brengen. Ik wens je heel veel sterkte toe de komende tijd!

één maand geleden

❤️ Hier hetzelfde verhaal. Maandag tweede echo gehad, en hartje zo goed als gestopt. Vind het moeilijk dat ik nog wel zwangerschapssymptomen heb, zoals misselijk en gevoelige borsten. En dat wachten, terwijl het misschien dus wel weken kan duren? Of maanden? Sterkte iig Fem, ook

één maand geleden

Reactie op Wijkrijgeneenkindje

❤️ Hier hetzelfde verhaal. Maandag tweede echo gehad, en hartje zo goed als ...
Jemig wat vreselijk moeilijk 🥺 Is er nog wel een kans dat het hartje alsnog weer sneller gaat of verwachten ze echt dat het gaat stoppen. Wat een slopend proces 😔😔 Heel veel sterkte en kracht!