11 Reacties

één maand geleden

Ik heb zo’n beetje hetzelfde. Vanmorgen een positieve test en nu in de middag een negatieve.. Ik krijg reacties dat het nog erg pril is dus dat dat mogelijk is!

één maand geleden

Dit is de test nu

één maand geleden

Omdat het zo pril is kan je het beste met ochtendurine testen. Anders is het te verdund om te kunnen meten. Lekker niet meer testen (of hooguit in de ochtend weer), want het is gewoon duidelijk 🥰 Streep is streep dus voorzichtig gefeliciteerd ❤️

één maand geleden

Ander merk proberen...

één maand geleden

Reactie op VWJ

Omdat het zo pril is kan je het beste met ochtendurine testen. Anders is he ...
Streep is streep kan wel zijn, tenzij het streepje grijs achtig is, dan is het vaak een indrooglijntje! ❤️

één maand geleden

Reactie op anoukfeenstra

Dit is de test nu
Kan een indrooglijntje zijn, helaas heeft deze test dat vaker, helaas dit zelf ook gehad. Je kunt het beste een ander (goedkoper) merk proberen, een paar die vaak voorkomen zijn: sensitest dipsticks, telano dipsticks, kruidvat 2 voor €5 en action. Of probeer een digitale van clearblue, deze zijn wel iets duurder maar hebben geen indrooglijntjes Ik hoop echt voor je dat ze positief zijn! Liefs ❤️

één maand geleden

Ik ben bang dat deze niet positief is 😔 heb je geen Early in huis? De Clear Blue met plus is geen Early (en helaas ook niet zo betrouwbaar ondanks de prijs)

één maand geleden

Reactie op LovingHeart-x

Streep is streep kan wel zijn, tenzij het streepje grijs achtig is, dan is ...
Ah dat is inderdaad lastig te zien op de foto. Al komen die indrooglijntjes pas na de afleestijd toch?

één maand geleden

Reactie op VWJ

Ah dat is inderdaad lastig te zien op de foto. Al komen die indrooglijntjes ...
Hoeft niet! Als er teveel urine worsten gebruikt kun je ook een afwijkend lijntje hebben. Ik spring pas echt een gat in de lucht als een digitale clearblue zwanger aangeeft, helaas al wat vaker vals positief meegemaakt 🙈

één maand geleden

Reactie op LovingHeart-x

Hoeft niet! Als er teveel urine worsten gebruikt kun je ook een afwijkend l ...
Heb je al opnieuw getest?

24 dagen geleden

Heb je al opnieuw getest?
Oh hey! Ik had het over het verleden, nu 100% zeker zwanger 🙈