625 Reacties

14 dagen geleden

Ik heb volgende week met 6 + 6 de eerste echo. Ik heb hier niet zelf voor gekozen, maar misschien is het vroeg omdat ik via ivf traject zwanger ben geraakt.

14 dagen geleden

Reactie op Kinderwens🤍

Ik heb met zes weken mijn eerste echo ivm een eerder buitenbaarmoederlijke ...
Ja, de verloskundige gaf wel aan dat ik er zelf voor kon kiezen (maar dan moet je het zelf betalen). Op zich maken die extra kosten mij niet uit, maar ik dacht, nouja als het niet nodig is doe mij dan maar het reguliere pad.

14 dagen geleden

Reactie op Love_bee

Mijn echo was niet wat we hadden gehoopt. Of het gaat een gezonde zwangersc ...
Hé wat naar.. en wat konden ze zien op de echo?

14 dagen geleden

Reactie op Love_bee

Mijn echo was niet wat we hadden gehoopt. Of het gaat een gezonde zwangersc ...
Oh nee! Wat konden ze zien? En wanneer mag je weer?

14 dagen geleden

Hier ook nog twee weken wachten. Ik heb de eerste echo met 8 weken 4 dagen. Ze doen bij de praktijk hier de eerste echo tussen 8 en 9 weken.

14 dagen geleden

Reactie op Takkenthee

Hi allemaal, ik ben nu 4+4 weken zwanger. Ik zie dat velen van jullie al ee ...
Hi! Voor mij is het de eerste keer en geen medische indicatie, ik heb onze lokale verloskundigen praktijk gecontacteerd en dit was hun standaard werkwijze. Misschien verschilt het per verloskundige!

14 dagen geleden

18 okt met 6+5. Ook miskraam gehad, geen idee of daarom zo vroeg. Half jaar geleden was ik met 8+1 pas

14 dagen geleden

Reactie op Mandy—-

Ik snap je helemaal! Ik doe hetzelfde. Geeft wat rust dat de tests steeds d ...
Precies! Ik de 31e, voelt nog als een eeuwigheid haha. Ik ga voor je duimen 🤗

14 dagen geleden

Reactie op Prins08

Precies! Ik de 31e, voelt nog als een eeuwigheid haha. Ik ga voor je duimen ...
Ik ook 31e!!🍀

14 dagen geleden

Reactie op Jufje

Ik ook 31e!!🍀
Wat spannend! Hoe voel je je? 🤗

14 dagen geleden

28 oktober met als het goed is ben ik dan 6.6 ongeveer 🍀 eerst maar overleven tot die tijd zonder bloedverlies en spontane miskraam 😅 zo voelt het voor mij

14 dagen geleden

Vandaag bij 6w+4d mijn eerst echo gehad. En daar was een grote verrassing te zien: er waren namelijk 2 kloppende hartjes te zien! Natuurlijk zijn we voorzichtig blij maar moeten we ook erg wennen aan het idee van een tweeling. Over 2 weken hebben we nog een echo om te kijken of ze allebei goed groeien. Als dat zo is moeten we het traject verder doorlopen in het ziekenhuis. Zo spannend allemaal!👶🏼💗🩵

14 dagen geleden

Ik heb over 2 weken een echo ik ben dan 8 weken en 2 dagen. Is deze echo inwendig of uitwendig? Wat is jullie ervaring?

14 dagen geleden

Reactie op MK-89

28 oktober met als het goed is ben ik dan 6.6 ongeveer 🍀 eerst maar overle ...
Zo voelt het exact ook voor mij.

14 dagen geleden

Reactie op Jorieke85

Ik heb over 2 weken een echo ik ben dan 8 weken en 2 dagen. Is deze echo in ...
Bijna altijd inwendig😊

14 dagen geleden

Reactie op Mandy—-

Hi! Voor mij is het de eerste keer en geen medische indicatie, ik heb onze ...
Je kunt overal een echo laten doen, zonder medische indicatie wordt het niet vergoed. Maar als je niet kunt wachten doe het gewoon kosten vallen mee.

14 dagen geleden

Reactie op HartelijkeTornado843770

Zo voelt het exact ook voor mij.
Heel veel succes met wachten en hopelijk mag het allemaal goed gaan voor jou ook! 🍀

14 dagen geleden

Reactie op Jorieke85

Ik heb over 2 weken een echo ik ben dan 8 weken en 2 dagen. Is deze echo in ...
Wisselt heel erg per praktijk. Onze verloskundige probeert het altijd eerst uitwendig.

14 dagen geleden

Ik heb 30 oktober mijn eerste echo. Ik ben dan ruim 8,5 week.

14 dagen geleden

Reactie op Jorieke85

Ik heb over 2 weken een echo ik ben dan 8 weken en 2 dagen. Is deze echo in ...
Bij mijn vorige zwangerschap waren de eerste echo + termijnecho inwendig. Omdat het allemaal gewoon het beste te zien was op die manier. Dacht toen echt OMG moet dat apparaat erin. Maar het viel reuze mee😂