668 Reacties

7 dagen geleden

Meer mensen die na een 6 weken echo moeten wachten op de 8 weken echo en dit wachten vreselijk moeilijk vinden. Ik twijfel serieus om voor volgende week en echo te plannen op eigen kosten om even te gluren..

7 dagen geleden

Reactie op Kinderwens馃

Meer mensen die na een 6 weken echo moeten wachten op de 8 weken echo en di ...
Uhmmm.... wij een vitaliteitecho gehad met 6+3 & nu wachten tot de termijn echo met 11/12weken馃槀

7 dagen geleden

Een mooi kloppend hartje gezien en perfect op termijn馃グ schommelt tussen eind mei/begin juni We zijn super blij!!! Over 2 weken weer een extra echo voor onze eigen geruststelling馃崁 (Ivm. eerdere miskramen)

7 dagen geleden

Reactie op Lvlj

Een mooi kloppend hartje gezien en perfect op termijn馃グ schommelt tussen ei ...
Gefeliciteerd! Met hoe veel weken is dit?馃ス馃ス

7 dagen geleden

Reactie op Amomb

Uhmmm.... wij een vitaliteitecho gehad met 6+3 & nu wachten tot de ter ...
Oh jeej, dat is pas lang! Ik vind deze twee weken al lang 馃槄

7 dagen geleden

Reactie op Dani2025

Gefeliciteerd! Met hoe veel weken is dit?馃ス馃ス
7+4 ongeveer schommelt een beetje tussen de 7+4/7+6

7 dagen geleden

Reactie op Kinderwens馃

Meer mensen die na een 6 weken echo moeten wachten op de 8 weken echo en di ...
Ik vind het wachten nu tot aan de 8 weken minder erg dan tot aan de 6 weken

7 dagen geleden

Reactie op Kinderwens馃

Meer mensen die na een 6 weken echo moeten wachten op de 8 weken echo en di ...
Ik heb dit precies zo. Maar is vooral angst..

7 dagen geleden

Reactie op Kinderwens馃

Meer mensen die na een 6 weken echo moeten wachten op de 8 weken echo en di ...
Ja vreselijk!!! 馃槶 Niet te doen dit. Die onzekerheid.

7 dagen geleden

Hier net de tweede echo gehad. Ik blijk een week minder ver dan gedacht. Nu dus 6+2 weken. Wel een vruchtje en hartje gezien deze keer 鈽猴笍 nu afwachten tot 6 november voor een nieuwe echo!

7 dagen geleden

Ik krijg pas een echo op 6 november... vandaag 5 weken zwangerschap aangetikt! Ik vind het nog zo lang duren馃槶馃槶

7 dagen geleden

Ik 5 november. En dan een week later de intake. Jullie al mensen verteld? Of wanneer doen jullie dat?

7 dagen geleden

Vorige week met 6+4 een vroege echo gehad ivm eerdere miskramen in ons fertiliteitstraject (IUI en nu IVF) Het hartje klopte toen nog te traag, dus na 5 dagen terugkomen. Vandaag was het zover met 7+2 en de gynaecoloog zag gelijk een sterk kloppend hartje! Zoooo blij! Zowel m鈥檔 man als ik tranen van vreugde, zo onwerkelijk als je je voorbereid op evt tegenvaller. Ons smurfje was ook al weer goed gegroeid, dus we mogen weg uit het ziekenhuis en naar een verloskundige 馃槏

7 dagen geleden

Zojuist onze 7-weken echo gehad, zag er helemaal goed uit en exact conform periode zwangerschap 鉂わ笍鉂わ笍鉂わ笍 Kloppend hartje gezien, heel bijzonder 馃グ

7 dagen geleden

25 oktober de 1e echo. Dan als t goed is op 8 weken. Maar pfff dat wachten duurt lang.

6 dagen geleden

7 November eerste echo met dan als het goed is 7weken. Vanwege eerdere miskramen mogen we een weekje eerder komen 馃槉

6 dagen geleden

15 oktober echo gehad, maar daar was de groei nog niet wat het moest zijn. 22 oktober nog een echo en dan 29 oktober weer! Daarna gaat het via de verloskundige op normale termijnen.

6 dagen geleden

Net de eerste echo gehad met 6 weken en 1 dag. Alles ziet er goed uit, zelfs het hartje al zien kloppen!馃槏

6 dagen geleden

Reactie op Lilalola93

Net de eerste echo gehad met 6 weken en 1 dag. Alles ziet er goed uit, zelf ...
Ik mag om 15:40 met 6 weken en 3 dagen hou het bijna niet meer van de spanning 馃槄

6 dagen geleden

Reactie op Ballie2021

Ik mag om 15:40 met 6 weken en 3 dagen hou het bijna niet meer van de spann ...
Heel veel succes bij de echo 鈾ワ笍