248 Reacties

9 dagen geleden

Reactie op nm87

Oooh wat spannend, je hebt een babytje van 9 maanden馃槏馃憤
Klopt! 2e kerstdag geboren middelste een keizersnede. Mijn lichaam moet eigenlijk nog herstellen (minimaal 1 jaar zei de verloskundige). Maarja...

8 dagen geleden

Reactie op Anne04

Klopt! 2e kerstdag geboren middelste een keizersnede. Mijn lichaam moet eig ...
Tjah.. je bent nu zwanger.. ik denk dat je lichaam zich goed zal aanpassen馃憤馃グ

8 dagen geleden

Hoi hoi, Ik ben Romee en heb een partner. Ik heb al 2 kindjes Boyan (overleden door vroeggeboorte en 20 weken) en Novi (net een jaar geworden). Vandaag de eerste positieve test van kindje nummer 3 in handen 馃馃徎馃尭

8 dagen geleden

Heyy hoi ik ben Laura 23 jaar en woon samen met mijn verloofde mark ook 23 jaar we hebben 2 prachtige dochters (3 ,5 jaar) (7 maand) en momenteel ben ik 5+1 zwanger van de 3de 馃グ

7 dagen geleden

Hey hoi! Ik heet Eva, 33jaar, ik ben vooralsnog 14 juni 2025 uitgerekend. Ik ben een bewust alleenstaande mama maar wel met een bekende donor die ook een rol gaat spelen in het leven van mijn kindje . Ik ben na 茅茅n keer proberen zwanger geraakt, en voel me heel dankbaar! Eiind volgende week hoop ik een goede echo te krijgen. Maar vind het allemaal nog zo kwetsbaar. Fijn om terug te mogen lezen hoe jullie dit ervaren! Ik heb overigens naast een aanhoudende rugpijn en moeheid echt nergens last van. Maar wat ik hiervan gehoord heb van vriendinnen kan dit nog wel eens om gaan slaan. Zal me benieuwen wat deze reis me allemaal zal gaan brengen 馃

7 dagen geleden

Haay! Ik ben Femke, 28 jaar en nu 3+5 weken. Vandaag 3 positieve testen (kon het niet geloven). Ik ben bijna 3,5 jaar samen met mijn vriend en ben zwanger geraakt in ronde 2. Dit is ons eerste kindje. Verder woon ik in Utrecht samen, maar kom oorspronkelijk uit Tilburg. Leuk om met andere contact te hebben in dezelfde fase!

7 dagen geleden

Hallo! Ik ben Lieke, Al 6 jaar samen met mij partner en nu voor de 1e keer zwanger na 1.5 jaar vechten met PCOS. En ik ben uitgerekend voor 20 juni!

7 dagen geleden

Hi..nona Net 40 jaar, moeder van een zoon,bijna 19 jaar. 23 jaar samen met mijn man,waarvan 10 jaar getrouwd. Vanmiddag, verrassing positieve test (juni 2025)..sinds 2011 helaas ene miskraam na het ander, bleven maar komen en januari jl. bbz 馃馃徑dat dit ons moment mag zijn

7 dagen geleden

Je (voor)naam: hallo, ik ben isabel (23j) 馃槉 - Je uitgerekende datum: .. juni - Heb je een partner? Wie? Mitchell (24j) - Hoeveel kinderen heb je? In verwachting van de eerste! Ik ben werkzaam in de beveiliging, ik maak wel heftige dingen mee en je loopt wel eens risico, ik vraag mij ook af hoe en wat. Ik zie al vele behulpzame topics waar ik uit kan leren! 馃檹馃徏 wij gaan binnenkort samenwonen, onverwachts zwanger maar wel erg welkom.

