304 Reacties
茅茅n maand geleden
Hoi! Ik ben Evelien, 32 jaar. Ik ben samen met Brendan, een Ier :). We hebben nog geen kinderen en ik heb symptomen sinds innesteling. Ik heb nu een positieve zwangerschapstest en best wat klachten. Komende dinsdag 4 weken. Fingers crossed dat menstruatie uitblijft.
茅茅n maand geleden
Reactie op RustigeFontein990425
Hoi! Ik ben Evelien, 32 jaar. Ik ben samen met Brendan, een Ier :). We hebb ...
Wat leuk, mijn vriend is Engels 馃槉 we hopen met je mee 馃
茅茅n maand geleden
Hoi, ik ben incognito 馃ジ dus ik blijf nog even onder m鈥檔 gebruikersnaam op het forum. Ik weet m鈥檔 uitgerekende datum nog niet, maar ik vermoed ergens rond 12 juni. Ik ben vandaag 3+4 weken dus echt nog heeeeel pril. Zijn er meer die zo pril zwanger zijn? Ik heb een partner en al een kindje van 14 maanden 馃
茅茅n maand geleden
Hey allemaal! Ik noem mezelf voor het gemak even Serena. Ik ben 22 jaar en mijn vriend is net 25 jaar. Als het goed is, ben ik 6/7 juni uitgerekend. We hebben 1 Australische Labradoodle, ook een soort kindje voor ons haha. Ik heb vanmorgen positief getest nadat ik super veel vage klachten had. Desondanks ben ik nog wel erg onzeker, omdat mijn eerste menstruatie dag nog moet komen..
茅茅n maand geleden
Hoi allemaal!
Mijn zwangerschap is nog heel heel erg pril, maar kon niet wachten om vast aan te sluiten.
Uitgerekende datum (volgens app) zou zijn 13-06-2025.
Samen met mijn partner 1 dochter van februari 2021.
Merk dat ik het allemaal erg spannend vind. Het is nog zo vroeg in de zwangerschap dat er nog van alles kan gebeuren. Hopelijk blijft deze plakken 馃馃檹馃徎
茅茅n maand geleden
Reactie op 馃馃徏
Vanmorgen testte ik opeens negatief. Nu maak ik me direct zo zorgen en snap ...
Misschien is de test onjuist. Ik zou de menstruatie afwachten en als die uitblijft nog eens testen.
茅茅n maand geleden
Hoi allemaal,
Ik ben Baukje, ik heb gister positief getest op ons tweede kindje. Ik vermoed dat ik 7 juni ben uitgerekend.
Mijn partner is 28 en ik ben 27. We hebben in juni 2022 ons eerste kindje gekregen, een jongetje.
Ik werk op een VMBO school, in mijn vrije tijd ben ik graag creatief bezig en ik sport minimaal 4x in de week.
Ik wil dit graag mijn gehele zwangerschap vol blijven houden. Zijn er meer sportieve mama's?
茅茅n maand geleden
Reactie op Baukje1997
Hoi allemaal,
Ik ben Baukje, ik heb gister positief getest op ons tweede k ...
Wij zijn tijdje terug begonnen met sporten, wil dit ook echt proberen vol te houden gedurende zwangerschap. Volgens mijn berekeningen ook 6/7 juni uitgerekend 馃崁馃馃徏.
Hoe voel je je verder?
茅茅n maand geleden
Reactie op Baukje1997
Hoi allemaal,
Ik ben Baukje, ik heb gister positief getest op ons tweede k ...
Jaa ik hoop ook te kunnen blijven sporten. Ik doe aan karate en krachttraining. Als het fysiek niet meer gaat hoop ik in ieder geval les te kunnen blijven geven bij karate. Sportschool kan hopelijk voorlopig nog wel, dan wel op een lager pitje.
茅茅n maand geleden
Hallo, ik ben judith. +2 jaar bezig geweest om zwanger te worden. In Belgi毛 erachter gekomen dat ik diepe enndormetriose heb. Dat is verwijderd en nu binnen twee maanden natuurlijk zwanger! Ontzettend dankbaar. Hopelijk blijft alles goed gaan. Voor iedereen! 馃檹馃徏
茅茅n maand geleden
- Sietske
- 10 juni als het goed is
- Samen met mijn vriend zijn we een samengesteld gezin en hebben we allebei een zoon uit een eerdere relatie (die van mij 8 jaar en die van hem 7 馃グ)
Als alles goed gaat maakt dit kindje ons gezinnetje compleet 鉂わ笍