14 Reacties

14 dagen geleden

Ik heb dat bij 4 weken gehad.. ook 2 grote stolsels verloren en daarna ook alleen oud bloed en echt bij afvegen pas. Wat je kan doen is nog paar dagen wachten en CB weekindicatie test doen. Ik denk dat het bij mij kwam doordat me uitstrijkje ook niet goed was. Maar wat bij mij is gebeurd kan ook anders zijn dan bij jou. Niet te druk maken jouw gezondheid is waardevol voor je kleine. Sterkte!

13 dagen geleden

Oke, nou ben benieuwd heb volgende week woensdag weer een echo. Denk zelf wel dat het mis is. Maar we gaan het zien. Toch hopen op groeiende baby en misschien een hartje

13 dagen geleden

Ik denk, als je zegt stolsels te zijn verloren, dat dit helaas een miskraam is :(

13 dagen geleden

Reactie op J.W.N

Ik denk, als je zegt stolsels te zijn verloren, dat dit helaas een miskraam ...
Ja dat denk ik zelf ook! Alleen vind ik zelf wel dat het bloeden dan snel gestopt is. Met een miskraam waar alles al weg is, zou je toch iets langer moeten vloeien, met mijn vorige miskraam duurde het wel een ruime week voordat het over was.

13 dagen geleden

Reactie op Mathildabl1998

Ja dat denk ik zelf ook! Alleen vind ik zelf wel dat het bloeden dan snel g ...
Klopt. Maar het zou kunnen dat het bloeden voor nu even is gestopt en straks terugkomt. Of dat je lichaam het niet zelf opruimt... Maar, er is nog hoop!❤️

13 dagen geleden

Ik heb dat bij 4 weken gehad.. ook 2 grote stolsels verloren en daarna ook ...
Ik heb vanmorgen nog een test gedaan, wel een gewone hij geeft nog wel positief aan, maar ik vind hem al wel lichter als de vorige van 2 dagen eerder. Dus denk wel dar het fout zit. Nu maar hopen dat alles vanzelf schoon is.

13 dagen geleden

Reactie op Mathildabl1998

Ik heb vanmorgen nog een test gedaan, wel een gewone hij geeft nog wel posi ...
Ahhh super sneu! Jammer zeg.. en veel sterkte!!! 😘

13 dagen geleden

Ik heb dit 2x gehad en beide keren stolsels verloren. 1e keer een miskraam en de 2e keer een gezond kindje gekregen.

13 dagen geleden

Ik heb dat bij 4 weken gehad.. ook 2 grote stolsels verloren en daarna ook ...
Ik heb vanmorgen nog een gewone test gedaan, en deze streep is al lichter dan van 2 dagen geleden! Denk dat het wel gewoon mis is. En misschien zelfs er al wel uit.

13 dagen geleden

Ik heb een missed abortion gehad maar vruchtje was ook ongeveer 5 weken. Ik heb ook heel weinig bloed verlies gehad en alleen wat stolsels en dat inclusief opwekken met medicatie. Het kan dus heel goed dat het voorbij is maar eventueel kan je ook nog laten kijken met echo. Test kan nog een tijdje positief zijn…. Heel veel sterkte!!!

12 dagen geleden

Reactie op J.W.N

Klopt. Maar het zou kunnen dat het bloeden voor nu even is gestopt en strak ...
Ja daar ben ik inderdaad bang voor ja, dat het niet uit zichzelf gebeurt.

12 dagen geleden

Ahhh super sneu! Jammer zeg.. en veel sterkte!!! 😘
Ja even de volgende echo afwachten dat het bevestigd wordt. En dan hopen op snel een nieuwe zwangerschap.

12 dagen geleden

Reactie op Baby7juni2021

Ik heb dit 2x gehad en beide keren stolsels verloren. 1e keer een miskraam ...
Het kan alle kant nog op dan! Heb zelf wel idee dat het mis is hoor.

12 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Ik heb een missed abortion gehad maar vruchtje was ook ongeveer 5 weken. Ik ...
Ja krijg nog een echo, dan weten we het zeker! Ja hij blijft idd nog een poosje positief. Maar gewoon afwachten