247 Reacties

23 dagen geleden

- Kay (bijnaam) 29 - 3 juni - Getrouwd met mijn man (35) - Dit wordt onze eerste Volgens de Flo app en Clear Blue test ben ik 4 weken en 5 dagen zwanger 馃ぐ komende woensdag de afspraak met de huisarts

23 dagen geleden

Hoi! Ik ben Evelien, 32 jaar. Ik ben samen met Brendan, een Ier :). We hebben nog geen kinderen en ik heb symptomen sinds innesteling. Ik heb nu een positieve zwangerschapstest en best wat klachten. Komende dinsdag 4 weken. Fingers crossed dat menstruatie uitblijft.

23 dagen geleden

Reactie op RustigeFontein990425

Hoi! Ik ben Evelien, 32 jaar. Ik ben samen met Brendan, een Ier :). We hebb ...
Wat leuk, mijn vriend is Engels 馃槉 we hopen met je mee 馃

23 dagen geleden

Reactie op RustigeFontein990425

Hoi! Ik ben Evelien, 32 jaar. Ik ben samen met Brendan, een Ier :). We hebb ...
Leuk! Hier ook dinsdag 4 weken. Ik duim met je mee 馃槝

23 dagen geleden

Hoi, ik ben incognito 馃ジ dus ik blijf nog even onder m鈥檔 gebruikersnaam op het forum. Ik weet m鈥檔 uitgerekende datum nog niet, maar ik vermoed ergens rond 12 juni. Ik ben vandaag 3+4 weken dus echt nog heeeeel pril. Zijn er meer die zo pril zwanger zijn? Ik heb een partner en al een kindje van 14 maanden 馃

23 dagen geleden

Hoihoii, Ik ben Mvdp26, Uitgerekend op 8 juni 2025 Ben getrouwd met mijn man Ik heb een zoontje馃挋馃挮 En mn honden kind馃惗 De uitgerekende datum is 8 dagen voor de uitgerekende datum van ons zoontje vorig jaar. Helaas is hij 6 januari still geboren

23 dagen geleden

Hoi! Celine 12-6-2025 Ik heb een partner Lars 馃槏 1 dochter van mei 22 en bonus dochter van 8!

23 dagen geleden

Reactie op Flowerspink

Hoi, ik ben incognito 馃ジ dus ik blijf nog even onder m鈥檔 gebruikersnaam op ...
Lopen gelijk 馃┑馃┓

23 dagen geleden

Hey allemaal! Ik noem mezelf voor het gemak even Serena. Ik ben 22 jaar en mijn vriend is net 25 jaar. Als het goed is, ben ik 6/7 juni uitgerekend. We hebben 1 Australische Labradoodle, ook een soort kindje voor ons haha. Ik heb vanmorgen positief getest nadat ik super veel vage klachten had. Desondanks ben ik nog wel erg onzeker, omdat mijn eerste menstruatie dag nog moet komen..

22 dagen geleden

Hoi allemaal! Mijn zwangerschap is nog heel heel erg pril, maar kon niet wachten om vast aan te sluiten. Uitgerekende datum (volgens app) zou zijn 13-06-2025. Samen met mijn partner 1 dochter van februari 2021. Merk dat ik het allemaal erg spannend vind. Het is nog zo vroeg in de zwangerschap dat er nog van alles kan gebeuren. Hopelijk blijft deze plakken 馃馃檹馃徎

22 dagen geleden

Reactie op 馃馃徏

Hey allemaal! Ik noem mezelf voor het gemak even Serena. Ik ben 22 jaar en ...
Vanmorgen testte ik opeens negatief. Nu maak ik me direct zo zorgen en snap ik niet wat er kan zijn..

22 dagen geleden

Reactie op 馃馃徏

Vanmorgen testte ik opeens negatief. Nu maak ik me direct zo zorgen en snap ...
Misschien is de test onjuist. Ik zou de menstruatie afwachten en als die uitblijft nog eens testen.

22 dagen geleden

Hallo iedereen, Mijn naam is Chiro ik ben 29 jaar Ik ben voor nu 1 juni uitgerekend Mijn partner is 30 waar ik al 11 jaar mee samen ben Dit is ons eerste kindje

22 dagen geleden

Hoi allemaal, Ik ben Baukje, ik heb gister positief getest op ons tweede kindje. Ik vermoed dat ik 7 juni ben uitgerekend. Mijn partner is 28 en ik ben 27. We hebben in juni 2022 ons eerste kindje gekregen, een jongetje. Ik werk op een VMBO school, in mijn vrije tijd ben ik graag creatief bezig en ik sport minimaal 4x in de week. Ik wil dit graag mijn gehele zwangerschap vol blijven houden. Zijn er meer sportieve mama's?

22 dagen geleden

Reactie op Baukje1997

Hoi allemaal, Ik ben Baukje, ik heb gister positief getest op ons tweede k ...
Wij zijn tijdje terug begonnen met sporten, wil dit ook echt proberen vol te houden gedurende zwangerschap. Volgens mijn berekeningen ook 6/7 juni uitgerekend 馃崁馃馃徏. Hoe voel je je verder?

22 dagen geleden

Reactie op Baukje1997

Hoi allemaal, Ik ben Baukje, ik heb gister positief getest op ons tweede k ...
Jaa ik hoop ook te kunnen blijven sporten. Ik doe aan karate en krachttraining. Als het fysiek niet meer gaat hoop ik in ieder geval les te kunnen blijven geven bij karate. Sportschool kan hopelijk voorlopig nog wel, dan wel op een lager pitje.

22 dagen geleden

Ik houd het even bij Daan 馃┑ ik ben 27 en mijn man en ik zijn bezig voor ons eerste kindje. Ik heb PCOS dus middels fertiliteitstraject zwanger geraakt. Hiervoor twee miskramen in juni en augustus. Hoop zo dat deze het mag worden 馃寛

22 dagen geleden

Hallo, ik ben judith. +2 jaar bezig geweest om zwanger te worden. In Belgi毛 erachter gekomen dat ik diepe enndormetriose heb. Dat is verwijderd en nu binnen twee maanden natuurlijk zwanger! Ontzettend dankbaar. Hopelijk blijft alles goed gaan. Voor iedereen! 馃檹馃徏

22 dagen geleden

Hoi allemaal! Ik ben fleur en woon samen met mijn vriend. Wij hebben al een kindje verloren vorig jaar september met 11 weken. Nu zwanger 4+3. We vinden het super spannend !

22 dagen geleden

- Sietske - 10 juni als het goed is - Samen met mijn vriend zijn we een samengesteld gezin en hebben we allebei een zoon uit een eerdere relatie (die van mij 8 jaar en die van hem 7 馃グ) Als alles goed gaat maakt dit kindje ons gezinnetje compleet 鉂わ笍