304 Reacties

21 dagen geleden

Hi allemaal, Ik ben Romana, 34 jaar en woon in omgeving Haarlem samen met mijn vriend. Nu 6 weken en 3 dagen zwanger van onze eerste (28 juni uitgerekend volgens de kalender). Vind de zwangerschap ontzettend spannend, leuk en bijzonder! 12 november staat de eerste echo gepland en 3 december volgt de termijnecho. Behalve vermoeidheid heb ik (nog) geen last van de bekende zwangerschapskwaaltjes. Is dit bij jullie ook zo?

21 dagen geleden

Hi allemaal, Ik ben Romana, 34 jaar en woon in omgeving Haarlem samen met m ...
Jaa ik ben vandaag 10 weken en voel me super goed, alleen vermoeid inderdaad. Termijnecho was vandaag goed dus waarschijnlijk hebben we gewoon mazzel 🥰

21 dagen geleden

Hoi allemaal! Ik ben Lieke, 36 jaar en woon vlak bij Breda samen met mijn man. Ik ben nu 7 weken en 4 dagen in verwachting van ons 3e kindje, 20 juni uitgerekend. De oudste is ruim 2,5 jaar en de jongste is 7 maanden. Het was een verrassing, omdat de jongste nog zo jong is, maar zeker zeer welkom! Gisteren hebben we de eerste echo gehad en alles zag er goed uit. Ik ben erg moe en regelmatig misselijk. Maarja, rust pakken valt ook niet mee met 2 kleine kinderen thuis..

21 dagen geleden

Ik ben 8 wkn en 2 dgn zwanger, en heb wel wat meer kwaaltjes 😅 Ook vermoeidheid, misselijk, gevoelige borsten, af en toe maagzuur, soms hoofdpijn Maarja je moet er wat voor over hebben hè hahah

21 dagen geleden

Gefeliciteerd! Ik ben 10+2 en heb ook nauwelijks kwaaltjes. Geen vermoeidheid, misselijkheid oid. Juist best veel energie. Wel gevoelige borsten, grotere cup en opgeblazen zijn, maar dat voelt niet als vervelende zwangerschapsklachten. Het beïnvloed mijn dagelijks leven niet

21 dagen geleden

Reactie op AdindavdZwan

Hallo, ik vind het erg spannend om me bij deze geboorteclub te voegen omdat ...
Hoe bedoel je dat het vaak mis is gegaan? Miskramen? En na hoeveel weken ging het mis? En is de reden hiervan bekend? Wat vervelend voor je maar ook wat fijn dat jullie al een zoon hebben. En dat je nu weer zwanger bent. ❤️

21 dagen geleden

Reactie op MrijeM

Gefeliciteerd! Ik ben 10+2 en heb ook nauwelijks kwaaltjes. Geen vermoeidh ...
Gelukkig 🩷

21 dagen geleden

Reactie op PositieveKlip712137

Hoi allemaal! Ik ben Lieke, 36 jaar en woon vlak bij Breda samen met mijn m ...
Bijzonder zo dicht op elkaar! Wat een lichaam allemaal wel niet aankan. Bijzonder ❤️

17 dagen geleden

Hi allemaal! Ik ben Maayke, 37 jaar, woon nu nog in Spanje met mijn man en zoontje Lua van bijna 11 maanden maar volgend jaar lente verhuizen we terug naar nl. Ik ben er vanochtend achter gekomen dat ik ongeveer 9 weken zwanger ben van ons tweede kindje en ben zoooo blij! Ik was 7 sept op mijn verjaardag voor het eerst weer ongesteld en daarna kwam er niets en teste negatief, dus ik dacht nou het zal wel. Maar vanochtend toch maar weer eens een test gedaan en gelijk super positief! Ga maandag bellen voor een afspraak voor de eerste echo en ben benieuwd of m’n eisprong dan later is geweest of niet. Ik heb op een zeer versterkt reukvermogen en een vlaagje misselijkheid af en toe gelukkig nergens last van en heb super veel zin in dit tweede avontuur.

16 dagen geleden

-Rebekka -16 juni ongeveer - geregistreerd partnerschap met B wonen nu ongeveer een jaar samen. -Dit word ons eerste kindje, we hebben eerder dit jaar een miskraam gehad. We vinden het erg spannend en alles is nieuw voor ons, dus ik vind het erg fijn om deze app te hebben☺️

15 dagen geleden

Hai Allemaal, Mijn naam is Paulien en ik ben 30 jaar. Mijn uitgerekende datum (eerste echo komt er nog aan) is rond 18 juni Totaal onverwacht en ongepland hebben mijn partner en ik dus een extra souveniertje meegenomen uit Amerika Ik vind het super spannend, mijn partner moet echt nog even aan het idee wennen

15 dagen geleden

Hoi! - Tamara, 33 jaar, Zuid-Holland - 28 juni volgens mijn berekeningen (eerste echo heb ik op 20 nov), ben nu dus rond de 7 weken - getrouwd - mijn eerste zwangerschap en vind het meeeeega spannend. Vooral veel last van vermoeidheid en gevoelige borsten

8 dagen geleden

Hallo -Mijn naam is bianca uit brabant -Ik ben ong uitgerekend eind juni -ik woon samen met mijn partner. -ik heb 2 kinderen 1 van bijna 14 en 1 van 12.ben nu dus zwanger van de 3de

7 dagen geleden

Hiiii Kimberlee en 28 jaar. Nu in verwachting van mijn eerste kindje. Nu ongeveer 10+5. Uitgerekende datum ligt rond 15 juni, volgende week de termijn echo. De tijd gaat super snel maar ook echt langzaam tegelijkertijd. Ik woon samen met mijn vriend en hond in Brabant. We zijn nog niet super lang samen. But when you know, you know.

één dag geleden

Hii all! Ik vind het nóg steeds lastig de voorstel ronde te doen😅 Ben veel te veel bezig met rekening houden.. anyway.. Ik ben 32, mijn vriend 37 We hebben beide een kind uit vorige relatie, ik een van bijna 9 hij een van 7! Voor ons beide dus de “2de zwangerschap” maar de eerste samen 🩷 Ik heb ondertussen al mooie echo’s gehad de NIPT is goed.. 29ste de 13 weken echo en 6 december de geslachtsbepaling 😍 ben heel benieuwd!