7 dagen geleden

Hoi allemaal, Ik ben eind twintig, getrouwd en wij hebben nog geen kinderen. Ik ben eind juni uitgerekend en nu zwanger na mijn eerste IVF poging. Ik ben ruim drie jaar bezig geweest na een miskraam in het tweede trimester. Ik kan het nog niet helemaal bevatten merk ik en ik ben heel voorzichtig blij. Ik leef nu vooral erg uit naar de eerste echo. Ik hoop zo dat hij of zij bij ons blijft. 馃崁鉂わ笍

7 dagen geleden

Hoi iedereen, Echura hier. Ik ben 6 jaar samen met mijn man en kom uit het midden van het land. Wij hebben 2 kindjes. Onze eerste is stil geboren en onze tweede is nu 19 maanden. Ik ben uitgerekend eind juni. Ik vind het deze zwangerschap ongekend spannend. We hebben er 10 maanden over gedaan en nu het eindelijk zo ver is ben ik toch bang dat er wat mis gaat. Ook omdat we weten dat het soms anders loopt dan je zo graag wilt. Zijn er meer mama's die het heel spannend vinden?

6 dagen geleden

Hoi! Hier Sanne, zwanger van de 5e. Kindjes zijn 7, 5 en 1. Een kindje is overleden toen hij 1 was.. hij zou nu 3 zijn. Mede daardoor ook alles super spannend nu, al is dit dus de 2e na verlies. Daarnaast dus een r枚ntgen foto gehad van knie/heupen bdz terwijl ik dus net zwanger was. Radioloog zei dat de straling minimaal was en een iemand die hierin werkt qua straling iets ook. Maar toch: Hallo paniek Slopend deze weken!! Ik ben nu 4.3 (ongeveer)

6 dagen geleden

Reactie op DiscreteFontein247703

Hoi! Hier Sanne, zwanger van de 5e. Kindjes zijn 7, 5 en 1. Een kindje is ...
Wat een heftig verhaal馃槝 ik snap je spanning ook al is dit de 2e erna...

6 dagen geleden

Reactie op DiscreteFontein247703

Hoi! Hier Sanne, zwanger van de 5e. Kindjes zijn 7, 5 en 1. Een kindje is ...
Heel veel sterkte! Je kan het 馃懚馃徏馃崁

6 dagen geleden

Hoi allemaal, leuk om jullie verhalen te lezen! Ik ben Liza, 32 jaar, rond 15 (?) juni uitgerekend. Mijn man is 30 en dit is mijn eerste zwangerschap. Heb mijn koperspiraaltje iets meer dan een maand geleden laten verwijderen en het was meteen raak! Ongelofelijk maar heel blij mee!

6 dagen geleden

Reactie op Echura

Hoi iedereen, Echura hier. Ik ben 6 jaar samen met mijn man en kom uit he ...
Super spannend! Ik kan me helemaal voorstellen dat je dit zo ervaart. Hang in there 馃

6 dagen geleden

Reactie op DiscreteFontein247703

Hoi! Hier Sanne, zwanger van de 5e. Kindjes zijn 7, 5 en 1. Een kindje is ...
Hoi Sanne wat heftig om je kind te verliezen, ik kan me voorstellen dat alles nu extra spannend is, mag ik misschien vragen waar aan hij toen is overleden? 馃尮

6 dagen geleden

Hoi iedereen, Na 5 jaar proberen mag ik mij zelf zwanger noemen van mijn eerste zwangerschap. Ik wil nog even anoniem blijven omdat ik best zenuwachtig ben omdat het zo lang geduurd heeft Ik ben 25 juni volgens deze app uitgerekend 馃檹

6 dagen geleden

Reactie op Mi Lady

Hoi Sanne wat heftig om je kind te verliezen, ik kan me voorstellen dat all ...
Aan een bloedvergiftiging 馃槶 dus heel plotseling

5 dagen geleden

Hoi, Ik ben Suus (38), zwanger van de 2e, ik heb een zoon van 3. Uitgerekende datum zal rond 25 juni zijn. Ik ben getrouwd en al 23 jaar samen met mijn man. Op het moment ben ik 4+1 zwanger