605 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik mag bij 8.2 komen voor de eerste echo. Dat is precies over 4 weken. OMG wat duurt dat nog lang 馃槱

25 dagen geleden

16 okt! 7 weken 馃崁馃檹馃徏馃┓

24 dagen geleden

Ik ga zelf pas voor een 8 wekem echo.. omdat dan zeker het hartje klopt. Nog 6 weken wachten heb echt net een positieve test in handen 馃ズ馃ズ

24 dagen geleden

Half okt... 7 week dan 馃グ duurd lang !!!!!!

24 dagen geleden

Reactie op Lisette21

Als je een regelmatige cyclus hebt, dus op dag 14 ovulatie, dan ben je vand ...
Heb ik bij al m'n 4 gaande zwangerschap wel gedaan... ze moeten plek hebben rond de tijd vam je bevallen... dan heb je alvast plekje gereserveerd en ik wil met 7 a 8 week echo... en niet wachten tot 9 omdat agenda het niet toelaat

24 dagen geleden

Hi allemaal! Ik ben er net echter gekomen dat ik zwanger ben. Wanneer zal ik de verloskundige opbellen ? Het is mijn 2 kindje maar t zie even alles over het hoofd.

23 dagen geleden

Reactie op Koosje1998

Hi allemaal! Ik ben er net echter gekomen dat ik zwanger ben. Wanneer zal ...
Hoever ben je? Je kan al contact op nemen met de verloskundige.

23 dagen geleden

Reactie op Kayyy98

Hoever ben je? Je kan al contact op nemen met de verloskundige.
Hi, 3 weken dankjewel ik zal maandag even bellen.

23 dagen geleden

Reactie op Koosje1998

Hi, 3 weken dankjewel ik zal maandag even bellen.
Ik zag net ook je test. Weet wel dat 3 weken heel pril is en het eitje nog niet compleet genesteld is. Maar je kan alvast een afspraak hebben staan, ik spreek alleen uit ervaring hoe naar het is dat je die moet annuleren omdat je toch ongesteld bent geworden. 馃馃徏 Ik duim mee dat ie blijft plakken. X liefs

23 dagen geleden

Reactie op Kayyy98

Ik zag net ook je test. Weet wel dat 3 weken heel pril is en het eitje nog ...
Jaa vandaar dat ik anders even afwacht 2 weken zo voor me zelf. Dankjewel !!!!馃檹馃従

23 dagen geleden

Eerste echo met 7w 6d Ben zo benieuwd馃グ

23 dagen geleden

Vandaag 4w, eerste echo met 7w 1d! Nog ruim 3 weken zenuwachtig wachten dus

23 dagen geleden

Weet iemand hoe het zit met de eerste echo met een afwijkende cyclus? 1e dag laatste menstruatie was 23 aug, dus dan zou ik 5+2 zijn nu. Maar ovulatie was denk ik rond 14 september. Dus dan zou ik nu 4 weken zijn. Gaat de verloskundige dan uit van menstruatie of ovulatie?

23 dagen geleden

Reactie op Kayyy98

Weet iemand hoe het zit met de eerste echo met een afwijkende cyclus? 1e da ...
Menstruatie

23 dagen geleden

Reactie op Kayyy98

Weet iemand hoe het zit met de eerste echo met een afwijkende cyclus? 1e da ...
Mijn verloskundige gaat uit van ovulatie als je ovulatietesten gebruikt

23 dagen geleden

Ik ga 31 oktober dan ben ik 8 weken en 1 dag

23 dagen geleden

Vandaag 4+2 en eerste echo bij 6+3 ivm missed abortion en miskraam hiervoor

23 dagen geleden

Als je ovulatie zeker weet dan is dat betrouwbaarder!

23 dagen geleden

Vandaag 4+2 en eerste echo bij 6+3 ivm missed abortion en miskraam hiervoor ...
Wat vroeg! Mag ik vragen waarom? Hier 2 missed abortions en 3 miskramen maar mag met 7 weken komen.

23 dagen geleden

Reactie op lJw.

Wat vroeg! Mag ik vragen waarom? Hier 2 missed abortions en 3 miskramen maa ...
Mijn verloskundige doet de eerste vitaliteitsecho tussen de 6-7 weken. Omdat ik een baarmoederafwijking (uterus bicornis) heb willen ze ook graag nog goed kunnen zien waar het vruchtje precies zit. Dat zie je het beste als de baarmoeder nog niet teveel is gegroeid. Bij mijn missed abortion heb ik met 6+0 een kloppend hartje gezien en bleek deze bij 8 weken helaas rond 6+4 gestopt. Ik voel me dus ook nog niet echt gerustgesteld na die eerste echo maar het is in elk geval iets om naar uit te kijken.