247 Reacties

Hallo iedereen, Ik houd het bij Amy ( anoniem blijven),32 jaar, uitgerekende datum zou rond 6 juni zijn, ik heb al 10 jaar een hele lieve vriend en ik ben zwanger van de eerste :)

18 dagen geleden

Hi All, Ik ben Michelle en ben 35 jaar en woon in Florida. In Mei een miskraam gehad😞 dit was mijn eerste zwangerschap!! Nu gistere een lichte positive test met 11dpo!! Ik hoop zo dat het deze keer lukt🙏🙏🙏💙🩷

18 dagen geleden

Jass 31 jaar en 5 jaar samen met mijn vriend. Nu 5 weken en 4 dagen zwanger van de 1e. 11 okt 1e echo maar nul symptomen dus dat maakt me een beetje onzeker

18 dagen geleden

Heey allemaal, ik ben Gin, 18 jaar. verloofd en mama van een lief sterrenkindje & zij van 24 april 2024 👼🏻🩷. ondanks het gemis van mijn mooie dochtertje heb ik vandaag positief getest en vindt ik het super spannend.. 🥰

17 dagen geleden

Ik ben Anniek (29 jaar) en als mijn berekening klopt ben ik rond 6 juni uitgerekend van ons eerste kindje 🥰 Mijn partner (Bas) en ik kunnen niet wachten om de kleine voor het eerst op de echo te mogen zien!

17 dagen geleden

Hallo allemaal! Mijn naam is Ivan en ik ben 33 jaar, net 4 weken in verwachting van ons eerste kindje samen. Mijn partner heeft al een fantastische dochter die zich straks grote zus mag gaan noemen. Zoals het er nu naar uit ziet ben ik uitgerekend op 15 juni 2025, erg ver weg en elke dag heb ik mezelf beloofd te genieten van het hier en nu. Ben enigzins vermoeid en mijn eetlust is op de achtergrond gezakt. Hoop wellicht met een aantal van jullie in contact te komen en wat ideeën, gezeur en leuke momenten te kunnen delen. Zet hem op dames 🍀

17 dagen geleden

Reactie op Disk91

Hallo allemaal! Mijn naam is Ivan en ik ben 33 jaar, net 4 weken in verwach ...
Mijn naam is Ivan + a hahaha

17 dagen geleden

Reactie op gingerxx7

Heey allemaal, ik ben Gin, 18 jaar. verloofd en mama van een lief sterrenk ...
Gefeliciteerd 🤍 het is super spannend. Ik begrijp volledig hoe je je voelt. Ik ben ook mama van een sterrenkindje. Hij is geboren op 30 januari 💙✨

17 dagen geleden

Reactie op Lynn🧸

Gefeliciteerd 🤍 het is super spannend. Ik begrijp volledig hoe je je voelt ...
aahh, jij ook gefeliciteerd 🥰

17 dagen geleden

Leuk initiatief! Ik heet Celien! Verwachte uitgerekende datum is 12 juni Het is voor mijn partner en mij ons eerste kindje! Ik vind het erg spannend hoor allemaal moet ik zeggen! 🤭

17 dagen geleden

Reactie op the strawberry family

- Mevrouwtje aardbei. - 31 mei / 1 juni waarschijnlijk. - Getrouwd met me ...
Van harte gefeliciteerd! 🥳 ook ik ben pril zwanger van de tweede na verwijdering van mijn eierstok en borderline tumor eerder dit jaar. Voelt zo goed om een lichtpuntje te hebben na alle onzekerheid en ellende de afgelopen maanden ❤️

17 dagen geleden

Hoi meiden, ik ben Deya, 32 jaar en naar eigen berekening uitgerekend op 8 juni. Mijn vriend en ik hebben afgelopen juni ons eerste kindje verloren bij 12 weken dus ik vind deze zwangerschap ontzettend spannend 🩷🩵

16 dagen geleden

Wat leuk! Ik ben Jill, als het goed is 13 juni uitgerekend van ons eerste kindje. In 2022 een vroege miskraam gekregen bij 5,5 week. In April 2024 opnieuw zwanger (na heel lang proberen) en hierbij is het hartje gestopt bij 8,5 week. Nu opnieuw 4 weken zwanger maar wat ben ik ongelofelijk bang, de dagen duren zo lang.

