16 Reacties

24 dagen geleden

Hi hi ja wel een aantal dagen gehad maar vandaag eigenlijk niet. Ik mag vooral genieten van misselijkheid 🫣

24 dagen geleden

Toevallig heb ik er nu last van en wou dit ook opzoeken hier 😂. Ik ben 4 weken en 5 dagen ongeveer maar heb er sinds vandaag ook last van

24 dagen geleden

Same over here!! Vooral s avonds lijk t erger te worden. En daarbij ook erg vermoeid.

24 dagen geleden

Hier ook precies het zelfde, ben ook 4 weken. Twee dagen erg last gehad vooral in de avonden inderdaad, vandaag gaat het iets beter 😰

24 dagen geleden

Ik heb even zitten zoeken: Je baarmoeder begint meteen te groeien en daardoor kan je ook last hebben van lichte buikpijn, krampen of bandenpijn, ook kan je daardoor voelen dat je vaker moet plassen.

24 dagen geleden

Ik heb dit ook! Maar wel zwanger van de tweede, bij mijn eerste zwangerschap had ik pas met 7 weken klachten… maar opzich logisch dat het nu al eerder begint

24 dagen geleden

Ik heb hier de hele dag al last van en ik vind het doodeng! In juli een biochemische zwangerschap gehad waarbij ik na kramp begon te bloeden. Dus durf er nog niet op te vertrouwen dat het ook bij een goede zwangerschap gebeurd

24 dagen geleden

Had ik gistermiddag heel erg last van. Hier nu 4 weken en 5 dagen ongeveer

24 dagen geleden

Heel herkenbaar van mn eerste zwangerschap. Af en toe beetje kramp. Soms ook echt wel nare kramp, vooral in de avonden. Bij miskraam dacht ik eerst ook; zal wel groeiende baarmoeder zijn, maar toen had ik al snel veel meer krampen waardoor ik dacht; dit is niet normaal meer. En toen na 2,5 dag ook gaan bloeden… Vind het zelf dus nu ook lastig in te schatten welke kant het op gaat, omdat het in het begin hetzelfde voelde die krampen 🥴

24 dagen geleden

Ik ben morgen 4 weken. Sinds gisteravond krampen en vannacht pijn in de onderrug die uitstraalde naar mijn benen. Nu zeurende pijn onderin net boven schaambeen. Ik heb hiervoor 2 miskramen gehad dus ben bezorgd…

24 dagen geleden

Reactie op Nemo95

Ik heb hier de hele dag al last van en ik vind het doodeng! In juli een bi ...
Same here..

24 dagen geleden

Fijn om die herkenning te lezen! Ik heb er gelukkig nu in de ochtend weer minder last van, dus hoop dat het bandenpijn/groeipijn is.

24 dagen geleden

Ik zou gewoon positief blijven en van het goede uitgaan!

14 dagen geleden

Hi allemaal, bij mij zijn de krampen helemaal verdwenen en mijn gespannen borsten ook… herkenbaar?

14 dagen geleden

Elke dag op die menstruatie achtige krampen. Ik ben elke keer bang dat ik alsnog ongesteld wordt

14 dagen geleden

Reactie op Dani2025

Hi allemaal, bij mij zijn de krampen helemaal verdwenen en mijn gespannen b ...
Hier hetzelfde! Had hier vorige week veel last van maar deze week (5 weken) helemaal niet meer. Weet niet wat normaal is