665 Reacties

8 dagen geleden

Reactie op Tantetruus1992

Ik heb m’n. Eerste echo met 6+1. Kan je dan al wel iets zien? Iemand een vo ...
Vandaag echo gehad met 6+1 en hier was een kloppend hartje zichtbaar 🤍

8 dagen geleden

Reactie op Romy1612

Vandaag een echo gehad bij 6+1 🥰
Was deze inwendig of uitwendig?

8 dagen geleden

Reactie op Mommytobe❤️🤰

Was deze inwendig of uitwendig?
Inwendig!

8 dagen geleden

Ik heb vandaag mijn echo voor morgen afgezegd met 6 weken want ik was bang om niks te zien en in paniek te raken… Als ik de berichtjes lees hier had het dus prima gekund! 😣

8 dagen geleden

Reactie op Dani2025

Ik heb vandaag mijn echo voor morgen afgezegd met 6 weken want ik was bang ...
Vooral doen wat voor jou goed voelt ❤️ Bij de een zie je wel al het hartje kloppen bij de ander niet. Volg je eigen gevoel

8 dagen geleden

We hebben zojuist een kloppend hartje gezien🥰 Uitgerekende datum wordt op 1 juni geschat.

8 dagen geleden

Reactie op Mommytobe❤️🤰

Was deze inwendig of uitwendig?
Bij mij uitwendig!

8 dagen geleden

Reactie op Romy1612

Inwendig!
Heb je een foto ervan? Ben benieuwd 🥰

8 dagen geleden

Reactie op Tantetruus1992

Heb je een foto ervan? Ben benieuwd 🥰
Van de echo zelf mag ik hopen 🤣😜

8 dagen geleden

Reactie op Disk91

Van de echo zelf mag ik hopen 🤣😜
Haha!!!! Ik ga stuk 🤪 zeker de echo ja

8 dagen geleden

Reactie op Zonnebloem99

spannend! Ik heb vandaag ook een extra pretecho aangevraagd. De dagen lijke ...
Oh hou op 😩. De dagen gaan zo traag… Mijn schoonzusje heeft ook bij beide zwangerschappen een pretecho gedaan met 6 weken omdat ook zij het te lang vond qua wachten en eerder wilde weten of alles oke was…

8 dagen geleden

Reactie op Tantetruus1992

Heb je een foto ervan? Ben benieuwd 🥰
Hij is van slechte kwaliteit maar met een kloppend hartje en wel 1,5 mm groot 😂😂

8 dagen geleden

Reactie op AR

Wij hebben een pretecho ingepland staand voor volgende week vrijdag (6 weke ...
Bij mij in de buurt doen ze pretecho’s vanaf 7 weken. Maar ben bang dat de baarmoeder nog zo laag ligt dat ze het uitwendig niet kunnen zien.. Ik vind het wachten ook te lang duren

7 dagen geleden

Ik heb pas bij 9 weken mijn eerste echo! We gaan bij 6+3 op vakantie en de verloskundige zegt dat er waarschijnlijk geen hartje te zien is, en het protocol is dan na 10 dagen weer. Maar dat gaat mij waarschijnlijk super veel stress opleveren gezien ik in mei een miskraam gehad heb met 7 weken… Even geduld dus😟

7 dagen geleden

Ik heb de eerste echo op 7 november en ik ben dan 7 weken en 6 dagen. Ik ben zo blij dat het gepland staat, maar vind het zo spannend. Ik had bij de eerste de eerste echo bij 6+0, vanwege een eerdere miskraam. Dus dit is wat langer in spanning zitten. Vertrouwen hebben dat het goed zit 🍀🤍

7 dagen geleden

Wij hebben op 4 november onze eerste echo. Ik ben dan 6w+3d zwanger.

7 dagen geleden

Ik kom net terug van de eerste echo en we hebben een heel mooi kloppend hartje gezien 🥹❤️. We zijn zo blij! We dachten dat ik 7+2 was, maar ben nu op 6+6 gezet. Succes gewenst voor iedereen die nog in spanning zit ❤️

7 dagen geleden

Reactie op Romy1612

Hij is van slechte kwaliteit maar met een kloppend hartje en wel 1,5 mm gro ...
Die van ons lijken op elkaar 🤪

7 dagen geleden

Reactie op Jm2023

Bij mij in de buurt doen ze pretecho’s vanaf 7 weken. Maar ben bang dat de ...
De hoogte van de baarmoeder heeft niets te maken met een inwendige of uitwendige echo die ze gaan maken! Uitwendig kan altijd, alleen kunnen de echokoppen inwendig gewoon veel verder inzoomen. Met m'n terugplaatsing, waarbij ik dus sowieso een lege, kleine baarmoeder had, maakte ze een uitwendige echo om te zien of het embryo op de juiste plek werd geplaatst. Met alle inwendige en uitwendige echo's die ik inmiddels door ivf traject en vorige zwangerschap heb gehad, heb ik eigenlijk de voorkeur voor inwendig! Ik lees hier ook wat zorgen van dames over het maken van een inwendige echo en ik heb zelfs een relatie tussen het maken van een inwendige echo en het plaatsten van een spiraal gelezen. Ik schrik daar van! Een inwendige echo voel je niet. Sterker nog, een uitwendige echo doet meer pijn omdat ze dan echt een stuk harder op je buik moeten drukken soms. Dus dames: maak je geen zorgen om het maken van echo's en probeer vooral te genieten van het kleine wonder in je buik!

7 dagen geleden

Reactie op AnneRose31

Vandaag de eerste echo gehad (6weken) en helaas slecht nieuws. Het is te kl ...
Exact dit hebben wij ook gehad bij de eerste. Wat een onzekerheid. Inmiddels een gezonde zoon van 1,5 jaar!