1535 Reacties
茅茅n maand geleden
Meer mensen die na een 6 weken echo moeten wachten op de 8 weken echo en dit wachten vreselijk moeilijk vinden. Ik twijfel serieus om voor volgende week en echo te plannen op eigen kosten om even te gluren..
茅茅n maand geleden
Reactie op Amomb
Uhmmm.... wij een vitaliteitecho gehad met 6+3 & nu wachten tot de ter ...
Oh jeej, dat is pas lang! Ik vind deze twee weken al lang 馃槄
茅茅n maand geleden
Reactie op Kinderwens馃
Meer mensen die na een 6 weken echo moeten wachten op de 8 weken echo en di ...
Ik heb dit precies zo. Maar is vooral angst..
茅茅n maand geleden
Reactie op Kinderwens馃
Meer mensen die na een 6 weken echo moeten wachten op de 8 weken echo en di ...
Ja vreselijk!!! 馃槶 Niet te doen dit. Die onzekerheid.
茅茅n maand geleden
Ik krijg pas een echo op 6 november... vandaag 5 weken zwangerschap aangetikt! Ik vind het nog zo lang duren馃槶馃槶
茅茅n maand geleden
Ik 5 november. En dan een week later de intake.
Jullie al mensen verteld? Of wanneer doen jullie dat?
茅茅n maand geleden
Vorige week met 6+4 een vroege echo gehad ivm eerdere miskramen in ons fertiliteitstraject (IUI en nu IVF)
Het hartje klopte toen nog te traag, dus na 5 dagen terugkomen.
Vandaag was het zover met 7+2 en de gynaecoloog zag gelijk een sterk kloppend hartje! Zoooo blij! Zowel m鈥檔 man als ik tranen van vreugde, zo onwerkelijk als je je voorbereid op evt tegenvaller. Ons smurfje was ook al weer goed gegroeid, dus we mogen weg uit het ziekenhuis en naar een verloskundige 馃槏
茅茅n maand geleden
Zojuist onze 7-weken echo gehad, zag er helemaal goed uit en exact conform periode zwangerschap 鉂わ笍鉂わ笍鉂わ笍
Kloppend hartje gezien, heel bijzonder 馃グ
茅茅n maand geleden
25 oktober de 1e echo. Dan als t goed is op 8 weken. Maar pfff dat wachten duurt lang.
茅茅n maand geleden
15 oktober echo gehad, maar daar was de groei nog niet wat het moest zijn. 22 oktober nog een echo en dan 29 oktober weer! Daarna gaat het via de verloskundige op normale termijnen.
茅茅n maand geleden
Net de eerste echo gehad met 6 weken en 1 dag. Alles ziet er goed uit, zelfs het hartje al zien kloppen!馃槏
茅茅n maand geleden
Reactie op Lilalola93
Net de eerste echo gehad met 6 weken en 1 dag. Alles ziet er goed uit, zelf ...
Ik mag om 15:40 met 6 weken en 3 dagen hou het bijna niet meer van de spanning 馃槄