247 Reacties

22 dagen geleden

- Sietske - 10 juni als het goed is - Samen met mijn vriend zijn we een sa ...
Ik ben 33 jaar en vrijdag positief getest trouwens 🥰

22 dagen geleden

Hoi ik ben Karli! Ja 3 jaar proberen ben ik deze maand na de 1e ronde IUI zwanger. Uitgerekende datum is 9 juni en 23 oktober de eerste echo. Super super spannend. Ik hoop dat alles goed blijft gaan

22 dagen geleden

Reactie op Ballie2021

Hoi ik ben Karli! Ja 3 jaar proberen ben ik deze maand na de 1e ronde IUI z ...
Ik ben 29 jaar en deze zomer getrouwd met mijn man. Dit is ons 1e kindje

22 dagen geleden

Hoi hoi, Ik ben Denise en sinds een paar maanden getrouwd. Na een miskraam bij 6 weken een paar maanden geleden zijn we nu weer 4 weken zwanger 🤞 We vinden het super spannend dit wordt ons 1e kindje en als alles nu goed mag gaan zijn we 8 juni uitgerekend ❤️

22 dagen geleden

Hi, ik ben Yasemin. Nu moeder van 2 (zoon van 3,5 en dochter van 1,5) en per juni 2025 moeder van 3 😇 Het wordt een echte uitdaging dat weet ik nu al. Deze zwangerschap was een verrassing voor mij en mijn man. Maar toch zijn we heel blij met dit wondertje❤️

21 dagen geleden

Hi, Ik ben zwanger van onze derde en rond 1 juni uitgerekend.. Ik had een super negatieve vroege test maar menstruatie bleef uit en ik testte onlangs positief.. nu net over de 5 wk qua berekeningen… heb de vk nog niet gebeld, ik wacht sowieso even deze week af.. dan duurt t gevoelsmatig iets minder lang tot de echo😂

21 dagen geleden

Ik ben nog even incognito hier. Niemand weet nog van mijn zwangerschap, zelfs mijn man niet. Ik verwacht dat ik rond 10 juni ben uitgerekend. Wij hebben samen 3 kinderen van 10, 8 en 6. Ik heb vorig jaar in mei met 8 weken een miskraam gehad. Dat is de reden waarom ik het nog niet durf te vertellen tegen iemand. Is dit herkenbaar voor iemand?

21 dagen geleden

Reactie op Koekiesnoepie

Ik ben nog even incognito hier. Niemand weet nog van mijn zwangerschap, zel ...
Wat een mooi geheim!! Door mijn mk vertel ik het nu juist eerder aan mensen

21 dagen geleden

Hoi! Ik ben Joyce, 30 jaar, en afgelopen zondagochtend voor het eerst positief getest (tevens ook mijn eerste zwangerschap). Aangezien mijn menstruatie altijd erg onregelmatig is en ik geen idee heb van hoe ver ik nu echt ben, heb ik nog een CB test gehaald zondag die 2-3 weken aangaf. Wij zijn ontzettend blij, en hopen dat alles voorspoedig zal verlopen. De afspraak voor de eerste echo staat 17 oktober gepland. 💕 Ik gok dat de uitgerende datum ergens tussen eind mei, begin juni zal zijn. Iedereen van harte gefeliciteerd, en veel succes! 🍀

21 dagen geleden

Reactie op VWJ

Wat een mooi geheim!! Door mijn mk vertel ik het nu juist eerder aan mensen ...
Lief dat je het zo verwoord, want het is ook een heel mooi geheim! Lukt het jou wel om te genieten na je miskraam? Of ja, ik voel mij mentaal nog niet zwanger. Ook weer wel, maar lichamelijk wel.

21 dagen geleden

Reactie op Koekiesnoepie

Lief dat je het zo verwoord, want het is ook een heel mooi geheim! Lukt het ...
Ik vind het moeilijk om te genieten. Ik had de vorige keer met de mk met dit termijn al last van bloedverlies (mk begon pas later), en dat is tot nu toe uitgebleven. Maar durf niet echt te genieten omdat ik bang ben dat het straks weer voorbij is. Mentaal ben ik wel rustiger dan toen bij de mk, maar genieten lukt niet echt nog. Ik hoop dat dat komt als we een kloppend hartje mogen zien op de echo, zo ver waren we de vorige keer namelijk niet gekomen. Hoe is dat bij jou? 💜

21 dagen geleden

Hoi hoi, Ik ben Lynn en ben 31 jaar. Ik ben zwanger van ons tweede kindje en ben rond 10 juni uitgerekend. Ons eerste kindje, onze zoon Saint, zijn wij op 30 januari verloren door een extreme vroeggeboorte met 22 weken en 5 dagen ✨. Deze zwangerschap is onze grootste wens, maar wordt wel heel erg spannend 🤍

21 dagen geleden

Reactie op VWJ

Ik vind het moeilijk om te genieten. Ik had de vorige keer met de mk met di ...
Dat is ook echt heel spannend. Ik hoop dat jullie nu wel een mooi kloppend hartje mogen zien en in juni een gezonde baby! Wij hebben bij mijn vorige zwangerschap wel een kloppend hartje gezien, maar het zag er wel al raar uit. Hele rare vorm. Dat is sowieso bij een termijn van 8 weken haha, maar toch anders. Alleen ik had er toen al geen goed gevoel over. Nu sta ik er wel veel anders in, veel positiever. Maar vind die echo wel heel erg spannend.

