247 Reacties

één maand geleden

- Mevrouwtje aardbei. - 31 mei / 1 juni waarschijnlijk. - Getrouwd met meneer aardbei. - We hebben een dochtertje van 16 maanden. Precies een jaar na mijn eerste miskraam zwanger geworden. Daar waar alle ellende begon... Borderline-tumor ontdekt op mijn eierstok. Een tweede miskraam gekregen door de borderline-tumor. Eierstok moeten verwijderen. Onzekerheid, angst en verdrietige tijd gekend. Word ik wel ooit nog zwanger? Vorige maand een doorverwijzing gevraagd naar een fertiliteitscentrum. Na 15 rondes EINDELIJK ZWANGER!!! We hopen dat je blijft zitten. Je grote zus heeft gauw een speelmaatje nodig.😍🥰🍓

één maand geleden

Hallo, ik vind het erg spannend om me bij deze geboorteclub te voegen omdat het al zo vaak mis is gegaan. Maar toch doe ik het omdat ik hier ook dan steun zal vinden! Mijn naam is Adinda, 34 jaar en mijn uitgerekende datum is waarschijnlijk 2 juni. Moeder van een prachtige zoon van juni 2021 en ik woon samen met mijn vriend ❤ Dit kleintje is zo gewenst en geliefd. Nu maar hard blijven duimen dat het goed blijft gaan, niet alleen voor ons maar voor iedereen!

één maand geleden

Hoi! Een nogal beetje vreemde situatie, ik heb namelijk een late eisprong en late innesteling gehad. Gisteren had ik ongesteld moeten, zondagavond voor de laatste keer plassen voor het naar bed gaan had ik roze bij afvegen. Ik word ongesteld, dacht ik.. niet dus. Ik denk dus zondagavond de innesteling, dit weekend zou ik dan echt een goede positieve test moeten hebben (vanochtend suuuuuuuper licht getest met CB). Ik weet uit ervaring helaas ook dat het nog mis kan gaan dus hou nog wel even een slag om de arm. Voor mijn gevoel ben ik 2 dagen over tijd maar zit dus blijkbaar deze cyclus er wel iets naast 😅 Ik woon in Twente en heb een dochter die bijna 2 wordt! Wij zijn nu 5 rondes bezig, waarvan dit de tweede keer ‘raak’ is voor baby nr 2. Ik word eind dit jaar 30! Hopelijk gaan mijn testjes mooi oplopen de komende dagen. Ik duim voor ons allemaal! 🩷

één maand geleden

Hi! Ik ben Romy, uitgerekende datum vermoedelijk 30 mei / 1 juni. Gister en vandaag licht positief getest. Spannende weken voor de boeg! Getrouwd en moeder van een kindje van 14 maanden. Succes allemaal🍀

één maand geleden

Hoi! Ik ben Asja, 27 jaar. Heb vandaag een positieve test gekregen, ben 5 juni uitgerekend 😊. Mijn vriend (32jaar) heeft al twee kinderen (11 en 3 jaar). Dit is ons eerste kindje samen. Ik ga hem vanavond nadat hij terugkomt van de voetbal vertellen dat ik zwanger ben. Ik zie hem zo ook al uit werk maar wil dan m’n mond houden omdat hij dus snel door moet haha Ik woon vlakbij Rotterdam, zijn net verhuisd naar een ruimere woning! Heel veel zin om de laatste lege kamer in te richten 👶🏼

één maand geleden

Dag allemaal, wat ontzettend leuk om te kunnen aansluiten binnen deze topic. Na een “vermoedelijke” innestelingsbloeding woensdagochtend, heb ik gisteren voor het eerst positief getest en vanmorgen met de Clearblue weken indicator 1-2 weken. Ontzettend blij, maar ook zo onwerkelijk allemaal nog. Ik heb nog steeds (sinds woensdag) last van bruine afscheiding, dat maakt me heel onzeker! Maar ik lees ook dat het veel voor komt. Verder nog geen zwangerschapskwaaltjes. Mijn uitgerekende datum zal 2 juni zijn🤍

één maand geleden

Hoi hoi, Ik ben Jedidja, 34jaar, getrouwd en heb een zoontje die in december 2 wordt. Gister 9dpo en werd verrast met het meest voorzichtige streepje! Vandaag 10 dpo, de dag dat ik ongesteld zou moeten worden, maar streepje was weer wat duidelijker! Morgen een CB doen om het te bevestigen. Als m'n eigen berekening klopt ben ik rond 3 juni uitgerekend! 🤗

