279 Reacties
één maand geleden
Reactie op Wijkrijgeneenkindje
❤️ Hier hetzelfde verhaal. Maandag tweede echo gehad, en hartje zo goed als ...
Aah wat verdrietig.. de 3 keren dat ik een ma heb gehad kwam het niet vanzelf. Ik heb 2 weken gewacht en toen tabletten gekregen om het op te wekken.
Misschien was het wel vanzelf gekomen als ik langer gewacht had, maar ik wilde het niet meer bij me dragen.
Veel sterkte
één maand geleden
Reactie op Wijkrijgeneenkindje
❤️ Hier hetzelfde verhaal. Maandag tweede echo gehad, en hartje zo goed als ...
Kan ik mij zeker voorstellen, het is een hele gekke/bijzondere gewaarwording.
Jij ook heel veel liefde toegewenst ❤️
één maand geleden
Reactie op Lisa_forum
Aah wat verdrietig.. de 3 keren dat ik een ma heb gehad kwam het niet vanze ...
Begrijp ik ook, zelf voel je het allerbeste welk pad je moet/mag bewandelen en die is altijd goed … hoe verdrietig de reden erachter ook is ❤️
één maand geleden
Bedankt lieve allemaal 💜 En veel liefs sterkte en ook genieten de komende tijd.
24 dagen geleden
Wat een fijne groep om bij aan te sluiten 💛 Ik ben 37 en zal 38 zijn als (🤞) mid juni onze tweede komt. Onze dochter is net 4. Het is weer even wennen om zwanger te zijn en ik heb veel meer kwaaltjes dan de eerste keer (vooral constante misselijkheid en geur/voedsel aversie). Op de eerste echo deze week een prachtig kloppend hartje gezien. Zijn hier meer moeders met gevoel van spanning rondom de aankomende nipt test? Dit had ik de vorige keer totaal niet.
24 dagen geleden
Ik ben ook 38 zwanger van 8e Kindje nu. Ook de laatste. Ik heb altijd tegen mezelf gezegd tot de leeftijd van 40 vind ik het voor mezelf prima daarna niet meer.
Mijn moeder komt ook uit een gezin van acht kinderen. Vind dit heel bijzonder en ook onwijs dankbaar voor ieder van hen. 🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼
24 dagen geleden
Reactie op BeminnelijkeEcho532235
Wat een fijne groep om bij aan te sluiten 💛 Ik ben 37 en zal 38 zijn als ( ...
Hoi, van harte gefeliciteerd! Ik ben ook erg zenuwachtig voor de NIPT, vanwege leeftijd maar ook omdat ik al zo gezegend ben met drie gezonde kindjes… Dat wachten steeds is slopend!
24 dagen geleden
Jij ook gefeliciteerd! Ja, dat gevoel heb ik ook bij mijn gezonde dochter. Heb jij het al aan je kinderen verteld?
24 dagen geleden
Ha! Ik ben 38 (39 als deze uk komt) en heb al een zoontje van 2,5.
Was graag wat jonger begonnen, maar het duurde ruim 5 jaar voordat de eerste kwam :-) ik vind deze zwangerschap gek genoeg veel spannender dan mijn eerste..
24 dagen geleden
Reactie op BeminnelijkeEcho532235
Jij ook gefeliciteerd! Ja, dat gevoel heb ik ook bij mijn gezonde dochter. ...
Bedankt 😊 Toevallig hebben we het gisteravond aan tafel verteld, kreeg er tranen van maar ze reageerden zo lief! En ze zijn sindsdien zo zorgzaam. Ik had veel klachten en mijn dochter merkte dat er iets was, ben nu heel blij dat ze het weet! Ze komt steeds over m’n buik wrijven en ook m’n zoontjes praten zo lief over de baby. Enorme opluchting. Heb deze week een mooie echo gehad, wilde wachten tot de nipt maar die duurt me te lang 😊 Heb jij het al verteld?
24 dagen geleden
Reactie op NinaLu
Bedankt 😊 Toevallig hebben we het gisteravond aan tafel verteld, kreeg er ...
Wat mooi die reacties van je kinderen ☺️ We hebben het nog niet verteld en nog in dubio wanneer we dat gaan doen..
22 dagen geleden
Hoi allemaal,
Ik ben ook 37.
Heb al 2 jongens van 13 en 9 jaar!
Helaas gescheiden van hun vader.
Nu mag ik nog een keer zwanger zijn voor mijn vriend is het zijn 1e kindje!
Heb in het verleden al eens een miskraam gehad dus vind het wel heel spannend!
Maar met 7+4 een mooie echo gehad met een mooi snel hartritme🩷💙
Aanstaande donderdag hebben we een pretecho!
19 dagen geleden
Reactie op TanteKipjes
Was gra ...
Hee dames, helaas is het voor mij een miskraam geworden deze keer 💔
Ik hoop dat jullie allemaal een goede zwangerschap hebben en ga deze groep weer verlaten.
19 dagen geleden
Reactie op TanteKipjes
Was gra ...
Ach, wat jammer! Heel veel sterkte ♥️
19 dagen geleden
Reactie op TanteKipjes
Hee dames, helaas is het voor mij een miskraam geworden deze keer 💔
Ik hoo ...
Aah sterkte met het verwerken 😕
19 dagen geleden
Reactie op 10💙💙(🩷💙?)
Hoi allemaal,
Ik ben ook 37.
Heb al 2 jongens van 13 en 9 jaar!
Helaas ges ...
Gefeliciteerd! Hoe was de echo?
Leuk voor je vriend dat hij nu papa mag worden.
En herkenbaar dat het spannend is, waarschijnlijk zijn we allemaal wat geruster na 12 weken.
19 dagen geleden
Reactie op NinaLu
Bedankt 😊 Toevallig hebben we het gisteravond aan tafel verteld, kreeg er ...
Wat lief dat de kinderen zo reageerden 🥰
En leuk om het echt te kunnen delen. Wanneer heb je de nipt en hoe ver ben je nu?
Ik wacht nog heel even met vertellen aan kind, ik denk dat we het met 10.3 wk vertellen.