1527 Reacties
één maand geleden
Ik ben nu waarschijnlijk 4 weken zwanger, maar weet het niet zeker door vroege stilgeboorte eind juli en vervolgens lang gebloed.
Nu sinds eind deze middag bruin bij het afvegen. Hopelijk zet het niet door en is het een innestelingsbloeding🍀.
Anders zou ik 22/10 de eerste echo hebben. Ik mocht eerder komen, maar heb zelf gevraagd of het later kon. Hopelijk mogen wij de 22e een kloppend hartje zien. 💖
één maand geleden
Hi, ben nu ongeveer 4 weken zwanger. De 23ste heb ik de intake met echo :)
één maand geleden
Ik ben ook ongeveer 4 weken nu en ik heb de 21e eerste echo!
Vind het rete spannend… in juni nog een miskraam gehad (nr2)
één maand geleden
Precies 4 weken vandaag. 17 oktober eerste echo in het ziekenhuis!🍀 (zwanger mbv ovulatie inductie)
één maand geleden
4+1 dag en 23 oktober de eerste echo. Wat een helse weken wachten worden dit nog zeg pfoeeeee
één maand geleden
Ik nu 4 weken zwanger en met 8weken en 1 dag de eerste echo 🥰
één maand geleden
Reactie op Ballie2021
4+1 dag en 23 oktober de eerste echo. Wat een helse weken wachten worden di ...
Pfff zeg dat haha 🤣
één maand geleden
Reactie op Baby December 2021
Pfff zeg dat haha 🤣
Ja als iemand tips heeft om voor jezelf afleiding te zoeken dan hoor ik het heel graag! Wij zijn zwanger geraakt na IUI poging 1 en dat had ik nooit durven dromen. Maar ik merk dat ik wel echt geobsedeerd ben door alle kwaaltjes die ik voel 😜
één maand geleden
Reactie op Ballie2021
Ja als iemand tips heeft om voor jezelf afleiding te zoeken dan hoor ik het ...
Wat is dat wachten spannend he!
Mij helpt het om zo veel mogelijk bezig te zijn. Dus meer sociale dingen dan normaal plannen, misschien een keer uit eten om ook weer een avond makkelijker door te komen, misschien wat klusjes inhalen die op je wachten en dat soort dingen 😂
Ik heb de mazzel dat ik binnenkort voor een week op zakenreis mag, dat scheelt weer een week wachten gevoelsmatig
één maand geleden
Reactie op Santje56
Ik ben nu 4w 2d (denk ik?)en mag 18 oktober voor de eerste echo🥰 ik weet d ...
Zelfde cyclus als ik ! Mijn eerste dag van laatste menstruatie was ook 26-08 ik ben nu 5+2 💕 gefeliciteerd !
één maand geleden
Vandaag 4+4, over precies 4 weken eerst echo vanwege medische indicatie bij 8+4🤞🏼🍀