618 Reacties

15 dagen geleden

Reactie op Love_bee

Ik heb vanavond de eerste echo. Ik ben zo zenuwachtig. Hoop zo dat het goed ...
Succes! 馃グ

15 dagen geleden

Ik vanochtend contact gehad en ik mag met 8w komen op 24 oktober. Nog even 2,5 week fantaseren over die garnaal 馃槣

15 dagen geleden

Reactie op Love_bee

Ik heb vanavond de eerste echo. Ik ben zo zenuwachtig. Hoop zo dat het goed ...
Veel succes! Mocht je het leuk vinden zou ik graag je echo willen zien ben zo benieuwd ook

15 dagen geleden

Reactie op BlijBloempje

Ik vanochtend contact gehad en ik mag met 8w komen op 24 oktober. Nog even ...
Is dit de vitaliteits echo? Succes!!

15 dagen geleden

Ik mag 23 oktober voor de echo 馃榿馃榿馃グ Dan ben ik 7+4 Twijfel of ik volgende week bij 6 weken een echo laat maken die ik zelf moet betalen. Andere die hiervoor kiezen?

15 dagen geleden

Ik mag 23 oktober voor de echo 馃榿馃榿馃グ Dan ben ik 7+4 Twijfel of ik volgende ...
Ik ga het ook doen. 17 en 23 oktober de eerste echo鈥檚 gepland. Het is een risico omdat wij wellicht dan alsnog niet de geruststelling zullen krijgen waar we naar op zoek zijn maar ik vind de kosten ook erg laag en stel we weten wel al een week eerder wat meer is het mij dat geld dubbel en dwars waard 馃グ

15 dagen geleden

Nu 4+5 en heb mijn eerste echo met 6+5, nog twee weekjes geduld!

15 dagen geleden

Ik ben nu 4W3D zwanger en ben zooooo nerveus voor de eerste echo. Die is pas met 7W6D en dat voelt nog ZO ver weg. Ik testte eerst dagelijks, die waren allemaal steeds donkerder en ga nu om de dag testen om mezelf toch wat bevestiging te blijven geven maar er ook niet te krampachtig mee bezig te zijn. 馃檲 Hoe gaan jullie om met die onzekerheid tot aan de eerste echo? Ik word langzaam gek!

15 dagen geleden

Reactie op Love_bee

Ik heb vanavond de eerste echo. Ik ben zo zenuwachtig. Hoop zo dat het goed ...
Heel veel succes en ook plezier! 馃А

15 dagen geleden

Reactie op Love_bee

Ik heb vanavond de eerste echo. Ik ben zo zenuwachtig. Hoop zo dat het goed ...
Succes, hoe ver ben je nu? Wij hebben volgende week onze eerste echo met 6+1. Veel plezier vanavond!

15 dagen geleden

Reactie op Love_bee

Ik heb vanavond de eerste echo. Ik ben zo zenuwachtig. Hoop zo dat het goed ...
Ahh spannend zeg! Succes 鈾ワ笍 Hier nog drie nachtjes wachten 馃崁

15 dagen geleden

Hoi! Weet iemand waarom het termijn zo verschilt?? Ik krijg mijn eerste kindje en mag al voor de eerste echo komen met 6 weken + 1 dag. Geen miskramen gehad of andere bijzondere dingen (gelukkig) 馃グ

15 dagen geleden

Mijn echo is gepland met precies 8 weken, op 30 oktober

15 dagen geleden

Reactie op Ballie2021

Ik ga het ook doen. 17 en 23 oktober de eerste echo鈥檚 gepland. Het is een r ...
Dat vind ik ook. Ik heb me eerste echo ook 23e. En ga morgen bellen voor 14 of 15. Dan zit ik in me 6e week en kunnen ze mss n hartje horen. Zo spannend! Succes ook!!

15 dagen geleden

Net telefoontje gehad dat de echo donderdag niet door kan gaan... Wordt vrijdag. Das balen nog een nachtje langer slapen hihi

15 dagen geleden

Mijn eerste echo is 31 oktober gepland, ben dan precies 8 weken. Vind het echt mega spannend 馃檲

15 dagen geleden

Reactie op Prins08

Ik ben nu 4W3D zwanger en ben zooooo nerveus voor de eerste echo. Die is pa ...
Ik herken het heel goed! Nog 3,5e week wachten weet niet hoe ik de weken door ga komen 馃檲

15 dagen geleden

Reactie op Jm2023

Ik herken het heel goed! Nog 3,5e week wachten weet niet hoe ik de weken do ...
Vreselijk he 馃檲

15 dagen geleden

Reactie op Jm2023

Mijn eerste echo is 31 oktober gepland, ben dan precies 8 weken. Vind het e ...
Ik ook 31 oktober en ben dan 7wk 5 dagen denk ik

15 dagen geleden

Reactie op Prins08

Ik ben nu 4W3D zwanger en ben zooooo nerveus voor de eerste echo. Die is pa ...
Ik ga vanaf nu ook om de dag testen anders maak ik mezelf gek. En had vorige maand net n nieuw groter pak van sensitests gekocht dus馃ぃ heb wel cb weken nog gekocht. Doe vrijdag en hoop dan 2-3 te zien en heb er dan nog een voor week erna. Is puur voor mezelf..