21 dagen geleden

Hallo ! Els hier. Gefeliciteerd dames! Ik ben sinds april dit jaar getrouwd met de liefde van mijn leven, en al moeder van een zoon (16 jaar) en dochter (14 jaar). Samen met mijn lief zijn wij ouders van kleine Aaron🦋, hij overleed tijdens de zwangerschap eind maart dit jaar. Mijn lichaam heeft zelf in de 10 weken die volgden een stukje achtergebleven placenta opgeruimd. In augustus waren we op reis en ik testte positief in Vietnam, uitgerekend begin mei. Het bleek helaas een biochemische zwangerschap. Echo gehad bij de VK; complete miskraam. Ze zag al een eitje wat aan het rijpen was. Dat eitje is dus bevrucht! Ik ben dus meteen weer in verwachting geraakt! Uitgerekende datum lijkt 2 juni te zijn. Wij hopen dat het nu goed mag gaan.🤞🤞🤞🤞🤞

20 dagen geleden

Ik zat al even in juni rond te neuzen omdat ik voelde dat ik hier hoorde 🙃☺️ Ik ben girlygirl (vind het fijn om anoniem hier te blijven voorlopig ) En heel suf maar vannacht positief getest en kom op 17 juni volgens de apps uit. Ik ben 39 jaar en ik heb geen kinderen. Ik heb in juli een misser abortion gehad dus de komende weken zijn wellicht nu extra spannend tot een echo met een kloppend hartje 🙈

20 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Ik zat al even in juni rond te neuzen omdat ik voelde dat ik hier hoorde 🙃 ...
Wat prachtig dat jij je nu ook hier kan aansluiten! Voorzichtig gefeliciteerd 😍

20 dagen geleden

Reactie op Baukje1997

Hoi allemaal, Ik ben Baukje, ik heb gister positief getest op ons tweede k ...
Hé Baukje! Ik ben 32 jaar en mijn partner is 33. Na twee miskramen ben ik nu weer 4 weken zwanger. Ik woon in het midden van het land samen met onze 🐱 Ik zit op volleybal (2x per week) en sport daarnaast nog bij de sportschool 2-3 keer per week! Ben benieuwd hoe het zal gaan tijdens de zwangerschap (als alles goed gaat 🤞)

20 dagen geleden

Reactie op Anoniempje37

Wij zijn tijdje terug begonnen met sporten, wil dit ook echt proberen vol t ...
Hoi, wat goed dat je bent begonnen met sporten, het heeft zo veel voordelen voor je bevalling en je herstel daarna! Wat leuk dat we wss dezelfde dag uitgerekend zijn! Ik voel mij heel goed. In mijn eerste vorige zwangerschap had ik ruim een week voor mn verwachte menstruatie al pijnlijke borsten, maar nu helemaal niet. Ook ben ik niet misselijk, ook dat had ik de vorige keer wel. Dus ik ben heel benieuwd hoe alles gaat verlopen komende maanden. Hoe voel jij je?

20 dagen geleden

Reactie op MylifeAnouk

Hé Baukje! Ik ben 32 jaar en mijn partner is 33. Na twee miskramen ben ik n ...
Hey Anouk! Wat fijn dat je weer zwanger mag zijn! Ik hoop dat het goed zal verlopen deze keer! Wat toevallig, ik heb ook heel lang gevolleybald. Soms mis ik het wel hoor. Ik hoop voor je dat je het zo lang mogelijk kunt volhouden!

19 dagen geleden

Reactie op Baukje1997

Hoi, wat goed dat je bent begonnen met sporten, het heeft zo veel voordelen ...
Ik voel me eigenlijk echt wel heel erg goed! Wel mega zere tepels, de borsten zelf vallen mee. Af en toe een beetje krampjes maar niet mega veel klachten tot nu toe. Soms beetje weeïg gevoel in de buik maar dat is dan ook zo weer weg. Ben ergens in m’n hoofd toch aan het “wachten” op de ochtendmisselijkheid omdat het erbij hoort ofzo? Hoe ervaar jij dat omdat jij ook niet misselijk bent.