304 Reacties
één maand geleden
Mijn naam is samantha, ik ben 27 juni uitgerekend en heb een lieve partner. We zijn een samengesteld gezin. Zelf heb ik 4 knullen van 14,12, 9 en 8. Hij heeft 3 kids van 16,15 en 14. Een huis vol... ontzettend blij en ontzettend spannend weer
één maand geleden
Hi allemaal,
Ik ben Rebecca, 30 jaar en woon in Haarlem. Ik ben nu 7 weken en 2 dagen zwanger en ben op 17 juni uitgerekend. Volgende week heb ik mijn eerste echo, wat ik toch wel heel spannend vind.
Ik word bewust allenstaand moeder (bam).
In mijn omgeving(zussen of goede vrienden) heeft nog niemand een kindje. Ik zou het dan ook erg leuk vinden om met dames die momenteel ook zwanger zijn contact te hebben en misschien wel eens in het echt ook af te kunnen spreken.
25 dagen geleden
- nadine
- ja, kevin. Mijn man♡
- ik ben nu 5+6 weken zwanger van ons eerste kindje.
Bijzonder eng om me hier toe te voegen omdat de eerste echo nog niet geweest is en ik super bang ben na een 4 jarig zwaar fertiliteit traject.
Maar we gaat van het beste uit ♡
24 dagen geleden
Reactie op Wousje
Haii aanstaande mama's,
Ik ben Wouline en ben 26 jaar. Ik heb mijn eerste ...
Hi, ik heb ook een trage schildklier. Slikte hier al levothyroxine 100mcg voor. Dit is gelijk met 25% verhoogd toen ik wist dat ik zwanger was en moet iedere 4 weken bloedprikken. Bij afwijkende waarden moeten we kijken hoeveel extra ik moet gaan slikken dus wordt goed gecontroleerd
24 dagen geleden
Reactie op lisetteDR
Hi, ik heb ook een trage schildklier. Slikte hier al levothyroxine 100mcg v ...
Ja dat heb ik nu ook! Ik moet nu elke ochtend 50mcg slikken en dan weer na 4 weken kijken hoe het ervoor staat. Ik heb wel een subklinische dus bij t4 waarde is wel goed en de tsh was "maar" 6. Daardoor hoefde ik voor mn zwangerschap geen medicatie te slikken. Nu was mn waarde gestegen naar 11, dus vandaar wel de medicijnen
24 dagen geleden
Reactie op Wousje
Ja dat heb ik nu ook! Ik moet nu elke ochtend 50mcg slikken en dan weer na ...
Ik heb ook antistoffen dus vandaar bij mij ook de medicijnen. Hopelijk voor jou dat het na de zwangerschap weer stabiliseert en dat je dan weer zonder kunt. Nu alles voor de kleine!
24 dagen geleden
Hii ik ben samantha voor nu beval ik 4 weken vroeger dan mijn uitgerekende datum die is 26 juni omdat ik en dubbele baarmoeder heb mijn partner heet jerry en ik heb 2 gezonde kinderen en 1 stil geboren kindje ik heb aardig wat miskramen gehad en daarom is dit mijn laatste keer in overleg met ziekenhuis daarna wordt ik gesteriliseerd
23 dagen geleden
Hoi hoi!!
Ik ben Kimberley, 22 jaar.
Samen met mijn man hebben we al 2 kindjes een dochyer van bijna 5 en een zoontje van 7 maanden. En rond 26 juni verwachten wij ons 3 e kindje.
Enorme verassing aangezien de jongste nog zo jong is, maar meer dan welkom!
23 dagen geleden
Hi allemaal, hier Naomi, 29 jaar en zwanger van de eerste! Ik heb nog geen idee van de uitgerekende datum, hoop dat ik in de goede groep zit😂. Laatste menstruatie was 15 augustus (was altijd al onregelmatig), eind september testte ik negatief en 3 weken later 6+ weken… was de eerste test valsnegatief of komt er misschien een tweeling aan? Volgende week eerste echo, ben zo benieuwd!
Ps ik woon in regio Leiden en het lijkt me super leuk om over enkele maanden, als alles goed blijft gaan en we het iedereen verteld hebben, andere zwangere dames te leren kennen. Dus woon je in de buurt, stuur tegen die tijd een berichtje😊
23 dagen geleden
Hallo,
Mijn naam is Nadia,
Ben verpleegkundige en gek op dieren🧡
10 jaar samen met mijn vriend.
32 jaar oud en ruim 7 weken zwanger van eerste kind.
lang getwijfeld of ik überhaupt wel moeder wilde worden ..
22 dagen geleden
Mijn naam is Demi Heijkoop
Ik heb nog geen afspraak gehad maar denk dat ik eind juni uitgerekend ben.
Mijn partner is Rivano Heijkoop en samen hebben wij 1 dochtertje van 3 Madison.
Wij zijn super blij, maar vinden het ook zo spannend. En helaas voel ik me super slecht. Maar goed, maandag 11 november mogen wij eindelijk komen.
22 dagen geleden
Reactie op kimberley 02
Hoi hoi!!
Ik ben Kimberley, 22 jaar.
Samen met mijn man hebben we al 2 kin ...
Ik ook Rond 26 juni van harte gefeliciteerd!!
22 dagen geleden
Hoihoi!
Ik ben Amy 26 jaar en 8+6 weken zwanger van ons eerste kindje. Samen met mijn man woon ik in het gezellige Brabant.
Door o.a. extreme vermoeidheid sinds eind vorige week ziekgemeld op werk. Oh en ik ga vanaf december mee doen met centering zwangerschap, iemand ervaring mee? Groetjess