247 Reacties

één maand geleden

Reactie op Baby3onitsway

Hi! Mijn naam is voor nu nog even privé maar ik heb gister een positieve zw ...
Hi, gefeliciteerd! Bij mij geeft de test ook 3+ aan. Iemand enig idee hoeveel weken je dan bent? CB rekent namelijk de weken vanaf de bevruchting ipv de laatste menstruatie

één maand geleden

Reactie op LMRA

Hi, gefeliciteerd! Bij mij geeft de test ook 3+ aan. Iemand enig idee hoeve ...
Ja met 3+ ben je 5+ weken zwanger

één maand geleden

Wauw wat gaaf!

één maand geleden

Hallo allemaal, Ik ben hier Bloem&Zon 😃 Sinds kort weten wij dat we in verwachting zijn van ons derde kindje met uitgerekende datum begin juni. We hebben al twee dochters van bijna 11 en 12 jaar. Wij zijn ook ouder (ik 39 en manlief 55 ), maar daardoor ook meer ervaring zullen we maar zeggen ☺️ Ik vind het heel spannend en ben benieuwd of ik het allemaal nog kan zeg maar ☺️ Groetjes!

één maand geleden

Reactie op lottefx

Herkennen jullie het dat er een soort ongeloof is, gezien de prilheid en ge ...
Zeker!

één maand geleden

Reactie op Alessa_Ariana

Ja met 3+ ben je 5+ weken zwanger
Oh echt! Zou ik dan misschien een vroege eisprong hebben gehad. Laatste keer menstruatie was op 25 augustus. Dus als ik vanaf die dag tel kom ik uit op 4 weken 3 dagen.

één maand geleden

Haaai allemaal, Mijn naam is Lisa, mijn vriend heet Roy en wij vinden het super leuk om ons aan te mogen sluiten bij deze topic. Onze uitgerekende datum is 6 juni, dit wordt ons eerste kindje. Na een jaar gestopt te zijn met de anticonceptie is het gelukkig gelukt. Ik zeg gelukkig, omdat mijn vriend zijn ouders eigenlijk geen kinderen konden krijgen en nu weet ik dat het niet vanzelf sprekend is dat dit doorgegeven wordt maar toch maakt dat het wel spannend. In ieder geval! Mega spannend allemaal, 24 oktober hebben wij onze eerste echo. Dikke knuffels voor iedereen ❤️

één maand geleden

Goedenavond, Mijn naam is Danielle, mijn uitgerekende datum is 5 juni. Samen met mijn partner wordt dit ons 2de kindje. Onze eerste is een jongen en 4 jaar oud. Gefeliciteerd allemaal!

één maand geleden

Hoi! Wat een opluchting dat ik eindelijk een keer aan mag sluiten bij een maand clubje! 🩵🩷 Ik ben Michelle en ik ben 29. Iets meer dan een jaar getrouwd met mijn man, we kennen elkaar al sinds we 11 zijn en zijn elkaars eerste liefde! 😍😍 Na 14 rondes (inclusief 6 via een fertiliteitstraject in het ziekenhuis met Letrozol en Ovaleap en Ovitrelle) vandaag onze eerste positieve test! 🥹❤️ Gefeliciteerd allemaal!

één maand geleden

Ik wil me hier ook heel graag melden, ik ben Marije 33 jaar en volgens de app uitgerekend op 1 juni van ons eerste kindje. Na een iui en ivf traject zijn we nu van de 4e ivf terugplaatsing zwanger. Na de 2e terugplaatsing waren we ook zwanger maar kreeg ik na 8 dagen een miskraam. Ik vind deze eerste 2 weken tot aan de eerste echo op 5 oktober dus wel heel erg spannend (en daarna vast ook nog). Ondanks dat zijn we wel heel blij. Maar het helpt ook niet dat ik gisteren positief op corona testte en dus ziek thuis zit. Zwangerschapsklachten ervaar ik nog niet, wel griepklachten. Ik heb wel onwijs veel zin om in dit topic mee te gaan kletsen en de ervaringen van anderen te horen en elkaar te steunen en mee te genieten.

één maand geleden

Van harte gefeliciteerd allemaal!! Wij zijn zwanger van onze derde en hopen van harte het kindje te mogen ontvangen rond 4 juni!! 💕💕

één maand geleden

Reactie op MrijeM

Ik wil me hier ook heel graag melden, ik ben Marije 33 jaar en volgens de a ...
Gefeliciteerd 🥳 En beterschap voor nu!

één maand geleden

Reactie op MrijeM

Ik wil me hier ook heel graag melden, ik ben Marije 33 jaar en volgens de a ...
Heb je het berekend via de site van freya? (Daar kan je specifiek berekenen voor terugplaatsingen etc

één maand geleden

Reactie op LMRA

Oh echt! Zou ik dan misschien een vroege eisprong hebben gehad. Laatste kee ...
Het kan ook zijn dat je hcg gewoon snel opgelopen is! Wie weet een tweeling :p Ik zou je eigen berekening aanhouden

één maand geleden

Reactie op Alessa_Ariana

Heb je het berekend via de site van freya? (Daar kan je specifiek berekenen ...
Dank voor de tip! Had ik niet gedaan, ik had mijn eisprong en start menstruatie genomen. Maar Freya komt op dezelfde datum. Nu 4 weken en 3 dagen zwanger, 1 juni uitgerekende datum

één maand geleden

Reactie op MrijeM

Dank voor de tip! Had ik niet gedaan, ik had mijn eisprong en start menstru ...
Nog een andere vraag, hebben jullie je eerste echo dus met 6 weken zwangerschap in het ziekenhuis? Vind het zo vreemd dat ze bij ons 4 weken na terugplaatsing aan houden (en dan dus tussen 7,5 -8 weken zwanger)

één maand geleden

Reactie op Alessa_Ariana

Nog een andere vraag, hebben jullie je eerste echo dus met 6 weken zwangers ...
Nee de echo in de kliniek is pas op 15 oktober is daar ook pas tussen 7 en 8 weken. De echo van 5 oktober is bij een bevriende verloskundige van ons, die wil dat speciaal voor ons doen, echt heel fijn.

één maand geleden

Reactie op Alessa_Ariana

Heb je het berekend via de site van freya? (Daar kan je specifiek berekenen ...
Wat handig! Heb het net berekend en is dus 5 dagen eerder dan de andere berekeningen!

één maand geleden

Reactie op MrijeM

Nee de echo in de kliniek is pas op 15 oktober is daar ook pas tussen 7 en ...
Wat fijn❤️ dankjewel voor je antwoord

één maand geleden

Hi hi! Ik mag eindelijk aansluiten!! Ik ben Estelle, 35 jaar oud. Ik ben al bijna 12 jaar samen met mijn vriend Josh (30). Na ruim een jaar proberen en op de dag dat we een afspraak bij een fertiliteitskliniek hadden is het dan toch zover! Een positieve test!! Mijn uitgerekende datum is (voor zover ik nu weet) 6 juni 2025 🥰 Gefeliciteerd allemaal!!