één maand geleden

Reactie op Joon9

Dag allemaal, wat ontzettend leuk om te kunnen aansluiten binnen deze topic ...
Ik heb ook 2.5 dag bloeding gehad. Was ook duidelijk innestelingsbloed. Nu helemaal niets meer en testen lopen mooi op! Grote kans dat het goed zit 😊

één maand geleden

Ik heb ook 2.5 dag bloeding gehad. Was ook duidelijk innestelingsbloed. Nu ...
Daar gaan we voor 🙏🏼😁

één maand geleden

Ik ben Janneke, voor nu rond 3 juni uitgerekend, maar dit keer extra spannend omdat ik begin juli met 9 weken een miskraam heb gehad. Heb gelukkig samen met mijn man al een zoontje van anderhalf dus we gaan van het positieve uit 🙂

één maand geleden

Ik ben Leanne, 29 jaar Getrouwd en een zoontje van 2 jaar. Afgelopen dinsdag positief getest en gisteren een cb gedaan 1-2 weken🍀 Ik zou 31mei/1juni uitgerekend zijn (eigen berekening) Het is heel erg spannend heb hiervoor 2 miskramen gehad, dus hoop dat dit kleintje mag blijven plakken en dat volgend jaar ons zoontje grote broer mag worden!🥹🥹

één maand geleden

Hoi, ik ben Melissa en na een positieve test vandaag denk ik op 2 juni te zijn uitgerekend van ons eerste kindje. Ik woon samen met mijn vriend en eerder dit jaar hebben een miskraam gehad bij 11 weken. Daarna nog veel gedoe gehad met zwangerschapsrestanten e.d. Nu is het eindelijk weer zo ver!

één maand geleden

Hoihoi! Ik ben Anna, ik denk dat ik op 2 juni uitgerekend ben. Samen met mijn vriend Domenic en onze dochter Charlotte (bijna 4) wonen wij in Westervoort :)

één maand geleden

Hi! Ik ben Lotte, 26 jaar en gister een vaag streepje, vandaag duidelijker! Ik verwacht 5 juni uitgerekend te zijn. Ik woon 4 jaar samen met mijn partner. Het is ons eerste kindje na eerder wat ellende gehad te hebben omtrent onze kinderwens. Spannende wachtweken beginnen 🩷

één maand geleden

Hoi allemaal, als alles goed zit dan ben ik zwanger en uitgerekend op 6 juni! Afgelopen maandag een 3daagse terugplaatsing gehad ☺️ hoop dat het goed zit. Alessa Amersfoort We hebben een dochter van 4 jaar

één maand geleden

Hi! Ik ben isabelle, 25 jaar en ik had vandaag een eerste positieve test op 11 dpo.. na een miskraam in juni hopen mijn man en ik dat dit goed blijft gaan want de wens is zooo groot. Het zal ons eerste kindje worden 🍀🌈😍

één maand geleden

Reactie op Ano1234

Hi! Ik ben isabelle, 25 jaar en ik had vandaag een eerste positieve test op ...
En mijn uitgerekende datum zal dan 5 juni worden🍀

één maand geleden

Hoi allemaal! Ik ben Adelina en uitgerekend op 3 juni. Ik ben getrouwd en heb 2 kinderen van 8 en 7 jaar. Ik merkte een week voor mijn NOD al symptomen die ik ook had bij mijn 2 eerdere zwangerschappen dus ik heb meteen een test gekocht en ja hoor ZWANGER!

één maand geleden

Hoi :) Als alles goed dmag blijven gaan ben ik uitgerekend op 3 juni. ik woon nu bijna een jaar samen met mijn partner, in Den Haag en ben 32 jaar (partner 30), het wordt ons eerste kindje.

één maand geleden

Hoi allemaal! Mijn naam is Isolde. Sinds afgelopen donderdag weet ik dat ik (heel pril) zwanger ben. Er is een lichte oploop in de testen, dus ik ben voorzichtig blij. Ik houd er wel rekening mee dat het mis kan gaan, ook doordat ik in mei in miskraam heb gehad. En ook doordat ik al wat ouder ben (39). Ik heb, samen met mijn man Daan, al twee jongens van 13 en 9 jaar. De wens voor een derde was er al een hele tijd ❤️ Uitgerekende datum zal ergens begin juni zijn. Ik weet niet precies wanneer mijn ovulatie is geweest. Succes allemaal! 🤞🤞🤞