606 Reacties

22 dagen geleden

Ik ben nu waarschijnlijk 4 weken zwanger, maar weet het niet zeker door vroege stilgeboorte eind juli en vervolgens lang gebloed. Nu sinds eind deze middag bruin bij het afvegen. Hopelijk zet het niet door en is het een innestelingsbloeding🍀. Anders zou ik 22/10 de eerste echo hebben. Ik mocht eerder komen, maar heb zelf gevraagd of het later kon. Hopelijk mogen wij de 22e een kloppend hartje zien. 💖

21 dagen geleden

Reactie op AVC21

Ik ben nu waarschijnlijk 4 weken zwanger, maar weet het niet zeker door vro ...
Wat spannend allemaal! Laten we hopen dat je een mooi kloppend hartje mag gaan zien bij de echo 💜

21 dagen geleden

Ik ben nu ongeveer 4 weken en heb de eerste echo op 29 oktober, dus bij ongeveer 8 weken! Heel spannend en veel zin in. Eerste keer. Hopelijk alles goed 🍀
Hi, ben nu ongeveer 4 weken zwanger. De 23ste heb ik de intake met echo :)

21 dagen geleden

Ik ben ook ongeveer 4 weken nu en ik heb de 21e eerste echo! Vind het rete spannend… in juni nog een miskraam gehad (nr2)

21 dagen geleden

Ik ben nu precies 4 weken. Heb de 28ste een afspraak voor de eerste echo. Duurt nog zo lang… Super spannend!

21 dagen geleden

Ik ben 3+6 en heb 24e mijn eerste echo met 7 weken

21 dagen geleden

16 september terugplaatsing gehad en gisteren op mijn verjaardag mogen testen. Die positieve test was een mooi cadeautje! 22 oktober heb ik de eerste echo in het ziekenhuis

21 dagen geleden

Reactie op TessaL9

16 september terugplaatsing gehad en gisteren op mijn verjaardag mogen test ...
Gefeliciteerd! Ik ben ook zwanger van een cryo baby😜 bij welk ziekenhuis zit jij?

21 dagen geleden

Precies 4 weken vandaag. 17 oktober eerste echo in het ziekenhuis!🍀 (zwanger mbv ovulatie inductie)

21 dagen geleden

4+1 dag en 23 oktober de eerste echo. Wat een helse weken wachten worden dit nog zeg pfoeeeee

21 dagen geleden

Nu 4+3 dagen en 16 oktober echo met 6+4 ivm fertiliteitstraject

21 dagen geleden

Mijn eerste echo is 7 oktober, ik ben dan 6 weken en 1 dag.

20 dagen geleden

Nu 4+6 en ik heb volgende week al mijn eerste echo, verloskundige denkt namelijk dat ik al langer zwanger ben… super spannend 🙂

20 dagen geleden

Ik nu 4 weken zwanger en met 8weken en 1 dag de eerste echo 🥰

20 dagen geleden

Reactie op Ballie2021

4+1 dag en 23 oktober de eerste echo. Wat een helse weken wachten worden di ...
Pfff zeg dat haha 🤣

20 dagen geleden

Reactie op Baby December 2021

Pfff zeg dat haha 🤣
Ja als iemand tips heeft om voor jezelf afleiding te zoeken dan hoor ik het heel graag! Wij zijn zwanger geraakt na IUI poging 1 en dat had ik nooit durven dromen. Maar ik merk dat ik wel echt geobsedeerd ben door alle kwaaltjes die ik voel 😜

20 dagen geleden

Reactie op Ballie2021

Ja als iemand tips heeft om voor jezelf afleiding te zoeken dan hoor ik het ...
Wat is dat wachten spannend he! Mij helpt het om zo veel mogelijk bezig te zijn. Dus meer sociale dingen dan normaal plannen, misschien een keer uit eten om ook weer een avond makkelijker door te komen, misschien wat klusjes inhalen die op je wachten en dat soort dingen 😂 Ik heb de mazzel dat ik binnenkort voor een week op zakenreis mag, dat scheelt weer een week wachten gevoelsmatig

20 dagen geleden

Reactie op Santje56

Ik ben nu 4w 2d (denk ik?)en mag 18 oktober voor de eerste echo🥰 ik weet d ...
Zelfde cyclus als ik ! Mijn eerste dag van laatste menstruatie was ook 26-08 ik ben nu 5+2 💕 gefeliciteerd !

20 dagen geleden

Vandaag 4+4, over precies 4 weken eerst echo vanwege medische indicatie bij 8+4🤞🏼🍀