16 dagen geleden

Hi girls Ik ben Melanie, 33 jaar oud. Zwanger van ons eerste kindje. Als ik goed heb gerekend zou ik 13 juni uitgerekend zijn. Ik vind het moeilijk te geloven dat ik echt zwanger ben, durf ook niet goed blij te zijn. Ik lees helaas zoveel berichten over miskramen..:( Zijn jullie trouwens ook al zo’n zeef? Ik vergeet sinds gister de helft van wat ik van plan was te gaan pakken of doen Fijn om iedereens verhalen te lezen en elkaar te helpen. Liefs en dikke knuffel

16 dagen geleden

Hey meiden, Ik ben 35 jaar heb eerder een miskraam gehad bij 8 a 9 weken maar dat is al 12 jaar geleden. Nu weer in verwachting, maar vind het rete spannend. Zou graag met andere meiden van mijn leeftijd in contact komen. 👍 Ik heb licht bloedverlies soms bij het plassen maar ik heb pap 3a1 dus zou daar van kunnen komen, ik hoop het. Schroom niet om me n vriendschapsverzoek te sturen, vind ik alleen maar leuk 👍👍 Mijn baby zal als alles goed gaat rond 7 juni komen 🩷🩵💜💗 Oh en bij nog geen 2 weken DPO had ik al 3+ op me test dus mss zitten er 2 hummeltjes te groeien in mij.

16 dagen geleden

Reactie op Banana21

Van harte gefeliciteerd! 🥳 ook ik ben pril zwanger van de tweede na verwij ...
Aaaaahhhhh je bent de eerste lotgenoot die ik tegen kom! Ik stuur je meteen een vriendschapsverzoek. Ik zou graag met je willen babbelen. Jij ook gefeliciteerd!!! Moge het voor ons allen een voldragen zwangerschap worden en een gezond kindje(s).🥰🍓

16 dagen geleden

Hoi hoi Ik ben Kim 27 jaar en in verwachting van mijn eerste kindje . 3 juni getrouwd met mijn man . Hier even een klein verhaaltje over onze weg er naar toe Ik ben 3 juni gestopt met de pil na 12 jaar en 2 hele onregelmatige cyclussen gehad met hele onverwachte piek momenten , ik had het weekend voor dat mijn menstruatie moest beginnen klachten like always maar het kwam maar niet en kwam maar niet . Toch maar een test gedaan en ja hoor zwanger zo niet verwacht! Ik was altijd bang dat het moeilijker zou gaan bij ons ivm het lange pil gebruik . Ik wordt momenteel overrompeld door vragen en ik hoop via hier met jullie een leuke band op te bouwen waar we dingen aan elkaar kunnen vragen en ons ei bij kwijt kunnen . Momenten ben ik 2/3 weken op de test dus het is allemaal nog pril Hele dikke knuffel van mij

16 dagen geleden

Reactie op Celienxoxo

Leuk initiatief! Ik heet Celien! Verwachte uitgerekende datum is 12 juni H ...
@celienxoxo ik snap jou helemaal !

16 dagen geleden

Ghylène Corbeau 11 juni Een partner al 7 jaar Leroy en net een huis samen gekocht waar we volgend jaar in gaan. Dit is ons eerste kindje.

16 dagen geleden

Hi allemaal, mijn naam is Bianca en ik ben 42 jaar. Afgelopen vrijdag positief getest en sinds vandaag 6 weken in verwachting van ons eerste kindje. Volgens de app uitgerekend op 1 juni. Echt heel spannend allemaal hoor. Heb alle symptomen en ben vreselijk moe 😅