159 Reacties

5 dagen geleden

Hier ook bij geboorte 40 lentes jong. Wij hebben al 4 meiden van 12,9,9 en 8 🤩 een hele gezellige dolle boel dus …

5 dagen geleden

Reactie op SlimmeMuzieknoot692996

Zojuist goede 7-welen echo gehad, bij mij geeft dat wel een grote boost aan ...
Wat ontzettend fijn!!

5 dagen geleden

Reactie op SlimmeMuzieknoot692996

Zojuist goede 7-welen echo gehad, bij mij geeft dat wel een grote boost aan ...
Gefeliciteerd met de goede echo! Wat een fijn nieuws en fijn dat je weer kan genieten. Ik moet nog een week wachten voor de 7 weken echo.

5 dagen geleden

Reactie op SlimmeMuzieknoot692996

Zojuist goede 7-welen echo gehad, bij mij geeft dat wel een grote boost aan ...
Ontzettend fijn en wat een geruststelling, lekker genieten van je zwangerschap 🌸

5 dagen geleden

Zojuist aan kids en familie verteld! Iedereen reageerde verrast en blij, heel fijn wel hoor om het te delen! Voelt steunend en veel minder eenzaam ❤️❤️❤️

5 dagen geleden

39,5 💁‍♀️ en (pril) zwanger van de 3e

5 dagen geleden

Ik ben 38 en net zwanger van onze tweede 🥰 Eerste kindje wordt 2 in november ✨

5 dagen geleden

Ik wil me ook graag aansluiten in deze groep. Ik ben bijna 38 en net 5 weken zwanger van ons 3e wondertje. Ik heb een zoon van 4,5 en een dochter van bijna 2! Ondanks het de 3e zwangerschap is, blijf ik het opnieuw spannend vinden en tel ik de dagen af naar de eerste echo! 🙏🏻🥰 Gelukkig veel afleiding met de kindjes. We gaan het ze waarschijnlijk vertellen na de eerste termijn echo!

4 dagen geleden

Hoi, Ik ben bijna 38 (mag dat ook :)) ik ben nu zwanger van mijn tweede en ik heb nog een zoon van 3,5 rondlopen. Ik denk dat ik rond 25 juni uitgerekend ben

4 dagen geleden

Hiii! Ik ben 43 en zwanger van de 4e. Heb 3 tieners: tweeling meiden van 12 en een zoon van 15. Dit kindje is met mijn huidige man. Na een traject spontaan zwanger!!!

4 dagen geleden

Reactie op Miss X

Oh Jaa die gedachte heb ik wel hoor. Niet voor een tweede. Hierna is het vo ...
Hier ook zo: maar dolgelukkig ik ben 43 en net zwanger. Mijn 3 kids zijn nu 15, 12 en 12 (tweeling meiden). Dit wordt de eerste voor mijn man en we zijn dolgelukkig en soms denken we: it’s gonna be a ride…!

4 dagen geleden

Reactie op Bianchi0707

Ik sluit me ook aan in deze groep. 42 en voor het eerst in verwachting 😇
Gefeliciteerd wat gezellig 🥰 ik ben 43 en zwanger van de 4e.

3 dagen geleden

Reactie op Astrid🌱

Gefeliciteerd wat gezellig 🥰 ik ben 43 en zwanger van de 4e.
Dankjewel Astrid! 🤗 En jij ook gefeliciteerd natuurlijk! Vind het wel spannend en zeker op deze leeftijd 😅

3 dagen geleden

Goedemorgen 🍀 Hoe gaat het met jullie 'kwaaltjes' en symptomen? Ik heb naast moe zijn eigenlijk weinig last. In het begin had ik wel last van wat misselijkheid en duizelig maar het valt nu allemaal erg mee. Heb zelfs gisteren gesport. Valt me toch mee om zwanger te zijn eind 30😂🤭

3 dagen geleden

Goedemorgen, Gefeliciteerd allemaal en leuk dat jullie meeschrijven! @ Miss X, wat fijn dat je je zo goed voelt en zelfs kan sporten. Hier worden de kwaaltjes alleen maar erger, vannacht weinig geslapen door de misselijkheid. Ik ben van plan reistabletten te proberen vandaag en verse gemberthee. Hopelijk verlicht dat iets!

3 dagen geleden

Bij mij valen de kwaaltjes mee! Wel moe, en soms een vlaagje misselijk! Leeftijd zegt dus niks ;) ben 36, bij mij vorige zwangerschap (35) was het totaal anders en kon ik alles afvinken kwa kwalen.

3 dagen geleden

Hoi! Hier 41 en zwanger (7+2) van de tweede. Mijn zoon is net 8 geworden. Totale verrassing dit maar ben er erg blij mee.

3 dagen geleden

Hoi allemaal Ik ben over een maand 40, zwanger van mijn tweede. Ben blij en gelukkig hirlerom! Mijn eerste zoontje is net twee geworden. Ik heb weinig last van kwaaltjes voel me wel erg moe. Het lukt me niet echt om te sporten voel me erna helemaal kapot

2 dagen geleden

He, ik sluit me ook graag aan, ik ben 38 en eindelijk zwanger van de eerste. Het heeft even geduurd! Zit nu op 4+4, de test zag er goed uit, 4 november de eerste echo. Spannend allemaal! Ik voel me overwegend goed, vanmorgen ineens doodmoe maar het gaat nu ook wel weer. Hopen dat alles verder goed gaat, en met jullie ook allemaal natuurlijk!

2 dagen geleden

Hoi ik word op 26 oktober 41..ben zwanger van mijn tweede. Mijn zoon is 15. Na zolang proberen en enkele Mk tussenin, Ben ik positief over deze zwangerschap.